Gå til innhold

Tappen er hard inni og myk utenpå. Og lukket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! :)

Går å venter på TR som skal være rundt svingen nå, men har en smule følelse på å være gravid også så går og kjenner på tappen i gjevne mellomrom for å kjenne om det er noe forandringer med den.

Igår så var den lengre ned enn idag + at den var ganske myk og åpen.

Men sjekka meg akkurat å da var den så langt oppe at jeg klarte nesten ikke å nå den, hehe! Og den var hard inni og myk utenpå.. Strevde med å nå på toppen, men greide det til slutt og da var den meget lukket for å si det sånn :P

Er den slik for at TR skal komme, eller er det mulig at jeg faktisk kan ha blitt gravid? :rodmer:

Har vært meget uvell den siste uken også, svimmel,kvalm konstant, og ikke minst sliten og trøtt av ingenting. Går egentlig og håper på at jeg kan ha blitt gravid, men tok test igår som var da 10 DPO, og da var den negativ. Men er vell i det tidligste laget for å få en positiv test :)

Så går å venter i spenning nå :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å sjekke livmortapp er vel omtrent den vanskeligste måten å vite om man er gravid på eller ikke. Det krever at du er godt kjent med hvordan den er gjennom hele syklusen, at kroppen din er i samme stilling når du kjenner (den kan virke lengre om du sitter litt annerledes for eksempel), og at du kjenner omtrent på samme tidspunkt hver dag.

Du må nok bare smøre deg med tålmodighet et par dager til og teste på nytt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...