Gjest Guest Skrevet 9. april 2011 #1 Skrevet 9. april 2011 Hei, jeg og dama har snart vert sammen i 2 år nå. Og sexlysten hos jenta mi har synket betraktelig de 3-4 siste månedene. Nå når jeg har flyttet bort på grunn av jobb, kan vi kun sees i helgene. I starten hadde sex minst 2 ganger i helgene da jeg var på besøk hjemme. Og vi hadde fantastisk sex, og noen ganger kom vi ikke lenger enn til yttergangen før hun hadde hendene nedi buksen min. Men nå ettervert har hun sex med meg kun for å gjøre meg glad, og ikke for at hun og har lyst selv. Og jeg blir ikke akkurat tent når hun sier at "visst vi skal ha sex skal det vær en "kjappis" og ikke noe mer mas" Så nå etterhvert er jeg blitt nervøs å ta iniativ til sex, eller i det hele tatt å stryke henne på kroppen, kysse henne på nakken, kose med puppene hennes. Siden jeg er redd for at hun skal bli irritert og lei. Så da lurer jeg på om va så skjer, om det er noen som har vert borti det samme som jeg er, om det er noe jeg kan gjøre for å få gnisten hos henne fram igjen?
Gjest Fikira Skrevet 9. april 2011 #2 Skrevet 9. april 2011 Hun har ikke funnet seg en ekstra mann da?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2011 #3 Skrevet 9. april 2011 De fleste hennes venner er og mine venner. Og vi kommer ikke fra store plassen. Så jeg er ganske sikker på at hun ikke har funnet seg en ekstra mann.
Gjest Fikira Skrevet 9. april 2011 #4 Skrevet 9. april 2011 Ok,standard spørsmål: Går forholdet bra? Er hun på hormon prevensjon, piller, sprøyte ? Deprimert?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2011 #5 Skrevet 9. april 2011 Forholdet går fint, ivertfall slik jeg føler det. Vi har det veldi kosli ilag, og jeg får mye meldinger om hvor kjekk jeg er osv. Hun har p-ring til prevensjon. Og hun virker som den siste til å vær deprimert:) Alt fungerer veldi fint, hun har det kjekt med venniner, og har det veldi kjekt med meg når vi finner på noe.
Gjest Fikira Skrevet 9. april 2011 #6 Skrevet 9. april 2011 Da ville jeg rett og slett fått sjekket om p-ringen kan være årsaken. Hormon prevensjon kan ta total knekken på sexlivet. Men, bare fordi hun virker som den siste som kunne vært deprimert, så betyr ikke det at hun ikke er det. Noen er flinkere til å skjule det enn andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå