Maximillian Cohen Skrevet 23. august 2014 #221 Del Skrevet 23. august 2014 Skulle gjerne hatt en momentnøkkel som gikk fra under 5nm til over 50nm - det har vist seg å være vanskeligere enn forventet å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. august 2014 #222 Del Skrevet 23. august 2014 Blazere og cardigans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 2. oktober 2014 #223 Del Skrevet 2. oktober 2014 Alltid morsomt med klær og sko. Ser ellers etter en krølltang som lager store krøller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #224 Del Skrevet 2. oktober 2014 En jakke som er like tynn som en fleecejakke, holder meg tørr som en regnjakke og varm som en tykk dunjakke. Finnes det, eller må jeg ha en av hver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. oktober 2014 #225 Del Skrevet 2. oktober 2014 En jakke som er like tynn som en fleecejakke, holder meg tørr som en regnjakke og varm som en tykk dunjakke. Finnes det, eller må jeg ha en av hver? En slik skalljakke --> http://www.xxl.no/klar/klar-dame/jakker/skalljakker/haglofs-roc-spirit-3l-gtx-jacket-skalljakke-dame/p/1097121_1_style er det beste jeg kommer på... Den er riktignok ikke varm som en tykk dunjakke, men der tror jeg det er du som har litt for høye krav Men med ull under, for.eks en mariusgenser, så må det jo holde en god stund fremover ihvertfall, og det står i beskrivelsen at jakken er optimal året rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #226 Del Skrevet 2. oktober 2014 En slik skalljakke --> http://www.xxl.no/klar/klar-dame/jakker/skalljakker/haglofs-roc-spirit-3l-gtx-jacket-skalljakke-dame/p/1097121_1_style er det beste jeg kommer på... Den er riktignok ikke varm som en tykk dunjakke, men der tror jeg det er du som har litt for høye krav Men med ull under, for.eks en mariusgenser, så må det jo holde en god stund fremover ihvertfall, og det står i beskrivelsen at jakken er optimal året rundt! Veldig fin den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 2. oktober 2014 #227 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg leter etter en fin høstjakke/kåpe.. Men finner ingenting jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. oktober 2014 #228 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hm... jeg åpnet tråden og fant ut at jeg leter egentlig ikke leter etter noe, jeg vet hvor det meste er på Kiwi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 2. oktober 2014 #229 Del Skrevet 2. oktober 2014 Et stort (langt) glåmelert ullskjerf ..acne-ish, bare billigere. Ooooog en "Teddy"-jakke i pen brunfarge (ikke for mørk). Tips, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 4. oktober 2014 #230 Del Skrevet 4. oktober 2014 Julebordkjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 4. oktober 2014 #231 Del Skrevet 4. oktober 2014 En ekstra vinterjakke. Kjekt å ha noen man kan bytte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 4. oktober 2014 #232 Del Skrevet 4. oktober 2014 Duffelcoat og skjerf. Og en kjole med lange ermer (skal i dåp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. oktober 2014 #233 Del Skrevet 14. oktober 2014 Et par røde gjennomsiktige gardiner som er litt romantiske og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå