Charlie28 Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 (endret) Ja, da har jeg fått (av alle ting) strekkmerker på bicepsen min. Begge to.. Har trent ca 3/4 dager i uken med styrketrening, hvor jeg øker litt hele tiden. Hatt fin fremgang. I dag merket jeg at jeg hadde fått et stort "flott" strekkmerke på min venstre arm, og to/tre litt mindre på min høyre. Er helt i sjokk!! Jeg er lite og spe, og hadde aldri i livet trodd jeg skulle få strekmerker der?!!? Men har vel vokst litt i muskelen... Det jeg lurer på er hvordan jeg kan hindre at nye strekkmerker dukker opp? Er jo ikke så sykt pent, og vil liksom ikke ha flere.. Noen som har peiling? Endret 19. april 2011 av Charlie28
liv Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 En kan ikke hindre strekkmerker... Annet enn å ikke øke i volum.
Inx Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Du bruker anabole steroider altså!? ... Du kan egentlig ikke forhindre det, men strekkmerkene vil bli mindre synlig etterhvert. Jeg har også sånne på "innsiden" av begge biceps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå