pusilus Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #1421 Del Skrevet 21. oktober 2011 Det var nydelig Nilla Kanskje jeg skal avansere på neste jeg begynner på, jeg tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. oktober 2011 #1422 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kryssar fingrane for deg denne gongen, pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. oktober 2011 #1423 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kos deg med kjære i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #1424 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kryssar fingrane for deg denne gongen, pusilus Takk imli Kos deg med kjære i kveld. Will do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. oktober 2011 #1425 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hei vakre du! Ble så inspirert av deg at nå har jeg vært på garnbutikken og kjøpt garn og skal strikke mitt første tubeskjerf! Ble denne oppskriften. Virker overkommelig (ihvertfall før jeg har begynt! ) Ønsker deg en god fredagskveld, høres ut som om du har oppskriften for suksess-fredagskveld klar! Det var fiiiiint Nilla! Sendte link til mamma så satser på at det snart dukker opp på halsen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #1426 Del Skrevet 22. oktober 2011 Oppskrift på en perfekt lørdag, ingen planer utenom sofakos med kjære 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. oktober 2011 #1427 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hurra for ingen planer, det er den beste planen også synes jeg!! Avslapning og innekos Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #1428 Del Skrevet 22. oktober 2011 Planene utviklet seg og det ble en tusletur i byen bare for å få seg litt luft. Vi havnet på favorittplassen min og spiste lunch (ehm, middag da) og nå er det like før vi disker opp med biff og ovnsbakte poteter og tomater *matvark* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. oktober 2011 #1429 Del Skrevet 22. oktober 2011 Åh du frister med god mat pusilus! Håper du har hatt en strååålende helg hittil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 22. oktober 2011 #1430 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det var fiiiiint Nilla! Sendte link til mamma så satser på at det snart dukker opp på halsen min Litt kupping av Pusilus si dagbok her nå, men det er kjempelekkert! Uvant å strikke i sånt garn da, men det går seg vel til etterhvert som jeg får strikket litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 23. oktober 2011 #1431 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så koselig med tusletur i byen Håper dere har hatt fin kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #1432 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vi hadde en strålende kveld i går, kosete oss med mat og film på kvelden I dag har vi sullet litt, jeg har ryddet litt i albumet vårt og laget en ny side Håper på å få inspirasjon til litt flere etterhvert. Har en liten strikkepause da senebetennelsen driver å lurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #1433 Del Skrevet 23. oktober 2011 Søndagsmiddagen er unnagjort og vi er god og mett begge to Green curry er alltid en suksess her i huset Nå skal jeg lage noen bursdagskort tenkte jeg, har ei lita jente som blir 7 snart og en liten gutt som blir 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. oktober 2011 #1434 Del Skrevet 23. oktober 2011 Høres ut som en deilig helg Så flink du er med julegavene, her har jeg ikke begynt ennå Krysser alt jeg har for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. oktober 2011 #1435 Del Skrevet 24. oktober 2011 Du er så kreativ! Har du noe kreativt yrke også? Det virker iallfall som du er veldig fingernem og har mange gode ideer til både det ene og det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1436 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg har jo absolutt hatt tid til å tenke på det nå Lucky Jeg hadde vært lettere irritert på meg selv hvis jeg ikke hadde tatt tak i det nå Lollipop, man trenger finmotorikken i yrket mitt, men kreativt det er det ikke. Kreative sjeler er det der i mot mange av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1437 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tilbake fra en rusletur i herlig vær og en god time hos akupunktøren Klarte å kjøpe mer garn igjen i dag, må jo prøve ut tubesjalet Nilla linket til Jeg har heklet mye i Kitten Mohair, så det gleder jeg meg til å ta fatt på Det er skikkelig god høst i dag også, solen skinner fra skyfri himmel. Det er så godt når solen varmer i ansiktet så sent på året. Jeg har litt mer troen nå på at det kan gå denne gangen enn før akutimen, har ikke noe spesiell grunn til det. Det er godt at det kan være slik også Nå blir det lunch på meg og etter det blir det strikking og serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. oktober 2011 #1438 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det tubesjalet så helt nydelig ut! Kos deg med høst og sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 24. oktober 2011 #1439 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hilser på! Krysser for deg Pusilusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #1440 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei på deg Kirin Long time no see, står det bra til med deg og dine? Takk for kryssing, nervepirrende innspurt nå Jeg sa til akupunktøren min i dag at jeg kunne ønske jeg bare kunne sove helt til jeg hadde min egen lille baby i armene mine, men det vet vi alle at det går jo ikke ********** Klokken er kvart over seks og de er nesten helt mørkt alt, hvor ble det av sommeren??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå