Gå til innhold

Finnes det kjendiser som veier 65 kg eller mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjelder vel forsåvidt alle kvinnelige, norske politikere, de er 65+ kg. :) Sunt og normalt.

Eh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adele :D

Hun sier hun ikke bryr seg og det er flott! hun stråler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si en ting :)

Selv er jeg 165, og for tiden veier jeg vel omtrent 65 kg.

For et års tid siden var jeg 15 kg lettere. Da veide jeg 50 kg.

Folk så ofte rart på meg, og vennene mine spurte om jeg var syk eller var psykisk syk.

Det var jeg ikke, men jeg jobbet i en ekstremt hard jobb på den tiden, så jeg var vel utbrent (rakk ikke å spise heller, pluss lite tid generelt til en sunn livsstil).

Så når jeg veier 50 kg, selvom jeg er 165 så er jeg ekstremt tynn!

Jeg bruker gjerne 25 i vidde i jeans da, og 32 i h&m klær. Det er IKKE fint.

Vekta er da ingen indikator på om man har en fin kropp eller ikke.

Jeg veier som sagt 65 kg nå, sånn ca, og er mye penere nå, og er mye mer fornøyd også. I tillegg får jeg heller ikke spørsmål om jeg er syk lenger. ;)

Dessuten; jeg ble oftere syk når jeg veide 50 kg, i forhold til mine 65 kg.

Så om noen veier 50 eller 70 kg, så kan man faktisk se ganske like ut, for det kommer mye ann på hvordan man er bygget. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 170 og veier i underkant av 50 kg, og ser ikke ut som et beinrangel til tross for det!

Var det ikke du som egentlig veide 55, men skulle ned til 50? Har du seriøst gjennomført det, pluss at du har gått ned ytterligere og ligger nå på under 50? Diamant, du har spiseforstyrelser, så dine anorektiske meninger er irrelevant.

Under 50? Jo, du er et beinrangel, og du trenger hjelp! Du skriver ikke hvor mye, men bare det å ligge på 49 vil gi deg en bmi på 16, skjønner du ikke hvor farlig det er? Uff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diamant

Var det ikke du som egentlig veide 55, men skulle ned til 50? Har du seriøst gjennomført det, pluss at du har gått ned ytterligere og ligger nå på under 50? Diamant, du har spiseforstyrelser, så dine anorektiske meninger er irrelevant.

Under 50? Jo, du er et beinrangel, og du trenger hjelp! Du skriver ikke hvor mye, men bare det å ligge på 49 vil gi deg en bmi på 16, skjønner du ikke hvor farlig det er? Uff

Nei, jeg har ikke spiseforestyrrelser. Den vekten jeg har nå passer til min kropp, og du kan ikke utifra en vekt vite noe som helst om meg! :) Husk på at det som er en passelig vekt for en, kan være feil vekt for en annen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herremin! 65kg er jo en helt normal vekt. Jeg er 170 og veier 64 og kommet nok til å gå opp ett par kg til siden jeg trener ganske mye, og jeg bruker S om M i klær.

Veide 56kg ett par mnd etter fødsel siden jeg ikke hadde matlyst og levde på "luft og kjærlighet". Da så jeg syk ut, veldig syk ut!

Men over til topic, Beyoncé er rundt 65kg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 65 kg veldig mye?

Dette har vel blitt svart på før? Det kommer an på høyde og mange andre ting. To jenter som begge veier 65kg kan se ganske forskjellig ut. Den ene kan se tjukk ut og den andre kan se slank ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt morsomt at det her inne er helt greit å være 65 kg og det er ikke lov til å si at dette er for mye, men de som veier 50 kg får mye hets. Ser blandt annet at Diamant over her blir kritisert for vekten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt morsomt at det her inne er helt greit å være 65 kg og det er ikke lov til å si at dette er for mye, men de som veier 50 kg får mye hets. Ser blandt annet at Diamant over her blir kritisert for vekten!

Det viktigste er at man er sunn. Noen kan være sunn med sine 50kg, andre kan være sunn med sine 65kg. Derfor er det viktig å ikke sette en grense for hvilken vekt som er åkei å ha, det kommer an på så mye mer enn KG.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, hvis jeg hadde veid under 60 hadde jeg mista pupper og rumpe og alt som er... Det vet jeg, for det har jeg prøvd. Så for alle er ikke målet å komme så langt under 65 som mulig, og det er jammen meg bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke spiseforestyrrelser. Den vekten jeg har nå passer til min kropp, og du kan ikke utifra en vekt vite noe som helst om meg! :) Husk på at det som er en passelig vekt for en, kan være feil vekt for en annen!

Nei, utifra høyde så veier du altfor lite. At du er for trang i nøtten til å skjønne det er ikke mitt problem! Du veier for lite, enkelt og greit, men du skal få lov til å leve i din egen lille bobble, som enkelt sprekkes hvis du spør en kyndig, som en ernæringsfysiolog eller en lege, men det TØR DU IKKE! :kjefte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er litt morsomt at det her inne er helt greit å være 65 kg og det er ikke lov til å si at dette er for mye, men de som veier 50 kg får mye hets. Ser blandt annet at Diamant over her blir kritisert for vekten!

Det blir som regel slik når man ønsker å være så tynn, og er såpass høy fra før. 65kg kan ha veldig mye muskler i seg, og muskler er sunt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Jeg vil bare si en ting :)

Selv er jeg 165, og for tiden veier jeg vel omtrent 65 kg.

For et års tid siden var jeg 15 kg lettere. Da veide jeg 50 kg.

Folk så ofte rart på meg, og vennene mine spurte om jeg var syk eller var psykisk syk.

Det var jeg ikke, men jeg jobbet i en ekstremt hard jobb på den tiden, så jeg var vel utbrent (rakk ikke å spise heller, pluss lite tid generelt til en sunn livsstil).

Så når jeg veier 50 kg, selvom jeg er 165 så er jeg ekstremt tynn!

Jeg bruker gjerne 25 i vidde i jeans da, og 32 i h&m klær. Det er IKKE fint.

Vekta er da ingen indikator på om man har en fin kropp eller ikke.

Jeg veier som sagt 65 kg nå, sånn ca, og er mye penere nå, og er mye mer fornøyd også. I tillegg får jeg heller ikke spørsmål om jeg er syk lenger. ;)

Dessuten; jeg ble oftere syk når jeg veide 50 kg, i forhold til mine 65 kg.

Så om noen veier 50 eller 70 kg, så kan man faktisk se ganske like ut, for det kommer mye ann på hvordan man er bygget. :)

Det er nok ikke vekten som gjorde at du ble så mye syk, men at du spiste så lite mat med næring. Samme med at du fikk spm om du var syk/psykisk syk kan like gjerne være fordi du var sliten, blek og gusten pga mye jobb og dårlig kosthold. Bare så det er sagt.

Men flott at du trives med den vekten du har nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som regel slik når man ønsker å være så tynn, og er såpass høy fra før. 65kg kan ha veldig mye muskler i seg, og muskler er sunt.

Nettopp, sier BMI at man er undervektig så er man undervektig, det er noe helt annet desto mer man veier, for da kan det være snakk om muskler. Med en bmi på 16 har man ikke mye fettprosent, og det er ikke sunt, det er faktisk helsefarlig. Men, det er jo ikke noe unikt at mange jenter "dumme" når det gjelder egen helse, og ikke tåler de å høre at det dem driver med er farlig, neida, de vet selvfølgelig best. De vet bedre enn leger, ernæringsfysiologer, eller bare sunn fornuft!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et paradox det faktisk er for de fleste av dere mener at BMI stemmer helt eksakt når det gjelder undervekt, men om det er overvekt det er snakk om så "kan man ikke stole på BMI, for det kan hende man har muskler". Jeg har da sett mang en kvapsete og overvektig person som påstår at BMI'en ikke er riktig for hun har så tung benbygging.

Hva med meg som har lett benbygging? Det har ikke noe å si for BMI det eller? Jeg har BMI på mellom 17,5 og 18 og min lege har ikke noe å utsette på min sunnhet. Så er det sagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...