Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått litt dilla på Bodybalance-timen på SATS. Har skjønt at det er mye yoga i denne, og lurer på å begynne på en ren yoga-time. Har tenkt på Ashtanga yoga, da det virker som veldig god trening. Noen som har prøvd både Bodybalance og Ashtanga yoga (på SATS) og kan sammenligne litt? Har vært litt "redd" for å prøve yoga før fordi jeg ikke er verken myk eller sterk, men et sted må man jo begynne - og jeg elsker yoga-delen i bodybalance ihvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!! Jeg eeeeeelsker BodyBalance timene, og har vært med på noen av Yogatimene også. Hoppa rett på en 90-minutters, og det var liiiiitt tungt, og litt vanskelig å huske på å puste, men det er jo kjempegod trening, og jeg liker det :) Husk å ta med et "tykt" pledd, som du kan brette sammen og sitte på :)

Skrevet

Jepp!! Jeg eeeeeelsker BodyBalance timene, og har vært med på noen av Yogatimene også. Hoppa rett på en 90-minutters, og det var liiiiitt tungt, og litt vanskelig å huske på å puste, men det er jo kjempegod trening, og jeg liker det :) Husk å ta med et "tykt" pledd, som du kan brette sammen og sitte på :)

Kult! Er det "vanlig" yoga eller ashtanga yoga du har prøvd? :)

Skrevet

Måtte google litt her. Ashtanga Yoga :D Ikke prøvd andre varianter, men jeg liker det godt :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Må ta opp denne litt igjen.. Har prøvd Bodybalance på fire forskjellige sats-sentre i Oslo nå, og ser at det er to forskjellige programmer (kanskje flere?). Noen som vet hva som er greia? Det er kanskje vanlig at forskjellige sentre har ulike utgaver av de samme timene? Dette med gruppetimer er litt nytt for meg :P

Skrevet

Ja, det er vanlig. Jeg trener på mange forskjellige sats-sentre, og føler jeg kommer til nytt program hver gang, om ikke helt - så i det minste med andre variasjoner. Synes det er ganske kjipt når man må forvente et helt nytt program om man bytter senter, men sånn er det virker det som. :P Tror instruktørene også styrer timen litt etter eget ønske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...