dreia Skrevet 13. august 2011 #1001 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Me too, me too! Syntes det var helt fælt da jeg måtte SY på armer på siste dressen jeg laga Tror jeg må lage en sånn! Hvilken tråd bruker du nå? Så den var perfekt for Drops Alpaca, men kanskje en annen er bedre? Sorry for kupping pusilusa, men Dreia gidder jo aldri henge i sin egen dagbok lenger Eg har sett meg ut ein genser å strikka utan raglanfelling, men då skulle ermane strikkast frå skuldera og ned, altså ingen sying. Det er rikelig å sy under ermane og å festa trådar. Men postmenn og mødrer er jo greie backup-planar. Eg strikkar i Drops Baby Merino. I enkelte oppskrifter med det garnet står det same strikkefasthet som på Nøstebarn-genseren, men det gjeld altså ikkje mi strikking har eg funne ut. Nå brukar eg pinne 3,5 i staden for 3 og strikkar lausare enn eg egentlig ville gjort. (Og eg strikkar vanligvis aaaaltfor laust ifølge Dale sine babyull-oppskrifter! ) Og dagboka mi er jo berre kjedelig. Men det er sikkert fordi eg så sjelden orkar å oppdatera sjølv. Håper du har ein fin kveld, søta! Og ei endå finare natt. -> -> -> :pls: Endret 13. august 2011 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. august 2011 Forfatter #1002 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg synes virkelig postmenn og mødre er en god plan hvis det andre skulle slå feil ja I alle fall når hun tilbød seg Vi har lagt inn noen gode aksjer mtp og men jeg vet ikke hva som går av kroppen min og hvor tempstigningen blir av Sikkert en syklus uten fulstendig el tenker jeg. Det hadde vært bra vår flaks Har heklet et sett med grytekluter i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. august 2011 #1003 Del Skrevet 14. august 2011 Så effektiv du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 14. august 2011 #1004 Del Skrevet 14. august 2011 Oi, nå har det skjedd mye siden sist jeg var her inne! for gullegg, monteringskyndige mødre og alt annet som er å danse for. Tenk om det plutselig skulle bli sånn at dere plantet gullspira helt på egenhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. august 2011 #1005 Del Skrevet 15. august 2011 Et sett med grytekluter! Tempen kan bli forstyrret av andre ting så kan jo hende at du har hatt EL men at det er andre ting i kroppen som stopper den fra å vise deg at gullegget er på vei nedover og skal feste seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. august 2011 #1006 Del Skrevet 15. august 2011 Innom med en Ikke så god til å kommentere på KG om dagene, men følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. august 2011 #1007 Del Skrevet 15. august 2011 Hvis EL-testen var positiv på lørdag, så kan det jo være at du ikke får tempstigning før i dag eler i morra? For tempen stiger dagen etter EL! Altså: Positiv test lørdag, EL søndag eller mandag, tempstigning mandag eller tirsdag. Eller? Nei, var det fredag den var positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. august 2011 Forfatter #1008 Del Skrevet 15. august 2011 Var den gratisoppskriften jeg tenkte på Dreia - godt å høre at den var enkel Liker backup-planen din Pusilus Mødre er kjekke å ha Mødre er ikke så verst de nei Så effektiv du er! Effektiv og effektiv, de er super enkle å hekle så det tar bare et par timer. Oi, nå har det skjedd mye siden sist jeg var her inne! for gullegg, monteringskyndige mødre og alt annet som er å danse for. Tenk om det plutselig skulle bli sånn at dere plantet gullspira helt på egenhånd! Takk for dansing Et sett med grytekluter! Tempen kan bli forstyrret av andre ting så kan jo hende at du har hatt EL men at det er andre ting i kroppen som stopper den fra å vise deg at gullegget er på vei nedover og skal feste seg Som sagt, lett og raskt å hekle Innom med en Ikke så god til å kommentere på KG om dagene, men følger med Tenker masse på deg Gossip og håper du har det bra. Hvis EL-testen var positiv på lørdag, så kan det jo være at du ikke får tempstigning før i dag eler i morra? For tempen stiger dagen etter EL! Altså: Positiv test lørdag, EL søndag eller mandag, tempstigning mandag eller tirsdag. Eller? Nei, var det fredag den var positiv? Det har vært tempstigning, men bare ikke det store hoppet i en engang som jeg er vant til og da begynte jeg å lure litt. Fertilytifriend satt EL på meg på fredag, så da går vi ut fra det og får bare vente i spenning på fortsettelsen. * -------- Nå er jeg avslappet, nydusjet og klærene er i vaskemaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. august 2011 #1009 Del Skrevet 15. august 2011 Det var bra. Da har vi IKM sånn ca samtidig. Tror jeg hadde EL på torsdag. Plutselig ble det så spennende med prøving igjen. Fått litt ny giv, jeg! Sist jeg hadde EL var en av de første dagene i mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. august 2011 #1010 Del Skrevet 16. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. august 2011 #1011 Del Skrevet 16. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1012 Del Skrevet 16. august 2011 Det var bra. Da har vi IKM sånn ca samtidig. Tror jeg hadde EL på torsdag. Plutselig ble det så spennende med prøving igjen. Fått litt ny giv, jeg! Sist jeg hadde EL var en av de første dagene i mars! Det var litt mer engasjement til hjemmeprøving her også plutselig, vi hadde nok en godt av en aldri så liten kunstpause etter aborten i mai. Jeg har fått energien mer og mer tilbake, og har litt overskudd også Jeg venter vel mensen om en ukes tid regner jeg med Ikke lett å si med denne kroppen egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1013 Del Skrevet 16. august 2011 Dagens Perfekt start på dagen med litt ekstra søvn God kollega tilbake fra ferie Biff og stekte tomater til middag Venninne som kom en sviptur innom for å gi en klem Nydelige skyer og solnedgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 16. august 2011 #1014 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Herlig liste! Endret 16. august 2011 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. august 2011 #1015 Del Skrevet 16. august 2011 Venninne som kom en sviptur innom for å gi en klem Gode venninna Herlig liste, søta! Og den middagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 16. august 2011 #1016 Del Skrevet 16. august 2011 Hærlig liste søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. august 2011 #1017 Del Skrevet 17. august 2011 Det var en nydelig liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. august 2011 Forfatter #1018 Del Skrevet 17. august 2011 Middagen koker og jeg ser blå himmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 17. august 2011 #1019 Del Skrevet 17. august 2011 Middagen koker og jeg ser blå himmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. august 2011 #1020 Del Skrevet 17. august 2011 Feeeeriiiieeee og blå himmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå