Gå til innhold

Hvor ville du ikke reist tilbake?


Mille_

Anbefalte innlegg

Det er vel ingen steder jeg absolutt ikke vil tilbake til, men det er mange steder jeg vil se (igjen) før jeg drar tilbake til Orlando. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ingen steder jeg absolutt ikke vil tilbake til, men det er mange steder jeg vil se (igjen) før jeg drar tilbake til Orlando. :ler:

Enig. Jeg var faktisk litt skuffet over Florida. Fort Lauderdale var oppskrytt og kjedelig, Orlando var verdt det pga fornøyelsesparkene, men det holder med en gang. Ble også litt skuffet over Miami faktisk, men det er nok fordi jeg hadde så høye forventninger. Strandpromenaden og art deco-husene er flotte, men det var det liksom.. Key West var fint, men Mexico som bare ligger litt lenger sør var langt flottere.

Hvis du skal til USA, anbefaler jeg å reise andre steder enn til Florida. California er jo flott, og jeg elsket San Francisco. Elsker New York også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chios, Naxos og Skopelos i Hellas. Makan til overfylt av turister, sleske grekere, ekkelt badevann og dårlig restauranter.

Derimot elsker jeg Hydra.

Jeg vil heller aldri tilbake til Praha og Malmø.

Derimot elsker jeg Paris, Ibiza og Bahamas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malta!

Ufattelig kjedelig plass, lang busstur til stranda, bare solhatter og T-skjorter å kjøpe, dårlig 'engelsk' mat, og isbiter var mangelvare. :ler:

Dette var i St Pauls Bay for mange år siden. Vet ikke om det er sånn ennå, jeg skal ikke dit for å undersøke i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal til USA, anbefaler jeg å reise andre steder enn til Florida. California er jo flott, og jeg elsket San Francisco. Elsker New York også!

Var den til meg? Vært der, og er ganske så enig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den til meg? Vært der, og er ganske så enig. ;)

sorry, det var bare litt klønete skrevet ;) var vel ment til hvem som helst egentlig, hvis "man" skal til USA. Alt er jo subjektivt -men jeg synes Florida var utrolig skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haag. Der følte jeg meg rett og slett ikke trygg, men nå var jeg ikke der lenge da, så er mulig jeg bare endte opp i et dårlig område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puerto del Carmen på Lanzarote.

Det var der jeg fant ut at jeg ikke er noen "sydenturist".

Kunne ikke vært mer enig!!! Puerto Del Carmen på Lanzarote synes jeg var et tragisk sted... Var bare masse engelske folk, engelsk mat og engelske diskotek...

Har vært andre steder etterpå å funnet ut at syden absolutt er noe for meg allikevel! :)

Endret av kirstiJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at LOGAN gidder skrive det her om h*n ikke vasket seg på hendene! Og jeg kan også bekrefte at reisebyråene nesten kaster antibac etter deg når du skal til Egypt.

Jeg synes det egentlig er skikkelig dårlig gjort å i det hele tatt kommentere på den måten..

Har vært der 2 ganger selv og alltid har noen i reisefølge blitt syke, inkl meg selv den ene gangen!

Jeg var i Hurghada for noen år siden, vi var 10 mennesker som reiste sammen, inkludert fire barn og ingen ble syke. Ja, penge var kjempeskitne, men vi vakset oss ofte på hendene, og brukte Antibac hver eneste gang vi skulle spise noe og var kjempepåpasselige med å ikke stikke hendene i ansiktet og munnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk i singlet og bukse. Folk kan gi faen i å bry seg med hva jeg har på meg. Og jeg gjorde research ang Hongkong. Ingenting som fristet. Asia er ikke helt min greie.

Så om folk går toppløse der du bor, når de er ute på bytur så tenker du at det er helt greit? For dem er det jo det samme... Er man ute å reiser må man rette seg etter deres normer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carleigh-Ann

Så om folk går toppløse der du bor, når de er ute på bytur så tenker du at det er helt greit? For dem er det jo det samme... Er man ute å reiser må man rette seg etter deres normer...

Nei, men jeg var 15 år da jeg var i Istanbul og syntes det var skummelt med de sinna mennene der borte. Dessuten er ikke jeg muslim, og da gidder ikke jeg dekke meg til. Derfor reiser jeg ikke til muslimske land, og det må få være mitt valg. Folk har forskjellige preferanser skjønner du :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Nei, men jeg var 15 år da jeg var i Istanbul og syntes det var skummelt med de sinna mennene der borte. Dessuten er ikke jeg muslim, og da gidder ikke jeg dekke meg til. Derfor reiser jeg ikke til muslimske land, og det må få være mitt valg. Folk har forskjellige preferanser skjønner du :lur:

Du er ikke muslim, derfor reiser du ikke til muslimske land? Gjelder dette alle andre religioner også? I så fall må jeg si at du vil gå glipp av mange fantastiske steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å reise tilbake til London, altfor slitsomt å gå i kø nedover gatene samt at maten var dårlig med mindre man punget ut med fler hundre for en middag...

Lisboa var kjedelig men resten av Portugal var fantastisk, anbefaler leiebil og kjøre utenom motorveien.

New York skulle jeg gjerne vert i igjen, men da uten organsiert opplegg.

København skulle jeg gjerne reist til, aldri vert der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Du er ikke muslim, derfor reiser du ikke til muslimske land? Gjelder dette alle andre religioner også? I så fall må jeg si at du vil gå glipp av mange fantastiske steder.

Siden jeg liker å ta meg et glass vin på utecafè når jeg er på ferie, ha på meg kjole hvis jeg ønsker det, og dra ut på byen så sier det seg selv at det er lite å gjøre for meg i muslimske land.. Er sikkert mange fine steder å se, men jeg ser ikke noe poeng å bruke penger på å reise et sted der ingenting av det jeg syns er gøy er lov. Eneste muslimske landet jeg kunne tenke meg å besøke i framtiden er Marocco, mest pga jeg har familie der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...