Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Adeline*Jouvin

Livet til en zeppelin

Recommended Posts

Guest boblebrus

Hei igjen! Lenge siden sist! :fnise:

Wow, så du skal bli prøver etter nyttår? Så spennende! :hoppe: (Da må du lage prøverdagbok sånn at vi kan følge med :nigo: ) Jeg er selv ekstremt verpesjuk om dagen, men har bestemt meg for å vente til neste høst når vi forhåpentligvis har kjøpt hus. Selv om jeg helst skulle ha startet i går :ler: Og angående dette med at alt må være "klart", så sier jeg som mamma sa til meg (når vi snakket om en barndomsvenninne av meg som hadde blitt gravid, og jeg sa at hun hadde jo alt klart): "vet du, det ordner seg uansett!" . Om man ikke er heelt ferdig med utdanning eller ikke har reist over hele verden, så går det nok fint likevel :)

Lykke til med matteeksamen!

Fortsetter under...

Guest zeppelin

Hei igjen! Lenge siden sist! :fnise:

Wow, så du skal bli prøver etter nyttår? Så spennende! :hoppe: (Da må du lage prøverdagbok sånn at vi kan følge med :nigo: ) Jeg er selv ekstremt verpesjuk om dagen, men har bestemt meg for å vente til neste høst når vi forhåpentligvis har kjøpt hus. Selv om jeg helst skulle ha startet i går :ler: Og angående dette med at alt må være "klart", så sier jeg som mamma sa til meg (når vi snakket om en barndomsvenninne av meg som hadde blitt gravid, og jeg sa at hun hadde jo alt klart): "vet du, det ordner seg uansett!" . Om man ikke er heelt ferdig med utdanning eller ikke har reist over hele verden, så går det nok fint likevel :)

Lykke til med matteeksamen!

Hei! Ja, jeg er helt enig! Og hvem sier man ikke kan reise med barn? :ler:

Men du! Nå har jeg faktisk fått meg ny dagbok! Og....den ligger inne på prøvere.

Yes! Vi har blitt prøvere! Skummelt ord. Får si det på en annen måte da..Vi har blitt vi :humpe: og-ser-hva-som-skjer-mennesker :ler:

Her er linken til min nye dagbok---> Håper på en liten spire <3