*Bumblebee* Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 vet ikke om jeg poster rett sted nå,men la gå. får titt og ofte slike irriterende "private" samtaler i innboks her på forumet,her er en jeg fikk idag: Hallo Hvordan er det du gjør? håper fint, mitt navn er Becy, jeg kommer over din profil og jeg vil gjerne ha et godt forhold med deg, er kjærlig, omtenksom, lojal og opp til alt du kan tenke eller ønsker i en lady.you kan sende meg en e-post i min private e-postadresse ([email protected]) jeg vil fortelle deg mer om meg selv når jeg mottar en e-post fra deg. vente på e-post snart. Lot of Love. [email protected] Blir GAL av det snart,hva kan jeg gjøre for å slippe det???og hvem er det som lager de??
Sugerøret Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 (endret) si fra til mod'ene så blir du nok kvitt lovesick becylove men du kan skru av PM Trykk på navnet ditt, ditt kontrollpanel-innstillinger-notifications options Under personvernsinnstillinger finner du Private meldinger Skru av personlige meldinger Om du skrur av personlige meldinger så vil du ikke kunne sende eller motta personlige meldinger. Endret 31. mars 2011 av Kårky
pantora Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 Ååååh, heldiggrisen (nei ikke deg Kårny, hæ-hæ)
Sugerøret Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 (endret) Ååååh, heldiggrisen (nei ikke deg Kårny, hæ-hæ) Kårny?? Fniis neii KårKy! (het kårny før fakta ) hahahha Endret 1. april 2011 av Kårky
pantora Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Kårny?? Fniis neii KårKy! (het kårny før fakta ) hahahha Åh.. *awkward* Liker Kårny bedre! Og synes du passer det veldig bra også!
Sugerøret Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Åh.. *awkward* Liker Kårny bedre! Og synes du passer det veldig bra også! hhaha jeg syntes det passa for godt,derfor skifta jeg
pantora Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 http://www.reeves4congress.com/me_so_corny.jpg ...?
Sugerøret Skrevet 1. april 2011 #9 Skrevet 1. april 2011 http://www.reeves4congress.com/me_so_corny.jpg ...? Jepp !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå