Gå til innhold

Livet til en zeppelin


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest zeppelin

Nå sitter jeg ren og pen i sofaen med en kopp te og med beina i fotbad!

Livet er godt før man skal på jobb :fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Det må gjøres, det også! Jeg gjorde det i går. Skikkelig vårrengjøring!

Det er godt å få det gjort i allefall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zeppelin

Hei! Jobben gikk fint! Trives veldig godt, så da går jo alt lettere:) men sliten var jeg etter jobb ihvertfall! Min kjære kos å hentet meg etter jobb også kjørte vi bort til en kamerat som hadde fest bare for å hilse på.

Kjære tid. Det forbauser meg stadig vekk hvor udelikate enkelte jenter blir når de er fulle! Blæh..

Vi var der en time, også reiste vi hjemover. Vi stoppet på en bensinstasjon og kjøpte litt dårlig mat og en film. "Despicable me". Den var kjempe tidig!

Så jeg ble atter en gang en koselig, men lang kveld.. Var i seng halv tre.. Så det sier seg selv at i dag er jeg kake. Ligger på sofan under dynen og prøver å lade opp til jobb klokken to i dag..

Men etter det er det ferie!! Wohoooo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes nå både gutter og jenter kan bli bra udelikate i fylla: :fnise:

Gleder meg til i sommer! Da får jeg observere hvordan veninnene mine egentlig er i fylla :fnise: Er jo ikke noe man legger like mye merke til når man selv er full, men i år har jeg tross alt ikke noe valg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Hehe, det er sant! Var ikke så mange gutter jeg så. Men de som jeg så, var ikke så fulle som enkelte av jentene:P

Nei, nå har du ikke noe særlig valg, Teriyaki. Men det gjør vel ingenting når du har en dyrebar skatt i magen din :rodmer:

I dag var siste jobbdag før ferien! Nå skal jeg ikke jobbe før 6 dager! Woho! :biggrin:

Nå er jeg så syyyyykelig sliten i beina! Helt ømme...stakkars meg :kaklehone:

Nå blir det tv-titting og sløving på sofaen til kjære kommer hjem!

Livet er godt!

Ha en god natt, alle sammen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest zeppelin

Hallo!

Nå er atter en påske over for denne gang! Jeg har egetlig ikke gjotr så veldig mye annet enn å jobbe og slikker sol:)

I dag var i allefall en utrolig hektisk dag på jobb! Det gikk i ett bankende kjør fra halv to til halv åtte! Godt å komme hjem, for å si det sånn:)

Da er det tilbake til kjedelig skole og vanlig hverdag igjen. Skal iallefall opp tidlig med men tante i morgen og trene før skolen! Enegriiii!! Gi meg energii!

Håper alle har hatt en god ferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg kan sende over en dæsj med energi, fikk plutselig så mye selv... Varmt vær, strålende sol og shorts-vær gjør noe med hjernen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Jeg kan sende over en dæsj med energi, fikk plutselig så mye selv... Varmt vær, strålende sol og shorts-vær gjør noe med hjernen min :fnise:

Det er sant! Takker og bukker for "energisendingen" :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

:goodbye:

I dag har vært en herlig dag! Hadde ikke krefter til å stå opp i dag tidlig for å gå på skolen. Absolutt null krefter. Kroppen sa "nei, sov"! Så jeg sovnet.

Etter 3 og en halv time med ekstra søvn, kjørte jeg bort til min tante, hvor vi satt på plenen og drakk kaffi og spiste frokost i solen. HEEERLIG!

Senere grillet hele familien god mat og koste oss i solen:)

Fikk til og med tatt noen lekkre bilder av både en humle og naturen. Ikke gale det!

Nå har jeg sittet i noen timer og redigert valgte bilder fra påsken. Jeg simpelten EEELSKER speilrefleksen jeg fikk av min kjære til bursdagen <3

Men nå er det på tide å lade batteriene til i morgen. Skal opp tidlig! Får se om det funker denne gangen,da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Her inne var det koselig.. Vil følge med litt her, jeg, om det er i orden :) Foto er en herlig hobby egentlig. Er så koselig og dulle med redigering og slikt :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en perfekt dag!! :klemmer:

Vi har hatt gråvær siden søndag, så lite med grillings her. Men er vist meldt bra vær i morgen, så ser definitivt potensialet!! :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest zeppelin

Leeenge siden sist! Alt for lenge! Har vært ganske travelt på både skole og jobb! Har liksom aldri fått tid til å sette me ned å skrive her inne:/

Nytt siden sist: kom opp i skriftlig engelsk OG matte! Engelsken er grei nok, men matten? Help me, God!

Har forresten ikke fått TR på besøk enda. Snart 2 uker over tiden. Hatt ømme brystvorter en god stund og nå har jeg blitt litt øm i det ene brystet. Tatt to tester og begge var negativ. Var hos min inkompitente legen min på mandag som verken så at det var nødvendig med blodprøve eller en gynekologisk undersøkelse. Noe jeg gjerne ville.

Irriterende.

Har også hatt veldig blandet og rar utflod i det siste og blir rett og slett litt kvalm etter måltider.

Så igjen.. Kan selvfølgelig hende at jeg bare lurer kroppen min, men da skulle jeg ønske at kroppen min ikke var så j***** lettlurt.

Uansett. Legen sa at jeg bare skulle vente og se, fortsette å ta noen tester og komme tilbake om 2-3 uker, hvis det vedvarer.

Jeje.. Sånn er livet. I morgen skal jeg på skolen for å gå igjennom pensum og lese til eksamen. Matte. Akk o ve. 25.mai er dagen.

Hjelp!

Men nå hopper jeg i seng. Er litt kvalm og for ikke å glemme dødstrøtt etter å ha servert mat til sultne 17.mai feirende masekopper. Shalabais!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest zeppelin

God morgen:)

Nå sitter jeg på bussen på vei til skolen. Men tenkte å kjøpe en g.test og litt frokost først! Huff.. Jeg begynte akkurat å bli litt nervøs for matten nå..

Det er så urettferdig, jooo.. Jeg sto i matte på vgS og alt var fryd og gammen fordi jeg tenkte at jeg aldri skulle ha matte igjen! Men joooda! Ny reform! Da skal alle ha mer matte.

Men jeg synes det faktisk blir fr dumt når folk på min alder og opp skal ta studiekompetanse o.l. Også plutselig, med en tilfeldighet, får de vite at de er nødt til å ta opp igjen flere fag enn det de hadde planlagt..

Akkurat dette skjedde med noen jeg kjenner. Bare at de fant det ut for seint og må derfor gå enda et år på den skolen. Noen av de har allerede gått 2 år..

Men heldigvis fant jeg det ut da jeg begynte.

Nå må jeg bare bestå matten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, her skjer det vist ting! Jeg var også nesten to uker over tiden da jeg tok de første testene, som var negative! En halv uke senere derimot, var den positiv!

Blir veldig spennende å se! Hvis du ikke klarer å vente til i morgen, så bare hold deg en fire-fem-seks timer! Det gjorde jeg, for at det skulle bli som morgenurin. ;)

Matten går sikkert kjempebra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Ok! Så på morgenen er det best uansett? Da tror jeg at jeg tar den i morgen tidlig! Hvis jeg klarer:p

Men vet du hva som egentlig gjør at det er best på morgenen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Så på morgenen er det best uansett? Da tror jeg at jeg tar den i morgen tidlig! Hvis jeg klarer:p

Men vet du hva som egentlig gjør at det er best på morgenen?

Det er ene og alene fordi at det er lenge siden man har vært på do da, og urinen dermed blir mer konsentrert og HCG-nivået da blir høyere. Derfor får du som sagt samme effekten hvis du klarer å holde deg i noen timer. Jeg gikk på do klokken syv om morgenen. Holdt meg så helt til jeg tok en test halv tre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...