Gå til innhold

Finnes det kjendiser som veier 65 kg eller mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på kjendiser her til lands....hva veier de??

Tror Ane Dahl Torp veier 50 kg...hun er heldig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykken i livet må jo være å veie 50 kilo, da er man jammen heldig ;)

Jeg husker da jeg veide 50 kilo for 1 år siden. For en lykke det var å kjenne ribbeina presse mot madrassen så jeg ikke fikk sove :rolleyes:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Dahl Torp veier definitivt mer enn 50 kg. Skjønner ikke helt poenget med denne tråden?

Det er mange tråder på KG en ikke forstår poenget med...og da går du inn i alle og sier at du ikke forstår poenget?

Nigella holder seg bra og hun er jo kjendis:

http://3.bp.blogspot.com/_UPHYOiubzhw/TKhCSxNeFqI/AAAAAAAAAu0/TkK82W13bLA/s1600/Nigella-Lawson.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA, å veie over 65 kilo for en kvinne er ganske mye, såfremt du ikke er veldig høy

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, å veie over 65 kilo for en kvinne er ganske mye, såfremt du ikke er veldig høy

Du vet at muskler veier også? 65 kg for ei jente av normal høyde er veldig vanlig, og man er overhodet ikke stor da. Hvorfor henge seg opp i hva andre folk veier, hva angår det deg?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Øh. Hvor mange kilo man veier/burde veie, avhenger av høyde, muskelmasse, og hvorvidt man er spinkelt bygd, eller mer kraftig bygd.

For en dame som er bitteliten, f.eks., kan 50 kg være helt normal vekt, mens det for en kjempehøy dame vil innebære at hun er (kraftig) undervektig. Man kan da ikke bare se på antall kilo, løsrevet fra alt annet. :roll:

Endret av Ludovie
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lav (158 cm), og 50 kilo ville fått meg til å se utsultet ut... 50 kilo er lite nesten uansett hvor høy du er.

Endret av chikako
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

JA, å veie over 65 kilo for en kvinne er ganske mye, såfremt du ikke er veldig høy

Det er det da så definitivt ikke. En kvinne på 165 cm (altså litt under middels høy), som veier 65 kg, befinner seg så absolutt innenfor normalvektig-kategorien.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA, å veie over 65 kilo for en kvinne er ganske mye, såfremt du ikke er veldig høy

Det er bare tull. Det er mange kvinner som har normalvekt på 65 kg eller høyere.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts er tydeligvis en anoreksiker som vil se så sykelig tynn ut som overhodet mulig. GET A GRIP TS!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Mira Craig og Maria Haukaas Storeng veier mer enn 65 kg, vil jeg tro. :)

Erna Solberg veier nok også mer 65 kg og er kjendis, men du tenkte nok ikke på den typen kjendiser. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mira Craig og Maria Haukaas Storeng veier mer enn 65 kg, vil jeg tro. :)

Erna Solberg veier nok også mer 65 kg og er kjendis, men du tenkte nok ikke på den typen kjendiser. ;)

Erna var soleklar, den er jo grei. Det gjelder vel forsåvidt alle kvinnelige, norske politikere, de er 65+ kg. :) Sunt og normalt.

Tror vel ikek at Mira Craigh og Maria Haukaas Storeng veier mer enn 65, de er vel ikke over 179 cm, og tipper de veier rundt 55 - de ser uansett sunne og friske ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.67cm, veide 48-50kg for tre år siden. Jeg så ikke ut! Det var kjempestygt. Mens andre jenter på samme høyde hadde former, til tross for samme eller tilnærmet lik vekt.

Nå er jeg fortsatt 1.67cm, som ikke er særlig høyt, men veier 65. Ja, en del av det er fett. Men jeg har vært heldig og fått fett på steder jeg synes det ser bra ut: pupper, rumpe og lår. Så jeg "beholder" det, jeg. Har fortsatt slank mage, ansikt og armer. At 65kg derfor er "for mye" for ei jente med vanlig høyde, er bare bullshit. Jeg hadde sikkert ikke sett ut som et krigsleiroffer (som jeg gjorde da jeg veide 50kg) hvis jeg veide et sted i mellom det jeg var da og nå, altså ca. 55-57kg. Men da hadde jeg mista den snertne rumpa jeg har fått meg og som spesielt kjæresten min er fornøyd med. Så jeg tror jeg holder meg her, jeg.

(og hvis noen lurte, så spiser jeg sunt - veldig typisk norsk kosthold med masse fisk. mosjonerer daglig, men ikke på treningssentermåten).

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna var soleklar, den er jo grei. Det gjelder vel forsåvidt alle kvinnelige, norske politikere, de er 65+ kg. :) Sunt og normalt.

Tror vel ikek at Mira Craigh og Maria Haukaas Storeng veier mer enn 65, de er vel ikke over 179 cm, og tipper de veier rundt 55 - de ser uansett sunne og friske ut! :)

Tror du de veier rundt 55 kg? Ehh.. Nei. Legg på ti kg så er du nærmere.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Tror du de veier rundt 55 kg? Ehh.. Nei. Legg på ti kg så er du nærmere.

Enig. :)

Men drit nå i antall kilo, da, TS! Fokuser heller på å se sunn og frisk ut. Hvor mange kilo man veier er jo virkelig helt irrelevant og underordnet. For noen er 50 kg riktig vekt, for andre er 80 kg riktig vekt. Det kommer som tidligere nevnt helt an på høyde, muskelmasse, hvordan man er bygd, osv. (Og ettersom du påsto at 65 kg var mye for en kvinne, vil jeg bare si at for de aller, aller fleste, så er det ikke det. Det er faktisk sykt å mene noe annet.)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...