Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

En stund siden jeg har vært innom her nå.. Håper det går bra med deg og lille eskimo! Sikkert lurt å være sykemeldt nå - vil jo ikke risikere noe heller!

Strålende vær her også akkurat nå, hadde jeg ikke hatt huset fullt av smågutter og en mann på jobb, skulle jeg tatt meg en tur ut med fotoapparat! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mayami :vinke:

Her går da dagene på et vis :) Litt tregt, men stadig fremmover. Det er godt å være hjemme, slippe og snike seg rundt med medisiner på jobb ;) og bare gjøre akkurat det som passer meg.

Det ser ut som det blir en middagsdupp på meg, har spist alt for mye :daane: Håper det holder lenger i dag enn i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem er det som tar sjefavgjørelser ang jobb hjemme fra :sjenert:

:goodbye: That´s me.. Fire dager borte fra jobb og jeg klarer ikke la være :fnise:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene snegler seg sikkert litt ekstra avsted nå siden du ikke har jobben til å stjele oppmerksomheten, men du kommer nok raskt inni det. Og bare tenk på alt du får gjort unna av julegaver :tommelsmil:

Av serier har vi nylig sett alle sesongene av Dexter- fullstendig hekta :sjenert: Nå er vi snart klare for en ny sesong True Blood. Gidder ikke begynne før den er ferdig i USA. Nevnte jeg hekta? :fnise:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene snegler seg sikkert litt ekstra avsted nå siden du ikke har jobben til å stjele oppmerksomheten, men du kommer nok raskt inni det. Og bare tenk på alt du får gjort unna av julegaver :tommelsmil:

Av serier har vi nylig sett alle sesongene av Dexter- fullstendig hekta :sjenert: Nå er vi snart klare for en ny sesong True Blood. Gidder ikke begynne før den er ferdig i USA. Nevnte jeg hekta? :fnise:

Jeg skal prøve å holde meg unna jobbtanker de neste dagene ;)

Kankje det er det som er trikest, ikke laste ned noe før sesongen er ferdig i USA :tommel: Tror neppe jeg klarer det :ler:

:klemmer:

Hei chico :klem:

:kose:

:klem:

:fnise:

:sjenert: Det var bare pitte litte grann selv om det var en sjefsavgjørelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du har noen fine dager og nok å fylle dagene med i ventetiden :) Godt å få gjort ferdig litt julepresanger og sånt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer enn nok å fylle dagene med, det er bare det å holde seg til en ting slik at jeg ser det blir ferdig ;) Har nemlig virrer litt frem og tilbake.

I går bestemte jeg meg for å stå opp før ti for å få litt struktur på dagen min, men jeg bare dreit i vekkerklokken da den ringte og snudde meg for å sove videre :fnise: Prøver på nytt i morgen :Nikke: Nå ligger jeg her og drømmer meg tilbake på ferie :biggrin: , ikke så dumt det heller. Kanskje jeg skal lage noen fotobøker på nett i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig å kose seg med strikketøy på sofaen :jepp:

Har begynt å lure på om jeg skal prøve meg på brodering, finnes jo så utrolig mye flott å velge mellom. Og det er jo nettopp det som er problemet mitt :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det :) , og jeg er nesten ferdig med julegaven til kusinen min. Det at det er ti ganger flere hybelkaniner enn vanlig i helt nye farger gjør ikke noe.

Og mye å velge i, jeg har noen prosjekter liggende som jeg bør ta fatt på også :sjenert:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å hilse en ny dag velkommen? Så inmari godt å ligge i sengen i dag også, men det er vel på tide å stå opp og gjøre noe fornuftig.

Dagens planer; vaske badet, poste bursdaggave til mormor og ta fatt på en ny julepresang :)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...