Gå til innhold

Hvor mange kcal. har jeg fått i meg i dag, ca.?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Frokost: roastbiff og bittelitt potetsalat (ikke mer enn 100 gram til sammen)

Lunsj: 100 gram ananas

Middag: En liten kyllingsalat(m. kylling, vanlige grønnsaker og bittelitt Thousand Island-dressing) - ikke mer enn 150 gram)

Kvelds/dessert - stor Frozen Yogurt fra 7-eleven

Ja, sånn ca.? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du finne ut selv ved å legge maten inn i en kalkulator. Mener Grete Rode har en for gratis bruk.

AnonymBruker
Skrevet

Sliter du med en eller annen form for sf? For uansett, så var det der SYKT lite.

• Liker 1
Skrevet

Sånn ca. altfor lite

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som du koser deg i påska...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du koser deg i påska...

Har sikkert spist 200 gram sjokolade hver dag(+ vanlig mat), så ja, jeg har kost meg i overkant. Sitter igjen med skikkelig dårlig samvittighet, og jeg legger på meg av det "lille" jeg spiste i går :P sier litt

Skrevet

Når ble KG et spiseforstyrrelsesforum? Det er ikke kult å spise alt for lite mat. Jeg fatter ikke hvorfor folk skal skryte av at de spiser som et spedbarn :roll:

• Liker 1
Skrevet

Har sikkert spist 200 gram sjokolade hver dag(+ vanlig mat), så ja, jeg har kost meg i overkant. Sitter igjen med skikkelig dårlig samvittighet, og jeg legger på meg av det "lille" jeg spiste i går :P sier litt

Du har lagt på deg etter 1 dag...? Spennende lesing.

Jeg veide meg i dag tidlig. Spiste et knekkebrød, et glass vann og veide meg igjen. OMG, da gikk jeg opp 300 g. Nå er det hard core slanking de neste 23 dagene.

Kjære deg, ta kontakt med foreldrene dine eller helsesøsteren på barneskolen din og fortell dem om dette. Dette er et sted for voksene mennesker og vi kan dessverre ikke hjelpe deg her.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil tro du har spist omlag 1/3 av ditt dagsbehov, trener du i tillegg skulle du hatt enda mer. Dersom dette er noe du har for vane å gjøre har du allerede, eller er på vei til å utvikle spiseforstyrrelser og trenger hjelp fra helsepersonell. Dette er veldig skadelig for kropp og hjerne.

• Liker 1
Skrevet

La meg omformulere meg: 1/4 del, ser det "største" måltidet faktisk er en salat.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

SportyShorty, mod

AnonymBruker
Skrevet

Frokost: roastbiff og bittelitt potetsalat (ikke mer enn 100 gram til sammen)

Lunsj: 100 gram ananas

Middag: En liten kyllingsalat(m. kylling, vanlige grønnsaker og bittelitt Thousand Island-dressing) - ikke mer enn 150 gram)

Kvelds/dessert - stor Frozen Yogurt fra 7-eleven

Ikke noe å skryte av - og altfor lite til å slanke seg med!

Det der er jo bare tull og en fornærmelse mot matelskere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...