Gå til innhold

- Hva var deres russenavn ?


Gjest anygirl

Anbefalte innlegg

Et navn som "Panser(Dittfornavn) kunne kanskje passet

Enig! Hadde TS hett "Hansen" til etternavn så hadde det jo vært tøfft med Panser-Hansen.

TS, hadde du vært litt gal, så kunne jo Motor-Psycho vært et alternativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Tja. Gjorde det kunststykket å være russ to ganger med tre års mellomrom. Måtte ta opp noen fag (pg.a. fravær). Jeg hadde "virrvar" på russelua første gang , og ble oppgradert til "Foxy" gang nummer to :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt russenavn var Veiviseren, fordi jeg var den eneste i vanen som skjønte hvor vi skulle til enhver tid (alle de andre var totalt lost på retningssans og skiltlesing).. Noe seksuelle greier var det også, uten at noen helt vet hva :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ble birdieseed.

Birdie har alltid vært kallenavnet. Men en viss russeprest mente jeg spiste som en fugl og putta med "seed"en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjortismoppen (rotet rundt med litt for mange gutter som var en del yngre enn meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mitt russenavn , jeg ble :

Udyre! :P

Ikke udyret altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt var "Ooooooooh noooo" fordi jeg alltid skadet meg/dreit meg ut/kom i kjipe situasjoner... hørte noen ett "ooooh nooo" i det fjerne visste de at det var FrøkenJosefine som hadde vært ute på vift..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men på nord norsk sir vi udyre ;)

Hvor jeg bor i nord norge har vi bestandig skrevet udyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt russenavn var Veiviseren, fordi jeg var den eneste i vanen som skjønte hvor vi skulle til enhver tid (alle de andre var totalt lost på retningssans og skiltlesing).. Noe seksuelle greier var det også, uten at noen helt vet hva :fnise:

Jeg var også veiviseren, men av den motsatte grunnen ;) Var alltid bombesikker på hvor jeg skulle, men endte ofte opp på feil sted.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svartruss var navnet "Bushman", pga at jeg rota med en på naturbruk som var rimelig sjeggete :gjeiper:

Som rødruss var navnet "Mysild" (som i Mysild Bergsprekken i flåklypa) pga at jeg rota med en som var ganske "lik" mr. Bergsprekken... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomme navn dere hadde! Mitt var bare "Nr 1 fan of 911" fordi jeg var totalt besatt av boybandet 911!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...