Gå til innhold

Hvorfor er FRIVILLIG prostitusjon dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

De kan jo bare få litt av deg, du som har så mye av det :lol:

Ja jeg har jo det. Jeg bryter ikke loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har jo det. Jeg bryter ikke loven.

Ei heller gjør de som prostituerer seg! :rope:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ei heller gjør de som prostituerer seg! :rope:

Jeg snakket om de som kjøper sex jeg nå. Les hva jeg skriver. Og selv om horene ikke bryter loven så oppfordrer de jo folk til å gjøre det.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det greity å kjøpe horer da? Guriane du er dronningen av hersketeknikker.

Jeg tar det som et kompliment, jeg :nigo:

Ja jeg har jo det. Jeg bryter ikke loven.

Så at man ikke bryter loven er ensbetydende med å ha høy moral? :klo:

Du har jo bevist flere ganger gjennom denne tråden at du mangler både ett og annet, deriblant moral.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg tar det som et kompliment, jeg :nigo:

Så at man ikke bryter loven er ensbetydende med å ha høy moral? :klo:

Du har jo bevist flere ganger gjennom denne tråden at du mangler både ett og annet, deriblant moral.

Mangler jeg moral?? Det er ikke jeg som selger eller kjøper sex.

Jeg tror ikke du vet hva moral er når du sitter å forsvarer ting som ikke er akseptabelt i samfunnet. For det er faktisk det moral handler om. Etikk derimot er en annen ting. Det er kanskje uetisk å ikke forsvare folks private livsvalg, men på akkurat den tingen syns ikke jeg det gjør noe, for horer bidrar faktisk til at gifte og samboende menn kjøper sex fra de. Dermed er ikke de et hakk bedre enn de jentene som flyr etter gifte menn for å ha ons med de. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor disse horene skal oppfattes som bedre enn disse fyfillene.

Og du mangler tydeligvis også et eller annet. Bruk av hersketeknikk er faktisk mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Så at man ikke bryter loven er ensbetydende med å ha høy moral? :klo:

Eh ja. iallefall høyere enn de som faktisk gjør det.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg reagerer på er hvordan du forsvarer sexkjøp og mener dette er helt ok selv om man er opptatt. Merkelig er det vanlig utroskap det er snakk om da får vedkommende skikkelig pes, men så lenge de betaler for sexen så blir det noe helt annet?

Akkurat det tror jeg faktisk ikke at jeg har gjort.

Det jeg har gjort i denne tråden er å poengtere to ting: For det første at jeg ikke tror at det å selge sex nødvendigvis er en forferdelig ting for den som gjør det, og for det andre, at de som kjøper sex, antakelig er temmelig vanlige folk.

Om det er riktig av en gift mann å kjøpe sex blir en helt annen diskusjon, som bare blir en avsporing i fht spm om hvorvidt frivillig prostitusjon er OK. Så den kommer ikke jeg til å forfølge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Akkurat det tror jeg faktisk ikke at jeg har gjort.

Det jeg har gjort i denne tråden er å poengtere to ting: For det første at jeg ikke tror at det å selge sex nødvendigvis er en forferdelig ting for den som gjør det, og for det andre, at de som kjøper sex, antakelig er temmelig vanlige folk.

Om det er riktig av en gift mann å kjøpe sex blir en helt annen diskusjon, som bare blir en avsporing i fht spm om hvorvidt frivillig prostitusjon er OK. Så den kommer ikke jeg til å forfølge.

Det å selge sex er kanskje ikke forferdelig for dem selv, men det gr jo utover deres nærmeste som må ha slike mennesker i livet sitt, og da spesielt ungene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir et problem for de nærmeste hvis de har et problem med prostitusjon. En grunn til å holde det for deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke en mental lidelse men de som gjør det mangler moral.

Det er fullt mulig å ha en andereledes etikk og fortsatt være et moralsk menneske. Jeg håper det ikke kommer som et sjokk på deg. Det er litt som med selvbestemt abort; Noen mener at det er mord på et forsvarsløst lite barn, mens andre mener at det er avslutningen av et uønsket svangerskap på et tidlig nok tidspkt til at det strengt tatt ikke er relevant å snakke om det som drap, siden nervesystem og sanseorganer ikke er høyt nok utviklet til at fosteret kan oppleve noe, og at det derfor ikke er noe overgrep.

Gitt hvilke forutsetninger man legger til grunn, er det fullt mulig å begrunne begge disse standpunktene etisk.

Endret av Mann 42
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å selge sex er kanskje ikke forferdelig for dem selv, men det gr jo utover deres nærmeste som må ha slike mennesker i livet sitt, og da spesielt ungene deres.

Vel, om det virkelig er deres "nærmeste", så har de ikke noen problemer med å "ha dem i livet sitt". Og unger? Har barna noe ansvar for foreldrenes livsførsel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler jeg moral?? Det er ikke jeg som selger eller kjøper sex.

Jeg tror ikke du vet hva moral er når du sitter å forsvarer ting som ikke er akseptabelt i samfunnet. For det er faktisk det moral handler om. Etikk derimot er en annen ting. Det er kanskje uetisk å ikke forsvare folks private livsvalg, men på akkurat den tingen syns ikke jeg det gjør noe, for horer bidrar faktisk til at gifte og samboende menn kjøper sex fra de. Dermed er ikke de et hakk bedre enn de jentene som flyr etter gifte menn for å ha ons med de. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor disse horene skal oppfattes som bedre enn disse fyfillene.

Og du mangler tydeligvis også et eller annet. Bruk av hersketeknikk er faktisk mobbing.

Jeg mener at hvis noen velger prostitusjon så får det være helt opp til dem, det er deres kropp. Jeg personlig kunne aldri hatt sex med noen jeg ikke er glad i, derfor går jeg heller ikke på byen hver helg bare for å finne meg et ligg.

Du støtter de som stikker ut hver helg bare for å få seg noe, og samtidig ser du på de som vet å ta seg betalt for utleie av kroppen sin det som skitne. :klo:

Om mannen din kjøper sex av en prostituert så er ekteskapet rimelig skakk-kjørt i utgangspunktet, mener jeg.

Når dét er sagt så liker jeg ikke tonen din. Én ting er å ikke være enig, men å være så til de grader bitter og fordømmende som du er, da begynner jeg å lure på om det ligger noe mer bak. For SÅ trangsynt burde det ikke gå an å være :lete:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noe jeg til stadighet lærer på KG, så er det at det er rett og slett ikke grenser for hvor trangsynte og fordomsfulle enkelte mennesker kan være. Hver gang jeg tror jeg har sett det verste, så kommer det noe nytt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg mener at hvis noen velger prostitusjon så får det være helt opp til dem, det er deres kropp. Jeg personlig kunne aldri hatt sex med noen jeg ikke er glad i, derfor går jeg heller ikke på byen hver helg bare for å finne meg et ligg.

Du støtter de som stikker ut hver helg bare for å få seg noe, og samtidig ser du på de som vet å ta seg betalt for utleie av kroppen sin det som skitne. :klo:

Om mannen din kjøper sex av en prostituert så er ekteskapet rimelig skakk-kjørt i utgangspunktet, mener jeg.

Når dét er sagt så liker jeg ikke tonen din. Én ting er å ikke være enig, men å være så til de grader bitter og fordømmende som du er, da begynner jeg å lure på om det ligger noe mer bak. For SÅ trangsynt burde det ikke gå an å være :lete:

I ons er både mannen og dama likeverdige. ingen som betaler for å f seg noe, dermed er det mer greit. Begge har sex utelukkende for sexens skyld ingenting mer.

Og jeg forsvarte ikke flyfiller som går etter gifte menn. Skjønner ikke hvordan du leste det.

Du framstiller det som at horer er bedre enn andre kvinner. Det er det jeg ikke kan begripe. Du skal liksom forsvare de med nebb og klør. Jeg er sikker på at hadde mannen din vært utro så hadde du syntes det var greit om det var med en hore. Høres iallefall sånn ut, slik du framstiller horene som uskyldige engler.

Jeg bitter for hva da? Typen min ligger ikke med horer ikke har jeg hatt grunn for å mistenke han for utroskap heller. Og slike ting merker man jo. Det fins alltid tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hvis det er noe jeg til stadighet lærer på KG, så er det at det er rett og slett ikke grenser for hvor trangsynte og fordomsfulle enkelte mennesker kan være. Hver gang jeg tror jeg har sett det verste, så kommer det noe nytt.

Enkelte fortjener de verste fordommer. Horene har bare lagt opp til det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enkelte fortjener de verste fordommer. Horene har bare lagt opp til det selv.

Si meg, har de prostituerte gjort deg noe eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

I ons er både mannen og dama likeverdige. ingen som betaler for å f seg noe, dermed er det mer greit. Begge har sex utelukkende for sexens skyld ingenting mer.

Og jeg forsvarte ikke flyfiller som går etter gifte menn. Skjønner ikke hvordan du leste det.

Du framstiller det som at horer er bedre enn andre kvinner. Det er det jeg ikke kan begripe. Du skal liksom forsvare de med nebb og klør. Jeg er sikker på at hadde mannen din vært utro så hadde du syntes det var greit om det var med en hore. Høres iallefall sånn ut, slik du framstiller horene som uskyldige engler.

Jeg bitter for hva da? Typen min ligger ikke med horer ikke har jeg hatt grunn for å mistenke han for utroskap heller. Og slike ting merker man jo. Det fins alltid tegn.

Du fremstiller jo prostituerte som om de skulle være verre en pesten selv. Bare fordi du ikke selger sex, betyr det ikke at u er bedre enn dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Si meg, har de prostituerte gjort deg noe eller?

Ikke meg. men de frivillig prostituerte ødelegger for de prostituerte som ikke gjør det frivillig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...