Gå til innhold

"ei som kan suge" vs "ei som ikke kan suge"


Gjest hajen

Anbefalte innlegg

Måtte slå opp på HPV, og du har rett naturligvis. Det er imidlertid kvinner som er den største "smittefaren" her, og det er da også blant menn med flere kvinnelige partnere vi ser økningen av strupehodekreft. Okkesom, jeg har ikke tenkt å la det komme mellom meg og matfatet :popcorn:

Det er nok av andre skumle sykdommer man kan få av å gjøre mindre tilfredsstillende ting, så HPV gidder ikke jeg å bekymre meg over :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være skikkelig turn-off å vite at hun kun gjør det for å gjøre det - uten å finne noe nytelse i det.. for da blir det veldig ofte veldig mekanisk, kjedelig suging.

Vel, mange, mange av oss kvinner hater dette (selv om KG-kvinnene elsker å fortelle at de gjerne suger overalt 24t/døgnet), og må man så må man...men gjør det helst ikke! Det er så kjipt...ser ikke at det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir akkurat det samme som når vi slikker dere.

Hvilket er forferdelig kjedelig.

Dessuten:

Mange av dere norske menner jo bare tause og stille når damen endelig tar mot til seg og forsøker å ta den fram, og "slikke" på penisen osv.

Det skader ikke om dere så gir tilbakemeldinger der og da, og forteller hva hun kan gjøre mer av osv.

For meg forsvinner initiativene når mannen bare er taus. Hva er det liksom, en zombie? Nei, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket er forferdelig kjedelig.

Smak & behag. :)

Dessuten:

Mange av dere norske menner jo bare tause og stille når damen endelig tar mot til seg og forsøker å ta den fram, og "slikke" på penisen osv.

Det skader ikke om dere så gir tilbakemeldinger der og da, og forteller hva hun kan gjøre mer av osv.

For meg forsvinner initiativene når mannen bare er taus. Hva er det liksom, en zombie? Nei, takk!

Her har du helt rett, og dette er et meget viktig poeng (som forsåvidt gjelder den andre veien, også): èn ting er det at dama kan å suge, men det spørsmålet nesten ingen tenker på er, "kan han å bli sugd?" Jeg ser for meg at selv kvinner som elsker å suge over alt på jord ikke får så veldig mye ut av å suge en dildo. Om man ikke fra fødselen av er feilutstyrt slik at drøvelen og klitoris har byttet plass er det vel nettopp reaksjonene som er det gjeve med å suge. Det er jo det som avgjør om det er morsomt å slikke, også. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg kan kunsten å bli sugd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Hvilket er forferdelig kjedelig.

Woot?

Kjedelig å bli slikket sier du, da tror jeg sannelig ikke du har møtt rett mann enda altså, høres utrolig rart ut. :snurt:

Dessuten:

Mange av dere norske menner jo bare tause og stille når damen endelig tar mot til seg og forsøker å ta den fram, og "slikke" på penisen osv.

Det skader ikke om dere så gir tilbakemeldinger der og da, og forteller hva hun kan gjøre mer av osv.

For meg forsvinner initiativene når mannen bare er taus. Hva er det liksom, en zombie? Nei, takk!

Men det går jo begge veier, er jo ikke spesielt inspirerende å slikke et "lik" heller, så jo, er enig, men jeg lurer litt på erfaringsgrunnlaget ditt om du bare har vært borti "zombiepikker".

Kan kanskje være relatert til hva man går etter....? De jentene jeg har vært sammen med, har vært både høylydte og aktive når jeg har slikket de, og omvendt.

Synd du synes oralsex er "kjedelig", etter det jeg har skjønt, oppnår de aller fleste kvinner _ikke_ orgasme gjennom penetrering, flesteparten oppnår orgasme gjennom ytre stimuli (onani, oralsex).

Da burde det være nærliggende å tro at oralsex er tingen...?

Kan jeg spørre hvor gammel du er? (bare lurer altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pernill

Måtte slå opp på HPV, og du har rett naturligvis. Det er imidlertid kvinner som er den største "smittefaren" her, og det er da også blant menn med flere kvinnelige partnere vi ser økningen av strupehodekreft. Okkesom, jeg har ikke tenkt å la det komme mellom meg og matfatet :popcorn:

Så hva skal du ha til middag da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men man bør ha i tankene at oralsex faktisk likestilles med røyking når det gjelder risisko for visse kreftformer.

HÆ? Utdyp please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...