Gå til innhold

Joda jeg kan!

amo977

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 163cm og veier omtrent 58 kg. Litt mye synes jeg. Jeg har en liten vomm på magen og litt slapp rumpe. Og dette skal jeg få fikset på!

Jeg skal blogge om min daglige trening, hva jeg har gjort og spist. Appetitten blir jeg nok ikke å forandre noe særlig. Godteri er bare på fredag og lørdag og jeg skal begynne å drikke mere vann.

men så spør jeg dere om å være så snille å oppmuntre meg med opptimiste kommentarer. Det er det jeg brenner for, at folk har truen på meg. Det får meg til å gi alt!

Endret av amo977
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet vel at mange menn bare vil elske deg som den du er uansett..??

jojo! Men jeg er ikke fornøyd med meg selv akkurat nå..dette gjør jeg ikke for kjærligheten/mennenes skyld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag og i går har jeg tatt 100+ (telte til hundre men så gadd jeg ikke å telle mere, men fortatte likevell)situps. jeg har også trent rumpe.

Det jeg har gjort nå blir vel min daglige trening - hele uka.

Jeg er veldig glad i brus, spesielt cola, men jeg vet at dette må det bli slutt på. Så nå jeg skal bare drikke brus i helgene (fredag og lørdag). Så jeg skal blogge ca hver dag da jeg skal si om jeg har klart å bare drikke vann i stedet for brus. Det skal jeg klare! Men jeg håper dere her inne gir meg motivasjon til det.

Nå skal jeg ta et par situps til før jeg tar kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter de grove sconesene mine i ovnen , sunt ;)

Men nå skal jeg se på PH og deretter trene lår, rumpe og mage, ønsk meg lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...