AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Jeg har endelig innsett at jeg må slanke meg. Hvordan ser denne dags menyen ut. Frokost 1 lite rundstykke med egg eller ost. Tomat og agurk Lunch linse suppe med 1 runstykke 1 eple og 1 klementin middag laks/kylling med litt ris/søtpotet og salat Kvelds tomat og akurk Drikker vann og te. Går og sykkler utenom Så hva tenker dere om dette?
Veronica W Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Syns det så ut som en spiseplan man vil klare å følge Og den dekker det meste av det man bør få i seg iløpetav en dag! Så lenge man beveger seg endel når man prøver å gå ned, så ser ikke dette dumt ut
Gjest Nanne70 Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 (endret) Det ser litt lite ut, og dessuten nokså ensidig. Hvilke rundstykker er det snakk om? Hvis det er vanlige, fine (lyse) rundstykker, så gir de dårlig metthetsfølelse, bedre å satse på skikkelig grovt brød (se etter grovhetsskalaen på butikkjøpte brød eller bak selv) eller knekkebrød. Jeg har linket til den mange ganger før, dette er en grei dagsmeny for jenter/kvinner som vil ned i vekt. Det er tilstrekkelig med mat, og god variasjon slik at man ikke går lei. Lykke til! Endret 20. april 2011 av Nanne70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå