Gå til innhold

Thai-damer er søter enn norske damer


Gjest Frank

Anbefalte innlegg

Sexysadie - det er forståelig det. Helt ærlig. Men skal vi prate om holdningsendring driter du skikkelig på draget da, for det handler jo om å ikke la ett eller noen tilfeller bli generaliserende.

Og akkurat dette er jeg litt opptatt av faktisk. Forstår din frustrasjon og hvorfor du bruker ord som du gjør - når jeg tenker meg om så. Men likevel, hva med alle de russiske som bor her og ikke er slik, eller andre utlendinger? Vi må prøve slutte med det derre. Vi må lære oss å ta mennesker som enkeltpersoner og ikke kategorisere dem innenfor kategorier som omhandler store mengder med mennesker - det er bare så farlig å gjøre det.

¨

Seriøst

Atmi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Kjenner til flere slike norsk mann/kvinne fra fattig land forhold hvor kvinnen lider.

Her fortalte jeg om ett konkret eksempel.

Kan gi deg tre til hvis du vil.

Holdningsendring mht import av fattige kvinner ifra den 3 verden som blir gift med norske lasaroner og psykopater....

Vel.. D er mennene jeg ser på med argusøyne, kvinnene prøver så godt de kan de stakkar å få hverdagen til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til flere slike norsk mann/kvinne fra fattig land forhold hvor kvinnen lider.

Her fortalte jeg om ett konkret eksempel.

Kan gi deg tre til hvis du vil.

Holdningsendring mht import av fattige kvinner ifra den 3 verden som blir gift med norske lasaroner og psykopater....

Vel.. D er mennene jeg ser på med argusøyne, kvinnene prøver så godt de kan de stakkar å få hverdagen til å fungere.

Glem det - jeg skrev ganske tydelig ett eller flere tilfeller. Men gidder altså ikke kverulere og diskutere det jeg. Det er helt vanvittig her inne noen ganger, er jo ikke mulig å ha en seriøs meningsutveksling selv om man står på hodet og driter i vinkel. vanvittig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eneste problemet med thai-damer er at de har så små pupper. Jeg liker store pupper, og da nytter det ikke bare å spise ris/nuddler og tro at puppene vokser av seg selv.

Etter min vurdering må damer ha minst C-cup for at jeg i det hele tatt vil ofre dem et eneste blikk. Store pupper viser egentlig hvor feminin og fruktbar en kvinne er, og hvis puppene er små, sier det vel at dama er en guttejente uten vesentlig innslag av feminine trekk.

Slike damer tenner jeg og vel få andre menn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste problemet med thai-damer er at de har så små pupper. Jeg liker store pupper, og da nytter det ikke bare å spise ris/nuddler og tro at puppene vokser av seg selv.

Etter min vurdering må damer ha minst C-cup for at jeg i det hele tatt vil ofre dem et eneste blikk. Store pupper viser egentlig hvor feminin og fruktbar en kvinne er, og hvis puppene er små, sier det vel at dama er en guttejente uten vesentlig innslag av feminine trekk.

Slike damer tenner jeg og vel få andre menn på.

:hoho:

jævla uvitende gjest :briller:

(skal være like saklig som deg, du er sikkert dritstygg)

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaidamer ender opp med de menn som ligger i "restekassa" her hjemme!

Og som ingen andre vil ha.

Det var da en svært fordømmende holdning, Barbie.

Tror du virkelig det bare er de som ingen andre vil ha som drar til Thailand for å få seg kone enkelt og kjapt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Begrunnelsen for at jeg er personlig foretrekker kvinner fra Thailand er at jeg synes de orientalske kvinnene er pene å se på. Mange av dem har pene øyne og smiler så pent, slik at man blir positivt overrasket over den tilsynelatende vennligheten. Språket er nok et problem da få snakker engelsk godt, mer en man forelsket så klarer man å forstå hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

det er faktisk ikke bare de som ikke kan få noe annet som har giftet seg med thai damer.

en like ved meg har thai dame , hu er super nydelig , han hadde damer nokk før i tia han , men han blei vel lei av alt maset om likestilling på alt kvinene kan tjene på.

