Kontormus Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Har jeg drømt, eller stemmer det faktisk at jeg så et innslag på tv her om dagen om at en av gullungene (han lange, tynne, blonde med "coole" briller) mener at flere burte prøve å spise babymat istedenfor vanlig mat? Et glass babymat inneholdt 140 kalorier, og han påsto at han spiste kun ett slikt. Er det mulig? Man må jo bli hinsides vissen? Har noen prøvd dette? Går det an?
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Du har ikke drømt nei. Jeg har sett flere prøve det. Blant annet hun kjente, pene brunetta fra "Våre Sexvaner" (husker ikke hva hun heter) prøvde i et annet program å spise bare babygrøt i ei uke. Hun gikk ned litt tror jeg, men det smakte visst dritt.
Kontormus Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2011 Jeg spiste babygrøt for mange år siden i tillegg til vanlig mat for å gå opp i vekt. Det var den gang jeg så ut som den minste spurven i reiret. Å smake litt av babyens grøt er godt, men ikke når du sitter der med bollen full som skal spises medspiseskje. Yak! Nå derimot, nå er jeg den som snart ikke får plass i reiret lenger, og detter jeg ut er det med et brak. Kanskje jeg tilogmed sprenger lydmuren! Men med disse 140 kaloriene, kommer man gjennom dagen med så lite, eller ligger man med panna på skrivebordet før lunch?
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Jeg er ganske sikker på at ett glass babymat ikke er nok for en voksen person. Det ligger i ordet "BABY-grøt".
Vær86 Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Dette er vel den nyeste trenden blant bloggerne spesielt. Så en link som var rettet mot en kjent svenske som levde på dette. Jenta så ut som et lik pent dandert med solpudder. Trist at dette får så stor plass i media etc. Dette er en pro-ana diett etter min oppfatning. Håper at unge jenter og gutter ignorerer disse signalene.
Vær86 Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Håper jeg ikke linker til noe feil nå... men dette er linken jeg refererte til i min kommentar ovenfor. http://www.kristinaandersen.no/?p=7202
Tropic Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Da jeg var yngre (14 kanskje) spiste jeg babygrøt, dette fordi jeg syntes den var så god Hehe! Men babymat som slanking, herregud!!!! Slankepresse i verden er bare sykt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå