Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Forresten... jeg så Niklas og Micke fra Paradise Hotel i byen i stad. :gjeiper:

Haha, sååååå heldig du er. Virkelig.

Jeg så Mari Maurstad på t-banestasjonen på Majorstua i dag. Følte meg ganske heldig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er Micke, egentlig? :klo:

Jeg så Kristopher Schau her om dagen og følte meg i grunnen litt heldig jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva jeg betaler det på match. Jeg synes det er verdt det. Synes nesten det er enklere å møte noen via nettet. Enn ute i den virkelige verden. :fnise:

Jeg bare ler av Paradise Hotel. Maren virker jo helt dum!!! Men men..

Ja, på en måte er det jo det, siden det ikke er så lett å bare begynne å snakke med noen på byen eller andre steder mennesker samles. Det er bare det at jeg har lett for å synes at det blir en noe unaturlig setting på en sånn date, siden man liksom setter to mennesker sammen for at de skal bli kjent og se om det er noe kjærestepotensiale i hverandre. Blir litt stressa av det liksom! Men så ser det jo ikke ut som at drømmeprinsen skal falle ned i fanget på meg heller da, så jeg prøver det som prøves kan ... Ikke at jeg er desperat da! Eller jo, kanskje litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært kjempevær i hovedstaden! Bare synd det blåste i tillegg til sola ...

Jeg fikk besøk av to venninner til middag i dag. Vi spiste lasagne og boller og IS! Årets første pinneis, tror jeg det må være.

Så jeg har fått i meg mer enn nok mat i dag, selv om jeg ikke spiste så mye før på dagen i dag. Kjenner jeg får dårlig samvittighet med en gang, huff! Trente i går, men har litt småvondt i den ene leggen, det kjennes ut som at den svikter litt når jeg springer eller hopper. Trente ikke i dag, siden jeg fikk besøk, og i morra skal jeg til venninner på taco etter jobb, så da får jeg ikke trent. Satser på lørdag da, da må jeg få trent litt igjen.

I morra er det FERIE etter jobb! Kjenner jeg er litt bekymra for hvordan prosjektene mine går når jeg er borte fra jobb, men jeg stoler jo på at kollegene klarer det bra. Skal bli godt å sove lenger og spise god mat en uke, i alle fall! For ikke å snakke om å møte alle folka fra studiet i England neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært kjempevær i hovedstaden! Bare synd det blåste i tillegg til sola ...

Jeg vet!! Jeg var så glad når sola fortsatt var der når jeg slutta på jobb igår. Da fikk jeg gå litt rundt i byen og nyte sola jeg og. Håper det blir like bra vær de neste dagene! I hvert fall på søndag fordi det er min eneste fridag denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Micke, egentlig? :klo:

En av gutta som er med i Paradise Hotel. Han svenske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: Nå er det ferie!

HURRA, HEI og HOPP!

Håper bare jeg har husket all informasjon til de som er igjen på jobb. Men stoler jo på dem, så det går nok bra :)

Skal bli godt med litt fri, selv om jeg har verdens morsomste jobb!

Etter jobb i dag dro jeg til noen venninner og spiste taco og drakk øl. Ble singstar og buzz også etter hvert. Jeg bare elsker quizshow og sånt! Men det er vel kanskje litt fordi jeg er god på det, hihi :opplyser:

I morgen har jeg planer om å trene og kanskje ta en tur på loppemarked. På kvelden er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Orker uansett ikke verste fylla siden jeg skal ut og fly på søndag. Får se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble singstar og buzz også etter hvert. Jeg bare elsker quizshow og sånt! Men det er vel kanskje litt fordi jeg er god på det, hihi :opplyser:

Så gøy!! Elsker å spille buzz selv!! Ikke sååå god men det er morsomt! Litt konkurranse menneske!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på trening, og etterpå møtte jeg ei venninne som var på besøk i hovedstaden. Fikk til og med shoppa litt, jeg som aldri føler jeg har penger nok til å bruke noe på meg selv :P Så det ble ny trenchcoat og noen basic topper :)

I kveld skal jeg bare slappe av og surre litt her hjemme. Drar jo til England i morgen, så noe må jo pakkes også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til England & god helg til deg Vofsitofsi :)

Takk for det, lostlove, og i like måte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ferie!! Og god tur til England!! Kos deg kjempemasse!!

Tusen takk for det, MissStiles! Håper du får en flott dag og ny, bra uke :) Skal lese meg opp på dagboka di igjen når jeg kommer hjem igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, det blir nok veldig bra! Har studert i England selv og savner gjengen min derfra kjempemasse. Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for det, MissStiles! Håper du får en flott dag og ny, bra uke :) Skal lese meg opp på dagboka di igjen når jeg kommer hjem igjen ;)

Takk skal du ha!! Håper du koser deg kjempemasse i England!! Kanskje du møter en kjekk britisk fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake i tigerstaden igjen! Hadde en veldig fin tur til England. Veldig koselig å se alle sammen igjen, men på samme måte var det liksom helt vanlig, det føles ikke ut som at det er seks måneder siden jeg var der sist. Alt føltes som før. Hadde kanskje vært annerledes hvis det hadde vært fem år siden! Men veldig koselig å henge med alle sammen igjen, og nå er jeg også offisielt en mastergrad rikere :)

Kom hjem til Norge på torsdag, og pappa hentet meg og mamma på flyplassen, så vi dro hjem til foreldrene mine, hvor jeg har vært til i dag. Godt å slappe av litt hjemme :) Var hos ei venninne på fredag som jeg ikke har sett på en stund, vi har liksom sklidd litt fra hverandre, sikkert mye siden vi bor og jobber i forskjellige byer. Men det var koselig å henge sammen igjen. Hun har jo alltid noe gutteaction på gang, så jeg føler jeg blir litt fattig på den fronten og har ikke så mye å fortelle. Litt kjipt. Tror jeg skal prøve å komme meg litt mer ut og ha det litt mer gøy nå fremover, det skjer i alle fall ikke noe når jeg er så glad i å slappe av hjemme :P

Føles ut som jeg la på meg ti kilo disse dagene jeg har hatt ferie :P Så skal virkelig gjøre en innsats for å gå ned i vekt nå fremover. Jeg har jo gjort det før og vet at jeg kan klare det, bare motivasjonen er på plass! Det kan bli vanskelig i påsken, men det er jo "bare" å bestemme seg for det :P

Håper alle andre har hatt en fin uke og er klar for en ny en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake til tigerstaden!! Godt å høre at du har hatt det så bra!! Gratulerer med å ha fått mastergrad!!

Ha en super fin søndag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake til tigerstaden!! Godt å høre at du har hatt det så bra!! Gratulerer med å ha fått mastergrad!!

Ha en super fin søndag!! :klemmer:

Tuuusen takk, MissStyles :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...