Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er rette forumet å poste dette i, men i og med at dette handler om trening, kan det jo hende at noen av dere har denne tightsen!

Det jeg lurer på er om dere vet hvor man får kjøpt den? Den ser SLIK ut. Jeg har spurt bloggeren selv, og lett rundt på nettet, men uten hell.

Håper noen av dere kan hjelpe meg. Er jo snart sommer, så hadde vært supert med en tights som ikke går helt ned til anklene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sheactive har masse tights fra Nike, selv om jeg tror den du vil ha er fra forrige sesong. Men de ser jo ganske like ut uansett?
Skrevet

De hadde mange fine der ja, men ingen som falt helt i smak ..

Nå har jeg hvertfall funnet ut at tights typen heter capri, siden de rekker til rett under kneet. Noen som vet?

Skrevet

Jeg har denne tightsen! Kjøpte den for noen år siden i Portugal, så vet ikke hvor den er å få tak i.. Det står NikeFitDry + NikePluss- merket inni den, og NikeFit på bak på hoften.

Skrevet

Jeg har denne tightsen! Kjøpte den for noen år siden i Portugal, så vet ikke hvor den er å få tak i.. Det står NikeFitDry + NikePluss- merket inni den, og NikeFit på bak på hoften.

hehe, heldige deg !

står det ikke noe mer på lappen inni eller noe! Er helt desperat etter den :fnise: . den er så fin !

Skrevet

Nei desverre, står ikke noe mer.. Men lykke til med letingen :)

Skrevet (endret)

Jeg fant en som ligner i alle fall: På Intersport

Edit: Du må velge den andre fargen på siden der, den er med rosa stripe. :)

Endret av loffen
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket nike.com?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...