klart at noen psykopater utnytter livet til de søte små fra et annet land , klart noen ikke har forstått kodene her hime og klart at noen mener norske damer er farlige som skal feste alene , ha elskere (ikke alle så klart) og klarer og bytte pærer når lyset går.

og klart mange thai damer ser på den halv feite gammle gubben i senga som kunn en billet til et bedre liv , men er det så vanskelig og forstå at noen faktisk blir forelska?

at noen faktisk ikke bare tenker økonomi og tryghet eller sex?

og ja , noen thai damer er helt utrolig fine , men det er noen norske også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Egentlig så er ikke importen av asiatiske damer noen big deal synes jeg.

D gjør seg m noe nytt blod til stammen.

Ofte blir avkommet av denne foreningen til vidunderlige vakre mennesker. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Drar man til Thailand for å finne seg en dame, så opplever man til sin store glede og forundring, at det er damene som kjemper om oppmerksomheten fra gutta. For en gangs skyld er det en fin opplevelse at flere damer kjemper om en mann sin oppmerksomhet. En merkelig opplevelse må man kunne si, og anbefales på det varmeste til andre menn. Det styrker selvfølelsen betydelig.

I Norge er det etter min erfaring helt motsatt. Relativt få damer ute på byen, og de er ofte vanskelig å få kontakt med da de har en arrogant stil og oppleves som overlegne/negative.

Dessverre har jeg negativ innstilling til damer man kan, om man er heldig, komme over i Norge. Utenlandske damer har en mer feminin stil og gir ikke uttrykk for å være så arrogante/overlegne/mistroiske overfor menn generelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronja_80 ikke innlogget
Drar man til Thailand for å finne seg en dame, så opplever man til sin store glede og forundring, at det er damene som kjemper om oppmerksomheten fra gutta. For en gangs skyld er det en fin opplevelse at flere damer kjemper om en mann sin oppmerksomhet. En merkelig opplevelse må man kunne si, og anbefales på det varmeste til andre menn. Det styrker selvfølelsen betydelig.

I Norge er det etter min erfaring helt motsatt. Relativt få damer ute på byen, og de er ofte vanskelig å få kontakt med da de har en arrogant stil og oppleves som overlegne/negative.

Dessverre har jeg negativ innstilling til damer man kan, om man er heldig, komme over i Norge. Utenlandske damer har en mer feminin stil og gir ikke uttrykk for å være så arrogante/overlegne/mistroiske overfor menn generelt sett.

Og hvor i Norge bor du? :o

Og hvilke gleder har du av å være her inne på KVINNE guiden om du syns at vi er så grusomme som du vil ha det til.

Få damer ute på byen? Spørr du meg så er det altfor mange damer på byen....

Arrogante/ overlegne? Er det så rart da, med den holdningen du har overfor norske damer.

Skal si deg en ting jeg. Vi norske damer er kjempe kjekke og snille, om du bare kunne gitt oss en sjanse som de fleste( heldigvis) menn gjør.

Med den holdningen din kommer du til å gå alene resten av livet, hvis du da ikke har en bra betalt jobb til å kjøpe en billett til f.eks Thailand. (pass isåfall på å få en enveisbillet).

Er ikke meningen å gi deg så mye oppmerksomhet for de tåpelige utsagnene dine. Det eneste jeg egentlig ville si var: Hold Kjeft og få deg ett liv!!!!!!

Smil til verden og verden smiler til deg :D

Hilsen Ronja_80 , og nei, jeg er IKKE feminist :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre har jeg negativ innstilling til damer man kan, om man er heldig, komme over i Norge.

SE på denne setningen!!! :hoho::hoho:

Uff, unnskyld... drev jeg deg rett i armene på ei Thai-jente nå??? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærstn min sa for et par dager siden at noe av det han likte først med meg, var at jeg var en av disse tøffe kule jentene, men samtidig ikke var arrogant men ganske ydmyk og omtenksom. Han syntes det var en fin kombinasjon. Så Frank, kanskje du leter på feil sted etter Kvinnen? Tror ikke du finner henne ti på tre på Head On, for å si det slik..

Er det forresten deg det er bilde av i siste KK s. 25? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...