Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Overhodet ikkje oppdatert på seriar. TV-en står nesten urovekkande lite på for tida. :overrasket: Då er det stort sett for å sjå film - lånt gratis på biblioteket. Eg er utrulig kjedelig og lite oppdatert, gitt... :sjenert:

Meeeeen, eg veit at det er salg på Drops Alpakka! :hoppe::lur: *snill som opplyser* :nigo:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke den mest oppdaterte jeg heller, men har mine kilder dreia ;)

Salg på vår garnbutikk? Hvorfor i alle dager har ikke jeg fått med meg dette?? Må sjekkes ut i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tidsfordriv serier har jeg mange av på min liste også. Må jo ha noe mens jeg venter på de ukentlige jeg følger med på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lollipop, så sant så sant, men jeg tror ikke Awkward havner i den kategorien for meg. Nå er det bare så pinlig at jeg må se hva de har funnet på :fnise:

OMG, jeg er sulten igjen. Det er bare to timer siden middagen, to store posjoner. Jeg begynner å skylde på prednisolonen nå altså, det pleier i alle fall å ta to og en halv til tre timer før jeg er så sulten igjen. *blæh*

God matlyst gis bort gratis mot henting på døren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare ta den med deg Lollipop :Nikke: Jeg synes det er litt drøyt at en stor middag ikke skal holde i mer enn to timer med sofasitting og serietitting :sjenert: Jeg var jo nesten uthult jo :sprettoy:

Nå er det sengen og soving før jeg rekker å bli sulten enda en gang :fnise:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynne jeg å bli flink på dette med å slappe av :Nikke: Har bare vært våken for å ta medisinene og så er det rett tilbake i horisontalen :sove: Tror det kan være på tide å komme seg opp, men tiden går jo faktisk litt raskere når man bare sover :fnise:

Menne julegavene blir ikke ferdig på det viset. Klar, ferdig, opp og stå.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går veldig mye raskere når man sover ja. Jeg har en tendens til å ligge utover hele formiddagen og bare ligge med datan i senga og se på serier. Får jo ikke gjort noe som helst fornuftig, men er man sykemeldt så er det jo meningen at man skal slappe av :sjenert:

Fikk du sove litt bedre inatt? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går veldig mye raskere når man sover ja. Jeg har en tendens til å ligge utover hele formiddagen og bare ligge med datan i senga og se på serier. Får jo ikke gjort noe som helst fornuftig, men er man sykemeldt så er det jo meningen at man skal slappe av :sjenert:

Fikk du sove litt bedre inatt? :klem:

Fikk sove mye bedre i natt ja, sovnet i ellevetiden, var våken rundt to og sovnet med en gang igjen :) Etter det våknet jeg rundt syv og tok medisienen mine og lå til i sted da jeg skrev innlegget. God og uthvilt nå :)

Er du sykmeldt nå?

Det er jeg, medisinene gjør meg stuptrøtt og jeg trenger tid til å ta meg inn igjen. Skulle sikkert ha vært sykemeldt en periode for lenge siden, som f.eks i januar etter isrosen kom. En uke var ikke nok, men da var ikke psyken min bra nok til å være alene hele dagene. Så nå prøver jeg å få litt overskudd tilbake her og får se om det hjelper :vetikke: Det er i alle fall prøvd det da ;)

Nå skal jeg ta meg en tur ut i finværet, rusle med lydbok på øret :)

Skal svinge innom garnbutikken også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det hørest lurt ut. Ikke bare pga medisinene som herjer med kroppen, men også psyken. Det høres ut som om du trenger å slappe av litt og det er sikkert lurt at kroppen får ro i rugetiden. :klemmer:

Jeg er sykmeldt selv denne uka pga nattevakter og var borte et par dager forrige uke også. Skal prate med sjefen etterhvert og informere om graviditeten, men vil være helt sikker denne gangen. :Nikke:

Ahhh.. Strikking.. Jeg har et voldsomt prosjekt med en cardigan som jeg begynte på i fjor, lurer litt på om det er på tide å ta den fram igjen. Har egentlig ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det, men får bare prøve meg frem. Har kommet ganske langt dessverre, så kan ikke gi meg nå.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake fra rusletur, blir sliten for ingenting..

Jeg har en genser som er ferdig og skal monteres jeg Alabama, men lurer på om min mor må få den oppgaven. Jeg vil jo at det skal se ut som en genser når den er sydd sammen også ;) Jeg har aldri montert sammen noe strikkeplagg.

Det er bra du tar hensyn til deg selv også :kose: Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Tilbake fra rusletur, blir sliten for ingenting..

Jeg har en genser som er ferdig og skal monteres jeg Alabama, men lurer på om min mor må få den oppgaven. Jeg vil jo at det skal se ut som en genser når den er sydd sammen også ;) Jeg har aldri montert sammen noe strikkeplagg.

Det er bra du tar hensyn til deg selv også :kose: Hvordan er formen?

Kanskje jeg må overlate den til min mor etterhvert også.. :fnise:

Formen er fin, men blir fort sliten og sover mye mer enn vanlig. Kvalmen kommer i perioder, har foreløpig bare kasta opp en gang. :pls:

Nå må jeg komme meg ut en tur jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at formen er fin :klem: Kjipt med oppkast, men håper du klarer å holde kontroll på kvalmen med jevnlig inntak av mat.

God tur ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig med godvær! Høres nydelig ut å gå tur, spesielt nå som det er høst og masse fine farger på trærne, gullgater å gå på, varmt hus å komme hjem til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt solen så lenge du kan.

Her har det hagglet ved jevne mellomrom i hele dag :sukk:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...