Gå til innhold

Hvor ville du ikke reist tilbake?


Mille_

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Jeg har vært i Egypt og ble ikke syk, tok Twinrix før jeg dro.

Har vært i India og blitt syk (på tross av både antibac, twinrix og dukoral), men det betyr ikke at jeg ikke vil tilbake til India. Det er plasser hvor sjansen for å bli syk er større enn andre, men man kan da ikke unngå å reise for det.

Ang Hua Hin skjønner jeg det når man kjenner folk der, slik har jeg det også med plasser jeg har reist. Bare synes at om man har et par uker, så er det ikke det jeg ville valgt når man har så mye annet spennende og vakkert å velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunny Beach, Bulgaria. Dårlig sted, dårlig mat, dårlig drikke.

Helt enig, men Nessebar kan jeg faktisk reise tilbake til. Der trivdes vi veldig godt hele familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at LOGAN gidder skrive det her om h*n ikke vasket seg på hendene! Og jeg kan også bekrefte at reisebyråene nesten kaster antibac etter deg når du skal til Egypt.

Jeg synes det egentlig er skikkelig dårlig gjort å i det hele tatt kommentere på den måten..

Har vært der 2 ganger selv og alltid har noen i reisefølge blitt syke, inkl meg selv den ene gangen!

Mulig det er dårlig gjort, men dårlig hygiene i forbindelse med penger? Jeg vasker hendene etter at jeg har tatt i penger. Det var det jeg ville frem til. Ikke at Logan ikke vasker hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mynona83

Mulig det er dårlig gjort, men dårlig hygiene i forbindelse med penger? Jeg vasker hendene etter at jeg har tatt i penger. Det var det jeg ville frem til. Ikke at Logan ikke vasker hendene.

Jeg tenkte mer i bane av at folk som lager mat tar i penger og mat jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name='AnonymBruker' timestamp='1302760939' post='9115283'

Så irriterte det meg (og dette har ikke med landet å gjøre, men med turistene) at så mange unge reisende kapret solsengene med håndduker tidlig om morgenen, mens de gikk ut og shoppet og ble borte til langt utpå dagen. Vi som hadde planlagt hele formiddagen ved bassenget, fikk ikke ledige solsenger. Så måtte vi prøve å stå opp før dem, slik at vi fikk lagt oss ned på solsengene før de rakk å kaopre dem med hånddukene.... Synes dette også var slitsomt, og så unødvendig. Mulig dette er normalt på sydenferie, det var min første gang på chartertur, så jeg ble veldig overrasket over folks oppførsel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg kommer sannsynligvis ikke til å reise tilbake til følgende steder:

Riga, Praha, Krakow, Bulgaria, Tyrkia, Egypt (da tenker jeg først om fremst på Sharm El Sheik, kan hende jeg returnerer til Kairo en gang i fjern fremtid), Gambia, Senegal, Belize, Honduras, Cayman Islands.

Flotte reisemål alle sammen, men jeg vil se hele verden så da har jeg ikke tid til å dra på de samme stedene om og om igjen :ler:

Har endel reisemål jeg kanskje drar tilbake til, men det får bli i en annen tråd :)

Edit: Glemte Israel og Jordan. Veldig kjekt å ha sett, men drar ikke tilbake, nå er det nye land som står for tur!

Endret av Silvermist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallinn: Forblåst og kaldt ispedd lite å gjøre og folk (les: drosjesjåfører) som lurer deg.

Sharm El Sheik: Stedet oser av falsk sydenfølelse og kunstig kultur. Dessuten er det fort gjort å bli matforgiftet og særdeles irritabel etter å ha blitt tatt på av samtlige bodeiere som selger falske Guccivesker. Fine dykkemuligheter, dog.

Málaga: Lite å gjøre, mye søppel i gatene og dårlig shopping- og utelivsmuligheter til storby å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brüssel. Sier meg enig med AB i #45. Det er en rotete by, jeg syntes den virket skitten og jeg følte meg ikke aldeles trygg der. Det siste ble vel godt hjulpet av at vi hørte noe som minnet om skudd ikke så veldig langt fra hotellet om kvelden. (Kan godt ha vært smell fra en eksospotte antar jeg, men det fikk oss ikke til å føle oss helt vel.)

Dessuten var det ikke så fryktelig mye å se der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er dårlig gjort, men dårlig hygiene i forbindelse med penger? Jeg vasker hendene etter at jeg har tatt i penger. Det var det jeg ville frem til. Ikke at Logan ikke vasker hendene.

Det er ingen som vasker hendene hver eneste gang de tar i en mynt eller seddel! NEINEI!

Du gjør faktisk ikke det.. Uansett JA pengene i Egypt er ekstremt skitne! Sedlene ser du ikke forskjell på! BAHH.. Vi kjørte på med antibac og alt vi kunne men ble syke! Det er jo fort gjort..

"Kjøp en pakke tyggis og ta en tyggis rett i munnen"

Lite som skal til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen som vasker hendene hver eneste gang de tar i en mynt eller seddel! NEINEI!

Du gjør faktisk ikke det.. Uansett JA pengene i Egypt er ekstremt skitne! Sedlene ser du ikke forskjell på! BAHH.. Vi kjørte på med antibac og alt vi kunne men ble syke! Det er jo fort gjort..

"Kjøp en pakke tyggis og ta en tyggis rett i munnen"

Lite som skal til..

Enig. Og så har jeg blitt litt sånn overforsiktig når det gjelder penger(og handlevogner her hjemme og alt andre "klasser på), og sitter godt på hendene til jeg har fått vaska dem, eller smurt dem med antibac. -men det betyr ikke at jeg tror at jeg ville gå fri i land med andre bassilusker og hygiene enn vi er vant til altså. Bare at jeg ikke går fra penger til munn. Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Jeg kommer aldri mer til å reise til sydlige breddegrader sommerstid. Har gjort det en gang - aldri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri mer til å reise til sydlige breddegrader sommerstid. Har gjort det en gang - aldri igjen.

Smaken er som baken :) Selv bor jeg midt i det sørlandske ferieparadis, eller hva det nå kan kalles, men lengter ned til Hellas hvert eneste år. Til folkene, maten, opplevelsene og den garanterte blå himmelen med sommer og sol hele døgnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes dette var en veldig nyttig tråd! kan være greit å høre hvilke steder folk er misfornøyde meg, selv om man såklart gjør seg opp sin egen mening før man bestiller reise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...