Gå til innhold

- Hurtig, HURTIG slanking..


Gjest anygirl

Anbefalte innlegg

Gjest anygirl

Heisann, skal til Mallorca i August å vil gjerne gå ned noen kg og stramme meg opp..

Men jeg føler at jeg MÅ hurtig slanke meg, hva er best ?

Kom med råd å tips til hurtig slanking ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis 1400 kcal for dagen og tren 30 for dagen/60 annen hver dag. Da vil du gå ned i en grei fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

Spis 1400 kcal for dagen og tren 30 for dagen/60 annen hver dag. Da vil du gå ned i en grei fart.

Ja, det trur jeg og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å heller gjøre det ordentlig, sånn at du kan holde vekta etterpå? August er fremdeles en del måneder unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spis 1400 kcal for dagen og tren 30 for dagen/60 annen hver dag. Da vil du gå ned i en grei fart.

Den metoden har jeg brukt. Har gått ned 7 kg på 3 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo faktisk hele 3.5 måned på deg. Om du kutter -500 i matveien og går tur så går du fint ned et par kilo uten å skulle kutte ut altfor mye og ha strengt regime, selv om trening er bra for kroppen, kan gåturer gjøre mye av det samme =)

Selv spiser jeg ca 1600 kal per dag, og går lang tur annenhver dag samt den daglige bevegelsen jeg får uten å legge opp til det..

Jeg har gått ned 7 kg på denne måten siden jul.. så du kan jo fint klare det uten å skulle være slem mot kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 11kg siden siste uken i januar, så du har jo god tid!! :jepp:

Jeg har kuttet det meste av karbohydrater, og "trenings"metoden min har vært skiturer og turer på bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

Hva med å heller gjøre det ordentlig, sånn at du kan holde vekta etterpå? August er fremdeles en del måneder unna.

Jeg gikk på treningstudio før men sluttet etter noen mnd da jeg merket at dette var ikke noe for meg. Jeg klarer jo det, men jeg er en sjenert person å tør aldri gå noen offentlige plasser uten en person som er med meg. Og typen sier han er ikke med på studio :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

Hvor mye vil du ned? :)

Helst ned til 60 om ikke så drastisk som 55 :klo:

jeg vil få vekk overflødig fett fra hofter å mage, da jeg ikke kan sitte uten å få brett. Jeg er ikke feit, men får valker da jeg bøyer meg å det er ikke noe deilig syn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke gå på treningssenter. Du kan jo gå tur ute i Guds frie natur.

En gåtur hver dag er også koselig, får litt frisk luft og tid til å tenke over saker og ting. Så blir det ikke et psykologisk stress heller =)

Vil du slite med vektnedgang og tenke at det er et helvete, eller vil du gjøre det på en avslappet måte og likevel gå ned? Valget er ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

Helst ned til 60 om ikke så drastisk som 55 :klo:

jeg vil få vekk overflødig fett fra hofter å mage, da jeg ikke kan sitte uten å få brett. Jeg er ikke feit, men får valker da jeg bøyer meg å det er ikke noe deilig syn :P

I tillegg. Så var jeg nettopp gravid, å mistet matløsten helt.

Etter aborten, så fikk jeg mat løst igjenn å i det siste har jeg vært ett matvrak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Jepp som de andre sier...Godt kosthold med ca. 1400 kalorier om dagen og start med trening 3 ganger i uka og øk etterhvert...Jogging er KNALL...jeg ble kvitt siste bilringen min ved å jogge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helst ned til 60 om ikke så drastisk som 55 :klo:

jeg vil få vekk overflødig fett fra hofter å mage, da jeg ikke kan sitte uten å få brett. Jeg er ikke feit, men får valker da jeg bøyer meg å det er ikke noe deilig syn :P

Du trenger ikke en slankekur, du trenger en psykolog.

Nå er du 174 cm høy og 70 kg, altså er du normalvektig, om enn i øvre del av normalområdet. Hvis du nå skulle komme deg ned til 55 kg vil du være ganske undervektig.

