Gå til innhold

Pulsklokke - dame med tynn hånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et veldig tynt håndledd, og føler at mange av klokkene ser for store ut på meg, men også at de ikke kan strammes godt nok.

Har fått med meg at de nye polarklokkene har en kjekk stramme funksjon, men syns mange av disse er litt store. Trenger ikke så mye fancy-innstillinger da jeg kun skal bruke den til spinning/litt jogging, og pris bryr jeg meg ikke om.

Noen som har noen anbefalinger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også veldig tynne håndledd. Jeg bruker Polar RS100, den kan strammes helt inn til selve klokka. Helt topp for tynne håndledd :)

Skrevet

Jaa, men den ser så stor å klumpete ut. Men er vel slik de fleste er...

Skrevet

Jeg syns ikke den er stor og klumpete siden den sitter godt på armen. Dessuten tenker jeg ikke så mye over den når jeg trener, annet enn at den viser pulsen min og en stoppeklokke...

Skrevet

Jeg har PolarRs400. Kanskje litt mye funksjoner for deg? Jeg syns den er litt stor, men Polar er jo de eneste som kan dette med stramming...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også ekstremt smale håndlett, og bruker også Polar.

Ikke vær så kresen :D

Skrevet

Jeg har også veldig tynne håndledd og har kjøpt Garmin Forerunner 110 (dameutgaven).

Den passer perfekt og er i tillegg veldig pen å se på og ikke for stor eller for klumpete.

Anbefales veldig :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også veldig tynne håndledd og har kjøpt Garmin Forerunner 110 (dameutgaven).

Den passer perfekt og er i tillegg veldig pen å se på og ikke for stor eller for klumpete.

Anbefales veldig :)

Jeg har samme problem. Har klokka mi langt oppe på armen grunnet dustete stramming :angry:

Hvilken type stramming er det på den der?

Skrevet

jeg har også veldig tynne håndledd. jeg har denne polarmodellen

http://www.google.com/products/catalog?hl=en&biw=1279&bih=622&q=polar+pink+watch&um=1&ie=UTF-8&cid=8693395952138118400&sa=X&ei=uTSnTcHXDYafOsG_3eoJ&ved=0CBsQ8wIwAg#

kjøpte den for 6-7 år siden så vet ikke om den er i salg enda en gang, men. den sitter hvertfall ganske pent og er IKKE stor og klumpete i det hele tatt. pluss at den har sånn fin strammefunksjon :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...