Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Tror du kan legge bort popcornet Lollipop, ting tyder på at mensen kommer på lørdag ;)

Nå skal jeg gjøre noe så artig som å brette sokker, jeg har utsatt det i uker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett mannen til å brette sokkene, det gjør jeg :fnise:

Ja for da blir det gjort :ler:

Jeg også! :fnise:

Pokker, jeg skulle bedt svigers gjøre det da de var innom i sted :gjeiper:

Sett dreia til å bretta sokkane. :idesmil:

:hoppe:

Samler dem opp til du har tid til å komme jeg :jepp: Bare å gi en lyd så får du jobb :fnise:

I dag har jeg gått tur med fineste hunden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Testene er bestilt, så da regner jeg med at mensen er her på lørdag ;) Hvis ikke, blir det flunkendes nytt, hvitt laken på sengen og lyse bukser på søndag.

Takker ja til lokkehjelp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den duppen ble det ikke mye av. Telefonen gikk varm i stedet, og datteren til venninnen min måtte nesten hoppe på henne for å bli kjørt til en venninne, snart tenåring :ler: I dag er humøret mitt flere hakk bedre enn i går og dagen før, det er godt med slike halvannen timers lange telefonsamteler med godvenninne :hjerte: Bra for sjel, hjerte og lattermuskler :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at humøret er bedre :tommelsmil:

Håper jo ikke at mensen kommer, men hvis den absolutt skal komme så synes det skal være nå slik at dere kommer igang med medisinene :Nikke:

Godt å lese at det ikke bare er min mann som ikke bretter sokker :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem:

Heier veldig på at mensen kommer snart, men dersom den ikke kommer og har de riktige årsaker til det, så heier jeg mest på det. ;)

GOd helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lollipop, lucky, Nilla og Kommode :klem:

Mensen er på vei nå, jammen meg på tide, så i kveld feirer vi med vin og chevere lagd på geitemelk i godt selskap med kompis :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er me på nøyaktig samme tid i syklusen. Eg fekk nemlig også mensen i dag, og har starta med sprøyter. Startar du med medisinar (spray?) med ein gang no når mensen kjem, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirabella, jeg håper mensen er her med full styrke i morgen og da begynner jeg på medisiner( progynovapiller) for fryseforsøket vårt. Denne gangen har jeg også tilleggs medisiner pga endometriosen min og jeg er hakket mer optimistisk så lenge egget overlever opptiningen :) Litt redd for å bli skuffet om egget ikke overlever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mirabella, jeg håper mensen er her med full styrke i morgen og da begynner jeg på medisiner( progynovapiller) for fryseforsøket vårt. Denne gangen har jeg også tilleggs medisiner pga endometriosen min og jeg er hakket mer optimistisk så lenge egget overlever opptiningen :) Litt redd for å bli skuffet om egget ikke overlever.

Stemmer, det er jo fryseforsøk denne gangen. Då blir det vel litt andre medisinar, enn ved vanlig IVF-forsøk? Du slepper vel både nedregulering og eggstimulering då, eller?

Kryssar fingrane for deg - dette blir spennande! :hoppe: Skjønnar godt du blir skuffa om egget ikkje overlever. Når ein er innstilt på eit nytt forsøk, som ein i lang tid har gått og venta på å få koma i gang med - så ønskjer ein jo sjølvsagt at alt skal gå som planlagt. Lykke til! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fryseforsøk går jeg på progynova, østrogenpiller som brukes for å redusere overgangsaldersplager, disse brukes til å lure kroppen til å tro at eggløsningen alt har skjedd. To dager før estimert innsetting begynner man på progesterontillskudd fordi kroppen ikke produserer noe slik selv når man går på østrogenpiller. Det er like spennende og nervepirrende hver gang :bond: Håper vi kommer i mål denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig å endelig være i gang igjen. :jepp: Eller, deilig er vel feil ord. Det er ingenting som er deilig med hormonkurer. :fnise: Uansett, denne gangen SKAL det gå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...