Hvorfor i all verden tror du at man ikke skal få valker når man bøyer ser fremover eller sitter? Jeg er konkurransesyklist på amatørnivå, sykler 3-5 treningsturer per uke, og har 6-7% fett, altså veldig lite, allikevel får jeg en antydning til valk på magen når jeg sitter. Det er ikke bare fett; når man sitter blir huden presset sammen, så det er både hud og fett. Jeg tør påstå at det er omtrent ingen voksne mennesker som er normalvektige som ikke får en antydning til valk når de sitter.

Men for all del, alle har godt av fysisk aktivitet, så hvis du ikke allerede driver med noe bør du begynne å trimme. Begynn med noe du liker og synes er gøy, hvis du trener på tredemølle men synes det er kjedelig er det liten sjanse for at du skal klare å opprettholde treningsregimet.

Det fins INGEN snarveier. Om du dietter deg ned i vekt nå, vil du tape mye muskelmasse. Dermed får du lavere forbrenning, og vil med stor sannsynlighet legge på deg det du gikk ned og vel så det, men du vil legge på det mest fett, ikke muskler. Det er veldig mange folk som har slanket seg feite på raske slankekurer. Hvorfor tror du at det ikke vil skje med deg?

Det eneste som gir varig virkning er et sunt og fornuftig kosthold med riktige mengder mat, kombinert med rikelig mengder mosjon og en aktiv livsstil. (Det var vel sensasjonelle nyheter...)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

Du trenger ikke en slankekur, du trenger en psykolog.

Nå er du 174 cm høy og 70 kg, altså er du normalvektig, om enn i øvre del av normalområdet. Hvis du nå skulle komme deg ned til 55 kg vil du være ganske undervektig.

Hvorfor i all verden tror du at man ikke skal få valker når man bøyer ser fremover eller sitter? Jeg er konkurransesyklist på amatørnivå, sykler 3-5 treningsturer per uke, og har 6-7% fett, altså veldig lite, allikevel får jeg en antydning til valk på magen når jeg sitter. Det er ikke bare fett; når man sitter blir huden presset sammen, så det er både hud og fett. Jeg tør påstå at det er omtrent ingen voksne mennesker som er normalvektige som ikke får en antydning til valk når de sitter.

Men for all del, alle har godt av fysisk aktivitet, så hvis du ikke allerede driver med noe bør du begynne å trimme. Begynn med noe du liker og synes er gøy, hvis du trener på tredemølle men synes det er kjedelig er det liten sjanse for at du skal klare å opprettholde treningsregimet.

Det fins INGEN snarveier. Om du dietter deg ned i vekt nå, vil du tape mye muskelmasse. Dermed får du lavere forbrenning, og vil med stor sannsynlighet legge på deg det du gikk ned og vel så det, men du vil legge på det mest fett, ikke muskler. Det er veldig mange folk som har slanket seg feite på raske slankekurer. Hvorfor tror du at det ikke vil skje med deg?

Det eneste som gir varig virkning er et sunt og fornuftig kosthold med riktige mengder mat, kombinert med rikelig mengder mosjon og en aktiv livsstil. (Det var vel sensasjonelle nyheter...)

Det er jo ikke det jeg mener at BARE jeg får valk, alle får jo det. Men jeg får mange å store.

psykolog ? Nei, det trenger jeg ikke. Hvordan kan du være så frekk å komme å påstå det ? At folk skal irritere seg for at en jente vil slanke seg litt til å kunne se bra ut når man går i bikini på stranden i mallorca.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp som de andre sier...Godt kosthold med ca. 1400 kalorier om dagen og start med trening 3 ganger i uka og øk etterhvert...Jogging er KNALL...jeg ble kvitt siste bilringen min ved å jogge...

Hvor lang tid tok det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De foreslår psykolog fordi du er 174 høy og vil ned til 60 kilo antar jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...