Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en lettelse at vi har kommet til denne etappen igjen, 100% overlevelsesrate på fryseeggene våre er ikke dårlig. Nå er det bare å se om de nye tilleggspreparatene gjør susen, den som venter får se...

I dag bestilte vi mat fra yndlingsplassen min :spise::sikle: Det smakte perfekt :nigo:

:klem: til dere alle, og takk for babystøv.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at dere tar vare på hverandre med god mat. :)

Vi pleier å være flink på den biten ja ;) *matvrak*

Gratulerer som ruger! :strix:

Takk, takk.

Håper eskimoene koser seg i pusigloen sin! :)

Krysse - håpe!

:klemmer:

Det håper jeg også :)

:strix:

:klem:

Masse lykke til i rugeperioden, Pusilusen! ;) best wishes!! ;)

Og myyyyye babystøv til deg :regn:

Takk Aurelia :klem:

Ønsker deg en super rugehelg :klemmer:

Takk snuppa :klem:

Nå er det fredagkvelden, jeg skal vispe sammen en kake fri for det meste :fnise: Kjøpte med en kakemixs da vi var på ferie, den mest himmelske kaken jeg har smakt som er hvete og melkefri :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som ruger :strix: Mat fra favorittplassen og nesten sunn kake høres nydelig ut :biggrin:

Kos deg med avslapning, håndarbeid :kaffekopp: og gode bøker i dagene som kommer :klem:

Masse støv herfra også :jepp::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, snuppa, og kos deg med kake og strikking. :klemmer:

Kaken var god, men kakemonsteret har flyttet fra denne kåken. Jeg spiste kun to små stykker og det var mer enn nok :hakeslepp:

Sengen fant jeg i titiden og sov til halv ti i dag kun avbrutt av litt medisiner på tidligmorgenen :biggrin:

Gratulerer så mye som ruger :strix: Mat fra favorittplassen og nesten sunn kake høres nydelig ut :biggrin:

Kos deg med avslapning, håndarbeid :kaffekopp: og gode bøker i dagene som kommer :klem:

Masse støv herfra også :jepp::strix:

Jeg skal kose meg masse og kanskje klare og få meg litt energi.

Nå er det sofa og kanskje en dupp :veslejenta:

Har gravd litt i garnlageret mitt og funnet en farge som er perfekt til min "lille" kusine, så da var det bare å strikke for harde livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til butikken i går traff jeg på en nabo som inviterte meg over til senere på kvelden, hun skulle ha over noen folk. Jeg konkluderte med at det kom til å bli spm om alkohol så jeg ble hjemme og halvsov på sofaen fra før åtte :fnise: Hadde ikke hatt mulighet til å delta i en samtale med noe fornuftig.

Nå er det vel bare å innta sofaen igjen da ;) Strikke og en kopp te :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye spennende som skjer her, serietitting, strikking og holde seg varm.. Kjenner det kan bli noen lange dager frem til testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at tida kan bli lang ja. Så et program på tv i dag om noen som strevde med å bli gravide, og spenningen rundt det å finne ut om man er gravid eller ikke. Det er nesten ulidelig!

Samtidig kjenner jeg at jeg gjerne går på en ny runde med ulidelig spenning når det har gått litt tid. :sjenert:

PS: Hva strikker du til lille-kusina? Er på jakt etter litt inspirasjon nemlig, er gått lei av å strikke på pleddet i rettstrikk og voksenstørrelse. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det mer enn nok :)Dagene går forhåpentligvis ikke så altfor sent fremover :kose:

Håper virkelig ikke de går litt raskere når ukedagene kommer.

Skjønner at tida kan bli lang ja. Så et program på tv i dag om noen som strevde med å bli gravide, og spenningen rundt det å finne ut om man er gravid eller ikke. Det er nesten ulidelig!Samtidig kjenner jeg at jeg gjerne går på en ny runde med ulidelig spenning når det har gått litt tid. :sjenert: PS: Hva strikker du til lille-kusina? Er på jakt etter litt inspirasjon nemlig, er gått lei av å strikke på pleddet i rettstrikk og voksenstørrelse. :Gjesp:

Det er ulidelig ja, går rundt og kjenner på den minsste lille ting, jeg skulle gjerne visst resultatet alt og ikke levd i uvisshet slik som nå. Håper sånn på at det går veien denne gangen :pls:

Jeg strikker tubesjal, jeg har lagt opp en 40 masker og strikker et kjempelangt sjerf og syr kortendene sammen. Jupp kun rettmasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...