pusilus Skrevet 25. september 2011 Forfatter #1161 Del Skrevet 25. september 2011 Åh, så deilig å endelig være i gang igjen. Eller, deilig er vel feil ord. Det er ingenting som er deilig med hormonkurer. Uansett, denne gangen SKAL det gå! Det er faktisk deilig å være i gang igjen, hormonkur eller ikke, jeg er mer spent på hvordan jeg takler prednisolonen. Håper jeg slipper unna de kjipe bivirkningene for noen av dem høres ikke det spor artig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 25. september 2011 #1162 Del Skrevet 25. september 2011 Yey for første dose piller! Forsøket er offisielt igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. september 2011 #1163 Del Skrevet 25. september 2011 masse lykke til Pusilus! Måtte storken finne din adresse snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 25. september 2011 #1164 Del Skrevet 25. september 2011 for medisinstart og fryseforsøkstart! Dette går veien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. september 2011 Forfatter #1165 Del Skrevet 25. september 2011 Ja Kommode vi er i gang igjen endelig , men vi har hatt godt av den pausen vi hadde Aurelia, storken har det bare med å komme frem denne gangen altså, nå er det nok av de tilfellene der den lover og lyver Lollipop, det gjør det! Kjære bestemte jo seg for det her i juni, så da blir det sånn Litt optimist i dag jeg, litt vel mye til å være meg men det endrer seg nok når de skal til med tining av gullegget vårt kjenner jeg meg selv rett Nå er leiligheten i bra forfatning, brunchen er inntatt og jeg skal hive meg i dusjen for å se om det hjelper litt på menssmertene, jeg er glad det er hjemmedag i dag jeg Håper dag 2 blir en av de bedre jeg har vært borti i min kariære siden det garantert er sykdom og mye å gjøre på jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 25. september 2011 #1166 Del Skrevet 25. september 2011 Hipp hurra, endelig igang Nå skal det bli full klaff, og holde hele veien til mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. september 2011 #1167 Del Skrevet 25. september 2011 Så at dere endelig er igang med forsøk igjen Krysser alt jeg har for dere Hvilket progesterontilskudd skal du ta denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. september 2011 #1168 Del Skrevet 25. september 2011 Krysser alt jeg kan for at dette er forsøket det klaffer for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. september 2011 #1169 Del Skrevet 25. september 2011 Gratulerer med oppstart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. september 2011 Forfatter #1170 Del Skrevet 25. september 2011 Hipp hurra, endelig igang Nå skal det bli full klaff, og holde hele veien til mål Så at dere endelig er igang med forsøk igjen Krysser alt jeg har for dere Hvilket progesterontilskudd skal du ta denne gangen? Takk Jeg skal gå på samme som sist, utrogestan (=progestan som jeg har gått på før, annen produsent) 3x2 100mg kapsler, jeg har også gått på cyclogest 400mg stikkpiller så jeg har det igjen også. Jeg får høre hva jeg skal gjøre med dem om jeg skal bruke de først.. Krysser alt jeg kan for at dette er forsøket det klaffer for dere! Takker Gratulerer med oppstart I lige måde Gossip Nå må det jo bare gå, nå som vie er helt på likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 25. september 2011 #1171 Del Skrevet 25. september 2011 Første dose med piller er inntatt Heier veldig, veldig, veldig på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 25. september 2011 #1172 Del Skrevet 25. september 2011 Gratulerer med oppstart! Krysser alt jeg har for at det er deres tur nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. september 2011 Forfatter #1173 Del Skrevet 25. september 2011 Heier veldig, veldig, veldig på dere! Takker og bukker Nå har mobilen blitt innstilt på pilleklokkeslettene, tror dere ikke det at jeg kom på kveldsdosen en time for sent da Jeg har hobbyverksted for meg selv, julekort, kjære har sett fotball og nå er det en film som surrer og går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. september 2011 Forfatter #1174 Del Skrevet 25. september 2011 Gratulerer med oppstart! Krysser alt jeg har for at det er deres tur nå. Takk Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. september 2011 #1175 Del Skrevet 26. september 2011 Må du ta tablettene til bestemte klokkeslett? Jeg tar de bare tre ganger om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. september 2011 Forfatter #1176 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg tar to ganger om dagen, og jeg liker da at det er 12 timer mellom for jeg har fått for meg at det er bra Dessuten kommer jeg garantert til å glemme dem fullstendig om jeg ikke har faste klokkeslett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. september 2011 #1177 Del Skrevet 26. september 2011 Så deilig å være igang med igjen. Spent på deres vegne. Håper medisinene gjør susen sånn at den lille spiren blir sittende denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. september 2011 #1178 Del Skrevet 26. september 2011 Har du hatt mye bivirkninger av medisiner tidligere? Jeg kan svært lite om IVF og alt som har med det å gjøre.. er bare litt nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 26. september 2011 #1179 Del Skrevet 26. september 2011 for dette forsøket! Det bare MÅ komme en mini-pusilus ut av dette, jeg kjenner det på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. september 2011 #1180 Del Skrevet 26. september 2011 Okei, ble plutselig redd for at jeg gjorde noe feil jeg tar dw fordelt ut på morgen middag og kveld, men kan variere med en del timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå