sophiaM Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg vet ikke om dette er rette forumet å poste dette i, men i og med at dette handler om trening, kan det jo hende at noen av dere har denne tightsen! Det jeg lurer på er om dere vet hvor man får kjøpt den? Den ser SLIK ut. Jeg har spurt bloggeren selv, og lett rundt på nettet, men uten hell. Håper noen av dere kan hjelpe meg. Er jo snart sommer, så hadde vært supert med en tights som ikke går helt ned til anklene.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Sheactive har masse tights fra Nike, selv om jeg tror den du vil ha er fra forrige sesong. Men de ser jo ganske like ut uansett?
sophiaM Skrevet 18. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2011 De hadde mange fine der ja, men ingen som falt helt i smak .. Nå har jeg hvertfall funnet ut at tights typen heter capri, siden de rekker til rett under kneet. Noen som vet?
Vitoria Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Jeg har denne tightsen! Kjøpte den for noen år siden i Portugal, så vet ikke hvor den er å få tak i.. Det står NikeFitDry + NikePluss- merket inni den, og NikeFit på bak på hoften.
sophiaM Skrevet 18. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2011 Jeg har denne tightsen! Kjøpte den for noen år siden i Portugal, så vet ikke hvor den er å få tak i.. Det står NikeFitDry + NikePluss- merket inni den, og NikeFit på bak på hoften. hehe, heldige deg ! står det ikke noe mer på lappen inni eller noe! Er helt desperat etter den . den er så fin !
Vitoria Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Nei desverre, står ikke noe mer.. Men lykke til med letingen
loffen Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 (endret) Jeg fant en som ligner i alle fall: På Intersport Edit: Du må velge den andre fargen på siden der, den er med rosa stripe. Endret 18. april 2011 av loffen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå