Gå til innhold

Ta sertifikatet: er det mulig å bruke to kjøreskoler?


Pingting

Anbefalte innlegg

Jeg kaster meg straks ut i arbeidslivet etter studiene og bør ta lappen snart.

Jeg skal jobbe på en annen kant av landet i sommer, i 3 mnd fra midten av juni, og jeg tror ikke jeg vil ha råd til noen kjøretimer før dette.

Jeg har vel hverken penger eller talent til å ta lappen på 3 mnd (det tar vanligvis litt lengre tid, gjør det ikke?). Det jeg da lurer på er om det er mulig for meg å ta en del timer på en kjøreskole nær der jeg skal jobbe og så fortsette opplæringen når jeg kommer tilbake til Oslo? Har prøvd å google litt rundt, men jeg finner liksom ikke noe.

Noen som vet? :)

(jeg er forresten over 25)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ei som måtte bytte kjøreskole underveis pga. noen problemer med kjørelæreren (tror jeg, vet ikke detaljer om dette), og hun har lappen nå så det må vel gå an? Selv starta jeg med å ta trafikalt grunnkurs og rundt 10-15 kjøretimer på en skole, men måtte slutte rett før trinn 3 fordi jeg ikke hadde mulighet til å stille opp på de tidspunktene som passet kjørelæreren. Så regner med at når jeg starter opp igjen, så går det fint å bruke en annen kjøreskole, bor hvertfall på et annet sted nå, så må jo det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg kjørte her vi bor, men da hun flyttet for studier, fortsatte hun kjøringen der hun flyttet. Så flyttet hun hjem hit før hun ble ferdig med lappen der borte, og tok den her igjen. Det gikk helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Det blir vel sjåfør av meg etterhvert også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Ikke noe problem. Jeg begynte på kjøreskolen mens jeg gikk på videregående skole et sted, men flyttet når skolen var over, så jeg tok resten dit jeg flyttet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen problem. Jeg har kjørt med to forskjellige skoler og har lappen nå, så det skal nok gå bra vil jeg tru:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem. Jeg har kjørt med to forskjellige skoler og har lappen nå, så det skal nok gå bra vil jeg tru:)

Får da virkelig håpe på det, sånn at de ikke kommer og tar lappen fra deg sånn helt plutselig? :gjeiper:

Takk for svar, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...