Gossip girl Skrevet 16. oktober 2011 #1341 Del Skrevet 16. oktober 2011 Rugedagen ere alt for lange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #1342 Del Skrevet 16. oktober 2011 Torsdag om halvannen uke Kommode, det er leeeeenge til Gossip, de er alt for lange.. Problemer med å sove i kveld/natt, har tittet serie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. oktober 2011 #1343 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det er forferdelig når dagene går så veldig sakte... Håper du har fått sovet noe i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 17. oktober 2011 #1344 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja det var leeeenge til, det skjønner jeg godt Håper tiden skjerper seg og ikke snegler seg altfor mye av gårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. oktober 2011 #1345 Del Skrevet 17. oktober 2011 Skjønner det kan bli noen lange dager framover ja. Føler med deg og håper de flyr avgårde! Det er vel ikke lett å slappe av og kose seg med fri når det er så spennende. Håper du får gjort det likevel og samlet energi til du skal gå kvalm i ukesvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. oktober 2011 #1346 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg fikk heller ikke sove i natt, så på serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #1347 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det er forferdelig når dagene går så veldig sakte... Håper du har fått sovet noe i natt. Sovnet vel i to-tiden tror jeg. Ja det var leeeenge til, det skjønner jeg godt Håper tiden skjerper seg og ikke snegler seg altfor mye av gårde. Fast forward!!! Go! Skjønner det kan bli noen lange dager framover ja. Føler med deg og håper de flyr avgårde! Det er vel ikke lett å slappe av og kose seg med fri når det er så spennende. Håper du får gjort det likevel og samlet energi til du skal gå kvalm i ukesvis! Planen er å samle litt energi ja, for det var det lite aav i forrige uke. Jeg fikk heller ikke sove i natt, så på serier Da var vi to. Hvilke serie® ser du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. oktober 2011 #1348 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva ser jeg ikke på jeg ser mye serier påjobbså følger med på alt for mye. Jeg svarte i denne tråden på serier http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=117539. . Hva ser du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 17. oktober 2011 #1349 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg strikker tubesjal, jeg har lagt opp en 40 masker og strikker et kjempelangt sjerf og syr kortendene sammen. Jupp kun rettmasker. Altså rillestrikk? Hva slags garn og garnmengde? Og hvilke pinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #1350 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Hva ser jeg ikke på jeg ser mye serier påjobbså følger med på alt for mye. Jeg svarte i denne tråden på serier http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=117539. . Hva ser du på? Akkurat nå ser jeg på Greys, the lying game, Awkward, pretty little liars og the big bang theory, men jeg ligger ganske så tett på sendeprogramet i USA og det er litt kjedelig at jeg må vente på nye episoder... Altså rillestrikk? Hva slags garn og garnmengde? Og hvilke pinner? Ja rillestrikk blir det vel Jeg har brukt Alpakka classic fra drops, 3 nøster, og bruker pinner nr 10. Jeg har en oppskrift der de har brukt alpakka og popkorn?? (aldri hørt om garntypen før) og en der de bruker mohair og popkorn (2 tråder mohair og en tråd popkorn, 40 masker) Jeg bare bruker av det garnet jeg har jeg, så til lille-kusine blir det tynn alpakka og vivaldi (garn jeg har hatt liggende i seks år ) Der har jeg to og et halvt nøste av både alpakka og vivaldi, strikker så langt det rekker siden jeg ikke får fatt i samme igjen Endret 17. oktober 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. oktober 2011 #1351 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjedelig å ha så mye tid til serier at man plutselig ender opp med å måtte vente en hel uke bare på en liten episode på 40 min Har hatt det sånn i det siste jeg også, så det har blitt flere og flere serier jeg følger med på samtidig. Litt forvirrende nå faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. oktober 2011 #1352 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du bør prøve Revenge, Ringer og 90210. Tror de skal være litt i sjangeren på noe av det du ser. Her laster jeg mange serier så jeg skal slippe å vente så på nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #1353 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjedelig å ha så mye tid til serier at man plutselig ender opp med å måtte vente en hel uke bare på en liten episode på 40 min Har hatt det sånn i det siste jeg også, så det har blitt flere og flere serier jeg følger med på samtidig. Litt forvirrende nå faktisk Det er det, jeg er veeeldig god på maraton , så det blir litt nedtur når jeg må vente en uke i gangen på nye episoder Du bør prøve Revenge, Ringer og 90210. Tror de skal være litt i sjangeren på noe av det du ser. Her laster jeg mange serier så jeg skal slippe å vente så på nye Holder på å laste ned Ringer nå. Jeg vurderer nesten å begynne på nytt Greys og Heroes igjen For der har vil alle sesongene på maskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #1354 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nuh tilbake til strikkepinnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. oktober 2011 #1355 Del Skrevet 17. oktober 2011 Flere på den lista mi som er gode, så du må bare begynne å laste, må ha noe å se på i mammaperm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #1356 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har en del serier på nedlasting nå, maskinen holder på å gå varm er jeg redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. oktober 2011 #1357 Del Skrevet 17. oktober 2011 Bra med serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #1358 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Sitter her og har lyst til å finne et hull i bakken når jeg ser på Awkward Har gjort ferdig et tubesjal i dag Nå er det deilig lukt i kåken, jeg har spist biffwok med ingefærsuas Endret 17. oktober 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 17. oktober 2011 #1359 Del Skrevet 17. oktober 2011 er det en bra serie? Har ikke hørt om den jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #1360 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vel, det er tidsfordriv, helt greit og veldig pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå