Gå til innhold

"ei som kan suge" vs "ei som ikke kan suge"


Gjest hajen

Anbefalte innlegg

Gjest hajen

Hører ofte beskrivelsen "hun kunne virkelig suge"......

Og da lurer jeg på - hva er det disse gjør nøyaktig versus de som er helt gjennomsnittlige?

Hva er det som gjør at en mann ligger der og faktisk tenker at dette var helt fantastisk mye bedre enn med den "helt ok-partneren"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pernille

Jeg har aldri "sugd" mannen min og han spør ikke om det heller.Sånn ellers så har vi et bra sexliv og suging kan jo, nå bevist, gi strupekreft

Men av og til er jeg redd for at det kan øke risikoen for utroskap fra hans side dersom han får en dame etter seg som markedsfører seg med denne tjenesten.

Er spesielt nysgjerrig på hva menn tror om det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vanligvis om man liker å gjøre det eller ikke.

Teknikkene kan være så mange, men slik jeg har forstått det er det viktigste at kvinnen faktisk nyter dette. Man kan ha så mye teknikk som man vil, men om man egentlig ikke vil gjøre det, er det også mye mindre moro for mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Forskjellen er vanligvis om man liker å gjøre det eller ikke.

Teknikkene kan være så mange, men slik jeg har forstått det er det viktigste at kvinnen faktisk nyter dette. Man kan ha så mye teknikk som man vil, men om man egentlig ikke vil gjøre det, er det også mye mindre moro for mannen.

:klappe::tommelopp: Det er jeg helt enig i. Så lenge dama liker å suge, er det ikke så mye som kan bli feil. Bare styre unna tenna, så er vi ikke så kresne. Det at dama liker det og gjerne gir uttrykk for det også er TURNON!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det er en blanding av det som er nevnt.

Det er viktig med teknikk og variasjon i sugingen, men også at man viser at man har det godt selv.. Det burde jo tenne enhver at mannen blir tilfredsstilt. Det må være skikkelig turn-off å vite at hun kun gjør det for å gjøre det - uten å finne noe nytelse i det.. for da blir det veldig ofte veldig mekanisk, kjedelig suging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hajen

TS her.

Joda....jeg skjønner også at det handler om teknikk, men nå tenkte jeg mer på nyansene...hva skiller en fantastisk opplevelse fra en helt grei/normalt bra? Hvordan anvendes selve teknikken?

Har hørt noen kamerater fortelle(uten å nevne navn selvsagt) at de har vært borti kvinner som har vært mer enn villige - og tilsynelatende likt det - mens de selv bare har ligget å ventet på at hun skulle bli ferdig....

Er jo mange teknikker man kan lære seg, og helt sikkert like selv å gjøre, men som ikke nødvendigvis resulterte i en fantastisk opplevelse for mannen?

Så, hva er fantastisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engasjement er hovedproblemet hos mange. Utover det er det for mange personlige preferanser til å kunne finne så mange fellesnevnere, men jeg har inntrykk av at de fleste jenter bruker for lite væske/spytt og behandler den litt for røft. De kjenner ikke til strengen og hvor ubehagelig det er når forhuden på en tørr penis blir dratt kjapt bakover, f.eks. I tillegg har jeg dårlige erfaringer med mange urytmiske kvinner. Tungebruk på penishode og pung-området er også høyt iverdsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest relista

Hører ofte beskrivelsen "hun kunne virkelig suge"......

Og da lurer jeg på - hva er det disse gjør nøyaktig versus de som er helt gjennomsnittlige?

Hva er det som gjør at en mann ligger der og faktisk tenker at dette var helt fantastisk mye bedre enn med den "helt ok-partneren"?

Innlevelse og toveis kommunikasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo ikke kjent hvordan det kjennes ut, men jeg har ved flere anledninger hørt at jeg er flinkt til å suge.. Jeg fikk "opplæring" av en pulevenn, og det ga vist resultater ;) Det jeg gjør er at jeg bruker for det første mye spytt, sånn at alt er glatt og vått. bruker ofte litt "oppvarming" på å få nok spytt over hele stasen sånn at hele er våt før jeg setter skikkelig i gang. Så bruker jeg variasjon, begynner forsiktig, så litt raskere, så forsiktig igjen, og veksler på dype sug og leking med tungen rundt hodet.

I tilegg pleier jeg å runke lett i tilegg. Mest fodi jeg ikke er så flink til å få stasen veldig langt ned i halsen uten å brekke meg :P

Har også funnet ut at det blir satt pris på når jeg bruker en finger/liten vibrator på et punkt bak pungen. mellom pungen og rektum lissom..

