Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Lollipop, Alabama og småkjekset. :klem:

Da kjører vi på sa legen :tommel: "Full pakke" med embryoglue på embryoet blir det også. Nå er det bare å vente på telefonen på onsdag, når den dagen kommer er jeg nok et nervevrak :bond: To dager med avslapping nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fremdeles ikke veldig inni alt dette med prøverør og kan ekstremt lite selv om jeg prøver å lese meg litt opp på det, men embryoglue..? Har dere hatt det før? Det høres positivt ut iallfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt det før nei. I utgangspunktet er det vel hyalorinsyre?? som går inn i bildevevet og gi mer feste når slimhinnen er litt tynn. Eller gluedots som scrappe venninnen min kalte det for :ler:

Jeg får nok litt spesialbehandling denne gangen pga historikken min. Det kjennes godt ut at de prøver det som prøves kan nå, og enda har vi blodfortynnende å prøve ut ved neste hvis det ikke går nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det blir full pakke på onsdag! :strix: Et lyspunkt i en tung måned. Håper virkelig at de lykkes og at denne gangen blir det deres tur! (Gluedots! :fnise: )

Fint at du tar det med ro de neste dagene. :klemmer:

Du har skrevet så mye fint i dagboka mi de siste ukene, og jeg kunna ønske å skrive noe som trøster deg som du trøstet meg! :troest: Men, jeg finner ikke noen trøstende ord akkurat nå, kjære Pusilus...

Jeg har også noen vonde årsdager denne måneden, det er to år siden både mormor (idag) og pappa døde. Det er vondt å ikke ha dem her, og jeg kan ikke la være å tenke på hvordan ting hadde vært hvis spesielt pappa hadde levd enda.

Det er vondt å savne, og det er vondt å "aldri" lykkes. Jeg håper av hele mitt hjerte at du får noen gode nyheter i løpet av oktober, sånn at oktober ikke bare er en trist måned! På tide at det skjer noe med den der vektskåla!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt supert at de tar hensyn og gjør alt de kan. Høres fremdeles bra ut med embryoglue :Nikke: Takk for masse info :klem:

:klem:

Så bra at det blir full pakke på onsdag! :strix: Et lyspunkt i en tung måned. Håper virkelig at de lykkes og at denne gangen blir det deres tur! (Gluedots! :fnise: )

Fint at du tar det med ro de neste dagene. :klemmer:

Du har skrevet så mye fint i dagboka mi de siste ukene, og jeg kunna ønske å skrive noe som trøster deg som du trøstet meg! :troest: Men, jeg finner ikke noen trøstende ord akkurat nå, kjære Pusilus...

Jeg har også noen vonde årsdager denne måneden, det er to år siden både mormor (idag) og pappa døde. Det er vondt å ikke ha dem her, og jeg kan ikke la være å tenke på hvordan ting hadde vært hvis spesielt pappa hadde levd enda.

Det er vondt å savne, og det er vondt å "aldri" lykkes. Jeg håper av hele mitt hjerte at du får noen gode nyheter i løpet av oktober, sånn at oktober ikke bare er en trist måned! På tide at det skjer noe med den der vektskåla!

:hug:

Takk Missiw og gode klemmer tilbake til deg :hug: Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å miste sin far så alt for tidlig.

Håper vektskålen blir litt utjevnet for oktober.

Nå gjør jeg meg klar til innsetting, jeg skal vaske stekeovnen :fnise: og håper det er siste gang på lenge! Jeg har nemlig en plan om å bli gravid nå ;) *prøver å være optimistisk og det hjelper nesten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at det ikke hjelper noe mot tanken på å aldri få det etterlengtede barnet, men jeg sier det likevel: Det er utrolig fint å være det barnet som noen har ventet så lenge på å få. Mine foreldre prøvde i 5 år før de fikk meg, og det er en utrolig god følelse å være så ønsket. Barnet deres kommer til å føle seg veldig ønsket og elsket :hjerte:

Jeg krysser alt jeg har for at det er nå dette heldige barnet blir til :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimisme er bra. Synes du er så sterk og flink og tøff som faktisk klarer å være så positiv og optimistisk. :klem:

Jeg heier på gullegget i morgen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dose med utrogestan og magen er allerede mye bedre :strix:

Svarer dere senere, må tilbake for å holde kontroll på lærlingen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: *hiver over optimisme* :duskedame:

Tar i mot i pose og sekk. Det trengs nå som jeg er bekymret for stuntet med opptinigen i morgen. *pesimisten er tilbake*

Jeg vet at det ikke hjelper noe mot tanken på å aldri få det etterlengtede barnet, men jeg sier det likevel: Det er utrolig fint å være det barnet som noen har ventet så lenge på å få. Mine foreldre prøvde i 5 år før de fikk meg, og det er en utrolig god følelse å være så ønsket. Barnet deres kommer til å føle seg veldig ønsket og elsket :hjerte:

Jeg krysser alt jeg har for at det er nå dette heldige barnet blir til :)

:klemmer:

Takk kommode :klem:

Lykke til på onsdag, Pusilus! :duskedame:

Takk :klem:

:duskedame: Positivitet liker vi :Nikke: Heier på gullegget :klemmer:

Håper det er gullegget denne gangen! Det har det bare med å være, har kjære og ene sykepleieren sagt.

Optimisme er bra. Synes du er så sterk og flink og tøff som faktisk klarer å være så positiv og optimistisk. :klem:

Jeg heier på gullegget i morgen! :duskedame:

Takk Belle, her er det optimisme og pesimisme hånd i hånd ;)

Har aldri hørt om dette, hva gjør de egentlig? Hørtes spennende ut :)

Embryoglue, de putter vist egget i hyalorinsyre for å styke feste egenskapen i tillegg til at de har en dråpe med når de setter egget på plass i livmoren.

Krysser alt jeg har for en positiv virkning der altså.

Bedre mage :hoppe:

:klem:

:nigo:

Det har sin pris det også da, for nå er jeg trøttere igjen :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvem måtte sjekke når evt termin blir :sjenert: Jeg liker å være slem med meg selv jeg, jeg har jo ikke hatt innsetting engang :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk sommerfuglen :klem:

God trening, med skryt flere ganger og da blir jeg så barnslig glad :nigo:

Hadde også en god samtale med treneren min etterpå, vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...