pusilus Skrevet 27. september 2011 Forfatter #1181 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Alabama, håper denne gangen er "it" Lollipop, jeg er en av de heldige som egentlig bare har sluppet unna med smågrums som litt murrende hodepine på spray, litt dårlig konsentrasjo( uvisst om det er pga medisinene eller situasjonen), litt hetetokter som ingen andre merker på meg, litt mer amper men undertrykker det så godt jeg kan ovenfor de rundt meg For både mitt og deres ve og vel. På progynova, østrogenpillene jeg tar nå, får jeg endometriosesmerter etter en liten uke. Jeg føler jeg slipper billig unna, magesmerter i varierende grad er jeg jo vant til Ser ikke frem til de smertene nå, etter lange lange smertefrie perioder. Pysepusen, de bare må det ja Ingen fare Gossip, det er bare jeg som er kontrollfreak ------- Stille i natten og de fleste av tankene mine går til Missiw. Endret 27. september 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. september 2011 #1182 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Takk, søte Pusilus! Jeg håper at dere lykkes den her gangen. Du har jo ikke jobbet mindre for det! Kjempeflink har du vært! Og det brude ha gått an å vist fram slikt når det ble "bestemt" om dere lykkes eller ei. Det er virkelig på tide at det blir deres tur. Endret 28. september 2011 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. september 2011 #1183 Del Skrevet 28. september 2011 Innom en tur uten å ha så mye på hjertet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. september 2011 #1184 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg heier veldig masse på deg... eller rettere sagt på lille frø..måtte det spire og gro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 28. september 2011 #1185 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg heier veldig masse på deg... eller rettere sagt på lille frø..måtte det spire og gro Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. september 2011 Forfatter #1186 Del Skrevet 28. september 2011 Takk, søte Pusilus! Jeg håper at dere lykkes den her gangen. Du har jo ikke jobbet mindre for det! Kjempeflink har du vært! Og det brude ha gått an å vist fram slikt når det ble "bestemt" om dere lykkes eller ei. Det er virkelig på tide at det blir deres tur. Vi har håpet i alle fall, og det er jo bevist to ganger at jeg kan bli gravid. Nå er det bare å få det til hele veien, og det skal vi klare også! Innom en tur uten å ha så mye på hjertet... Klem tilbake til deg Jeg heier veldig masse på deg... eller rettere sagt på lille frø..måtte det spire og gro Takk Aurelia. Blir spennende å se om lille frøet liker seg utenfor fryseboksen om halvannen uke Onsdag = vaskedag. Ha en fin onsdag jenter, nå skrur jeg snart musikken på her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. september 2011 Forfatter #1187 Del Skrevet 28. september 2011 EN SØNN.. En sønn er fortiden, fylt av minner om barneår med lek og skøy. Om bestevenner og små venner om noe alvor og mye gøy. En sønn er nåtiden fylt av glede og stolthet over alt han får til Hver dag erobres, han er jo rede og veien fører han dit han vil. En sønn er fremtiden, fylt av håpet om seier og om å nå de mål som han har satt seg, og sikkert greier før han til sist kan slå seg til tål. Kjære sønn! En sønn er livet, for han du nærer så mange drømmer i hemmelighet. Og dypt i hjertet du alltid bærer din sønn med glede og kjærlighet Dette diktet stod i et kort kjære fikk fra foreldrene sine tidligere i år, det får meg til å grine ukontrollert når jeg kommer til siste verset. Betydningen av det blir for meg så forsterket i vår situasjon, og svigers har vært og ikke minst er fantantastisk god støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. september 2011 Forfatter #1188 Del Skrevet 28. september 2011 Den som venter den SKAL få 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. september 2011 #1189 Del Skrevet 28. september 2011 Den som venter den SKAL få Så absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 28. september 2011 #1190 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Så fint dikt!! Endret 28. september 2011 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. september 2011 Forfatter #1191 Del Skrevet 28. september 2011 Dagens Annerledes dag på jobb Mormorprat Ting som løser seg Jentekveld med god mat Telys og strikking Høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. september 2011 #1192 Del Skrevet 29. september 2011 Den som venter skal få! Det er helt klart Herlig liste Må bare si jeg er misunnelig på de mormor samtalene dine altså Ha en fin dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. september 2011 Forfatter #1193 Del Skrevet 30. september 2011 Lucky, det er godt å bare høre stemmen hennes Jeg er heldig som har mormor fremdeles. Heeeeelg Nå blir det sengen neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. oktober 2011 #1194 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvor gammel er mormoren din? Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #1195 Del Skrevet 1. oktober 2011 Endelig en god natts søvn Godt å kunne sove med altandøren på vid gap og ikke høre en lyd utenom de naturen lager Lucky, mormor er 90. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. oktober 2011 #1196 Del Skrevet 2. oktober 2011 Godt å sove ute i naturen Her hos meg er det også helt stille og de er deilig På sommeren er det ofte litt mer liv da vi har mange hytter rundt oss, men nå har hyttefolket gitt opp, så da er det stille og rolig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #1197 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er virkelig deilig å sove "ute" i naturen Deilig tur i skog og mark i dag, tåpelige jeg hadde glemt kameraet Mange perfekte høstmotiv i dag og en hund som strålte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. oktober 2011 #1198 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. oktober 2011 #1199 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #1200 Del Skrevet 3. oktober 2011 Sol, flate sjøen og fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå