pusilus Skrevet 22. september 2011 Forfatter #1141 Del Skrevet 22. september 2011 Tror du kan legge bort popcornet Lollipop, ting tyder på at mensen kommer på lørdag Nå skal jeg gjøre noe så artig som å brette sokker, jeg har utsatt det i uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. september 2011 #1142 Del Skrevet 22. september 2011 Sett mannen til å brette sokkene, det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 22. september 2011 #1143 Del Skrevet 22. september 2011 Sett mannen til å brette sokkene, det gjør jeg Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. september 2011 #1144 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Sett dreia til å bretta sokkane. Endret 22. september 2011 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. september 2011 Forfatter #1145 Del Skrevet 22. september 2011 Sett mannen til å brette sokkene, det gjør jeg Ja for da blir det gjort Jeg også! Pokker, jeg skulle bedt svigers gjøre det da de var innom i sted :gjeiper: Sett dreia til å bretta sokkane. Samler dem opp til du har tid til å komme jeg Bare å gi en lyd så får du jobb I dag har jeg gått tur med fineste hunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 22. september 2011 #1146 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg tror jeg skal finte kroppen med å bestille graviditetstestar i dag, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. september 2011 Forfatter #1147 Del Skrevet 22. september 2011 Testene er bestilt, så da regner jeg med at mensen er her på lørdag Hvis ikke, blir det flunkendes nytt, hvitt laken på sengen og lyse bukser på søndag. Takker ja til lokkehjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. september 2011 Forfatter #1148 Del Skrevet 23. september 2011 Heeeeeeeeeeelg Jeg feirer starten av den med en dupp på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. september 2011 Forfatter #1149 Del Skrevet 23. september 2011 Den duppen ble det ikke mye av. Telefonen gikk varm i stedet, og datteren til venninnen min måtte nesten hoppe på henne for å bli kjørt til en venninne, snart tenåring I dag er humøret mitt flere hakk bedre enn i går og dagen før, det er godt med slike halvannen timers lange telefonsamteler med godvenninne Bra for sjel, hjerte og lattermuskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 23. september 2011 #1150 Del Skrevet 23. september 2011 Det hørtes deilig ut pusilus Håper du får en suuuuper helg fylt med masse trening av lattermusklene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. september 2011 #1151 Del Skrevet 24. september 2011 Så godt at humøret er bedre Håper jo ikke at mensen kommer, men hvis den absolutt skal komme så synes det skal være nå slik at dere kommer igang med medisinene Godt å lese at det ikke bare er min mann som ikke bretter sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 24. september 2011 #1152 Del Skrevet 24. september 2011 Innom med en Heier veldig på at mensen kommer snart, men dersom den ikke kommer og har de riktige årsaker til det, så heier jeg mest på det. GOd helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 24. september 2011 #1153 Del Skrevet 24. september 2011 Hei! Innom og heier på at mensen kommer eller ikke kommer jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2011 Forfatter #1154 Del Skrevet 24. september 2011 Lollipop, lucky, Nilla og Kommode Mensen er på vei nå, jammen meg på tide, så i kveld feirer vi med vin og chevere lagd på geitemelk i godt selskap med kompis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. september 2011 #1155 Del Skrevet 24. september 2011 Då er me på nøyaktig samme tid i syklusen. Eg fekk nemlig også mensen i dag, og har starta med sprøyter. Startar du med medisinar (spray?) med ein gang no når mensen kjem, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2011 Forfatter #1156 Del Skrevet 24. september 2011 Mirabella, jeg håper mensen er her med full styrke i morgen og da begynner jeg på medisiner( progynovapiller) for fryseforsøket vårt. Denne gangen har jeg også tilleggs medisiner pga endometriosen min og jeg er hakket mer optimistisk så lenge egget overlever opptiningen Litt redd for å bli skuffet om egget ikke overlever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. september 2011 #1157 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Mirabella, jeg håper mensen er her med full styrke i morgen og da begynner jeg på medisiner( progynovapiller) for fryseforsøket vårt. Denne gangen har jeg også tilleggs medisiner pga endometriosen min og jeg er hakket mer optimistisk så lenge egget overlever opptiningen Litt redd for å bli skuffet om egget ikke overlever. Stemmer, det er jo fryseforsøk denne gangen. Då blir det vel litt andre medisinar, enn ved vanlig IVF-forsøk? Du slepper vel både nedregulering og eggstimulering då, eller? Kryssar fingrane for deg - dette blir spennande! Skjønnar godt du blir skuffa om egget ikkje overlever. Når ein er innstilt på eit nytt forsøk, som ein i lang tid har gått og venta på å få koma i gang med - så ønskjer ein jo sjølvsagt at alt skal gå som planlagt. Lykke til! Endret 24. september 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. september 2011 Forfatter #1158 Del Skrevet 24. september 2011 I fryseforsøk går jeg på progynova, østrogenpiller som brukes for å redusere overgangsaldersplager, disse brukes til å lure kroppen til å tro at eggløsningen alt har skjedd. To dager før estimert innsetting begynner man på progesterontillskudd fordi kroppen ikke produserer noe slik selv når man går på østrogenpiller. Det er like spennende og nervepirrende hver gang Håper vi kommer i mål denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. september 2011 #1159 Del Skrevet 25. september 2011 Åh, så deilig å endelig være i gang igjen. Eller, deilig er vel feil ord. Det er ingenting som er deilig med hormonkurer. Uansett, denne gangen SKAL det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. september 2011 Forfatter #1160 Del Skrevet 25. september 2011 Første dose med piller er inntatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå