Gå til innhold

Gullunge og babymat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg drømt, eller stemmer det faktisk at jeg så et innslag på tv her om dagen om at en av gullungene (han lange, tynne, blonde med "coole" briller) mener at flere burte prøve å spise babymat istedenfor vanlig mat? Et glass babymat inneholdt 140 kalorier, og han påsto at han spiste kun ett slikt.

Er det mulig? Man må jo bli hinsides vissen? Har noen prøvd dette? Går det an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke drømt nei. Jeg har sett flere prøve det. Blant annet hun kjente, pene brunetta fra "Våre Sexvaner" (husker ikke hva hun heter) prøvde i et annet program å spise bare babygrøt i ei uke. Hun gikk ned litt tror jeg, men det smakte visst dritt.

Skrevet

Jeg spiste babygrøt for mange år siden i tillegg til vanlig mat for å gå opp i vekt. Det var den gang jeg så ut som den minste spurven i reiret. Å smake litt av babyens grøt er godt, men ikke når du sitter der med bollen full som skal spises medspiseskje. Yak!

Nå derimot, nå er jeg den som snart ikke får plass i reiret lenger, og detter jeg ut er det med et brak. Kanskje jeg tilogmed sprenger lydmuren!

Men med disse 140 kaloriene, kommer man gjennom dagen med så lite, eller ligger man med panna på skrivebordet før lunch?

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at ett glass babymat ikke er nok for en voksen person. Det ligger i ordet "BABY-grøt".

Skrevet

Dette er vel den nyeste trenden blant bloggerne spesielt. Så en link som var rettet mot en kjent svenske som levde på dette. Jenta så ut som et lik pent dandert med solpudder. Trist at dette får så stor plass i media etc. Dette er en pro-ana diett etter min oppfatning. Håper at unge jenter og gutter ignorerer disse signalene.

Skrevet

Da jeg var yngre (14 kanskje) spiste jeg babygrøt, dette fordi jeg syntes den var så god :P Hehe! Men babymat som slanking, herregud!!!! Slankepresse i verden er bare sykt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...