Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Alabama, håper denne gangen er "it"

Lollipop, jeg er en av de heldige som egentlig bare har sluppet unna med smågrums som litt murrende hodepine på spray, litt dårlig konsentrasjo( uvisst om det er pga medisinene eller situasjonen), litt hetetokter som ingen andre merker på meg, litt mer amper men undertrykker det så godt jeg kan ovenfor de rundt meg ;) For både mitt og deres ve og vel. På progynova, østrogenpillene jeg tar nå, får jeg endometriosesmerter etter en liten uke. Jeg føler jeg slipper billig unna, magesmerter i varierende grad er jeg jo vant til ;) Ser ikke frem til de smertene nå, etter lange lange smertefrie perioder.

Pysepusen, de bare må det ja :pls:

Ingen fare Gossip, det er bare jeg som er kontrollfreak :ler:

-------

Stille i natten og de fleste av tankene mine går til Missiw.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, søte Pusilus!

Jeg håper at dere lykkes den her gangen. Du har jo ikke jobbet mindre for det! Kjempeflink har du vært! Og det brude ha gått an å vist fram slikt når det ble "bestemt" om dere lykkes eller ei. Det er virkelig på tide at det blir deres tur.

:klemmer:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, søte Pusilus!

Jeg håper at dere lykkes den her gangen. Du har jo ikke jobbet mindre for det! Kjempeflink har du vært! Og det brude ha gått an å vist fram slikt når det ble "bestemt" om dere lykkes eller ei. Det er virkelig på tide at det blir deres tur.

:klemmer:

Vi har håpet i alle fall, og det er jo bevist to ganger at jeg kan bli gravid. Nå er det bare å få det til hele veien, og det skal vi klare også!

Innom en tur uten å ha så mye på hjertet... :klem:

Klem tilbake til deg :hug:

Jeg heier veldig masse på deg... eller rettere sagt på lille frø..måtte det spire og gro :rodmer:

Takk Aurelia. Blir spennende å se om lille frøet liker seg utenfor fryseboksen om halvannen uke :pls:

Onsdag = vaskedag. Ha en fin onsdag jenter, nå skrur jeg snart musikken på her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EN SØNN..

En sønn er fortiden,

fylt av minner om barneår

med lek og skøy.

Om bestevenner

og små venner

om noe alvor og mye gøy.

En sønn er nåtiden

fylt av glede og stolthet

over alt han får til

Hver dag erobres,

han er jo rede

og veien fører han dit han vil.

En sønn er fremtiden,

fylt av håpet om seier

og om å nå de mål

som han har satt seg,

og sikkert greier

før han til sist

kan slå seg til tål.

Kjære sønn!

En sønn er livet,

for han du nærer

så mange drømmer

i hemmelighet.

Og dypt i hjertet

du alltid bærer

din sønn med glede

og kjærlighet

Dette diktet stod i et kort kjære fikk fra foreldrene sine tidligere i år, det får meg til å grine ukontrollert når jeg kommer til siste verset. Betydningen av det blir for meg så forsterket i vår situasjon, og svigers har vært og ikke minst er fantantastisk god støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som venter skal få! Det er helt klart :Nikke:

Herlig liste :hjerte: Må bare si jeg er misunnelig på de mormor samtalene dine altså :sukk:

Ha en fin dag snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky, det er godt å bare høre stemmen hennes :) Jeg er heldig som har mormor fremdeles.

Heeeeelg :strix: Nå blir det sengen neste :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig en god natts søvn :biggrin: Godt å kunne sove med altandøren på vid gap og ikke høre en lyd utenom de naturen lager :)

Lucky, mormor er 90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å sove ute i naturen :strix: Her hos meg er det også helt stille og de er deilig :) På sommeren er det ofte litt mer liv da vi har mange hytter rundt oss, men nå har hyttefolket gitt opp, så da er det stille og rolig igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er virkelig deilig å sove "ute" i naturen :strix:

Deilig tur i skog og mark i dag, tåpelige jeg hadde glemt kameraet :roll: Mange perfekte høstmotiv i dag og en hund som strålte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...