Men jeg har tro på at det blir bra så lenge man ønsker det, og man komeniserer sammen. jeg spør alltid gutten hva han liker, og om det er noe jeg kunne gjort anderledes. jeg vil jo gjøre det best for han, på samme måte som jeg venter at han vil gjøre det samme for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruke tunga flittig er et must, samt at de må tørre å "ta" i litt, så vi kjenner at de suger.

Gjerne litt håndbruk samtidig, og som nevnt, en finger eller to som kan massere området mellom pung og anus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pernille

Jeg har aldri "sugd" mannen min og han spør ikke om det heller.Sånn ellers så har vi et bra sexliv og suging kan jo, nå bevist, gi strupekreft

Men av og til er jeg redd for at det kan øke risikoen for utroskap fra hans side dersom han får en dame etter seg som markedsfører seg med denne tjenesten.

Er spesielt nysgjerrig på hva menn tror om det?

Faen - frusterende ikke å få svar av noen.

Dere tenker jo bare på å suge suge suge :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen - frusterende ikke å få svar av noen.

Dere tenker jo bare på å suge suge suge :lete:

Start din egen tråd da vel, om du er så hypp på svar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Faen - frusterende ikke å få svar av noen.

Dere tenker jo bare på å suge suge suge :lete:

Sug i vei du! gjerne forlyst dere på hverandre samtidig, finnes skjeldent noe bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hører ofte beskrivelsen "hun kunne virkelig suge"......

Og da lurer jeg på - hva er det disse gjør nøyaktig versus de som er helt gjennomsnittlige?

Hva er det som gjør at en mann ligger der og faktisk tenker at dette var helt fantastisk mye bedre enn med den "helt ok-partneren"?

Hun har lyst til å suge.

Hun liker å suge.

Hun er opptatt av min nytelse og glede på linje med sin egen, der ligger forskjellen mellom skikkelige damer og de du kaller gjennomsnittlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Siden jeg er dronningen av blowjobs, så kan jeg jo fortelle hvordan jeg gjør det.

Bruker alltid mye væske, og om jeg er tørr i munnen så deepthroater jeg til jeg brekker meg. Da kommer det alltid opp mye "slim" og spytt. Varierer mellom runking, suging og slikking. Suger mest, runker nest mest og slikker minst.

Tar hele i munnen om den er slapp til å begynne med og sluker den skikkelig mens den vokser i munnen min.

Mens jeg suger så sirkulerer jeg med tungen min over kukhodet, altså at tunga roterer rundt penis hele tiden mens jeg suger. Dette er litt krevende i lengden, så gjør ikke det konstant.

Når jeg blir sliten i kjevene, så beveger jeg med nedover til ballene, mens jeg runker forsiktig. Ballene slikkes på en erten måte mens jeg holder de stram ved å holde penis oppover. Har erfart at mange liker slikking av baller bedre enn suging av baller, men suger de selvsagt om det er det som foretrekkes.

Kan også finne på å trekke forhuden godt over hodet mens jeg suger øvre del av penis. Den trekkes selvsagt over hodet når jeg suger normalt, men nå mener jeg at den trekkes over mer enn normalt. Det er noen som liker det veldig godt fordi da blir ikke penis sår så raskt.

Også er deepthroating en soleklar favoritt. Da suger jeg ikke så mye, men ligger med kjeften vid åpen, slik at han kan presse ut og inn så langt og mye han orker. Da ligger jeg på siden, mens han også ligger på siden og munnpuler meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et par her som henviser bokstavelig talt til å suge - og jeg har da hørt mange menn si at de betegner dette som de dårligste de har vært borti - altså at jenta har bokstavelig talt suget.

Bare akkurat disse utvalgte som misliker det?....bare sånn angående å bli sliten i kjeven, noe som vel betyr at man faktisk suger mye - ikke bare slikker etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pernille

Hun har lyst til å suge.

Hun liker å suge.

Hun er opptatt av min nytelse og glede på linje med sin egen, der ligger forskjellen mellom skikkelige damer og de du kaller gjennomsnittlige.

Jeg har også tenkt å prøve det før jeg avslutter min seksuelle karriere. (Er midt i 40 -årene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri "sugd" mannen min og han spør ikke om det heller.Sånn ellers så har vi et bra sexliv og suging kan jo, nå bevist, gi strupekreft

Tror du tenker på den artikkelen som var på en eller annen nettavis for ikke så lenge siden. Den handlet om at SLIKKING kunne medføre strupekreft, på grunn av de basiluskene som alle kvinner har, som kan føre til livmorhalskreft. Suging kan i verste fall medføre skjeve tenner, men det er altså ikke assosiert med strupekreft.

Jeg har også tenkt å prøve det før jeg avslutter min seksuelle karriere. (Er midt i 40 -årene).

...avslutter din seksuelle karriere? :klo:

Endret av K.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...