AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Noen her som har tatt Tangokurs? I Trondheim eller andre steder. Lurer på om jeg kan melde meg på alene eller om jeg trenger en partner fra før av. Og hvilken aldersgruppe som kan forventes der? 20 åringer eller 40åringer?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Ingen som vet noe om dette? Må da være noen her som har sjekket det ut?
Jamme Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har bare gått på swingkurs, men der var det i alle fall ikke noe problem å melde seg på alene. Man merket egentlig ikke hvem som var der med eller uten partner, siden vi byttet ganske ofte og alle danset med alle. Lærerne gjorde et poeng ut av man skulle danse med flest mulig, så man lærte å danse, og ikke bare danse med hverandre
tante fiolett Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Har en venninne (34 år) som nylig begynte på tangokurs i Oslo. Hun fortalte at der var det både par og folk (både damer og menn) som kom alene. De byttet visst på å danse med hverandre. Jeg ville kanskje tatt en telefon til stedet du vurderer å begynne på kurs, for å spørre om hvordan det er på akkurat det stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå