Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lav temp i dag også :klo: skjønner ikke noe jeg. Ikke positive EL tester de dagene det hit til har gjort vondest og vært mest slim. Det er nå sikkert og visst at kroppen lever sit eget liv ;) Satser på høy temp i morgen siden smertene så og si er borte nå, og EL testene er det vel bare å drite i.

Ha en fin fredag folkens :klem:

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens

:)

Ferdiglaget middag når jeg kom fra jobb :sikle:

Ferdigstrikket :nigo:

Nydelig solnedgang :rodmer:

Positiv EL-test :lur:

Helg :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for positiv EL-test og alt annet positivt! Liker de positiv-listene dine :Nikke:

Nå skal det bli en :plystre: hje hje hje hjemmelaga :plystre: spire!

kom på deg når jeg hørte reklamen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lollipop og lucky :klem:

Dreia, ferdigstrikka ja, menne den skal da settes sammen også :sjenert: Det blir vel etter ferien når jeg har motet meg opp ;)

Nå er det innflytningsgave til noen av de som vi skal på ferie til som står på planen i tillegg til å få oversikt over hva som skal med i kofferten :nigo:

Jobber i helgen, ikke så effektiv *har tatt ferie mentalt*

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Positiv EL-test!! Håper dette blir lykke-spiren deres :klemmer:

Så flink du er med strikkinga, som faktisk får fullført noe :fnise: Jeg har et par påbegynte prosjekter, men når jeg kommer til den biten jeg ikke helt skjønner, så har det en liten tendens til å bli liggende... :sjenert:

Får gi meg selv prosjekt-stopp snart, og heller fullføre noe :)

Håper dere koser dere i helgen, og at EL-testinga gir resultater :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zia :vinke: Jeg er veldig fornøyd med at jeg klarte målet mitt :Nikke: Jeg stod fast på noen punkter, men fikk god hjelp av Nótt med den engelske oppskriften jeg fulgte, og dreia har gitt meg tips på den elendige strikkefastheten min :)

Og spiring, det skader ikke å prøve på egenhånd også :sjarmor: Vi har jo en plan til høsten uansett, så vi blir nok ikke skuffet om det ikke går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raglanfelling har jeg skjønt at er lurt :sjarmor:

Så noen søte gensere fra Nøstebarn med slik felling - kanskje jeg skal driste meg til å prøve :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raglanfelling har jeg skjønt at er lurt :sjarmor:

Så noen søte gensere fra Nøstebarn med slik felling - kanskje jeg skal driste meg til å prøve :sjenert:

Det er faktisk ein slik genser - oppskrift frå Nøstebarn, men med anna, mjukare garn - som er på pinnane mine akkurat nå. :nigo:

Om det er den same som eg strikkar, enkel nøstebarngenser - gratisoppskrift, er den veldig enkel og rask å strikka. :jepp: Elles er det fleire kjekke gensarar i boka . :tommelsmil:

(Men pass på strikkefastheten om du vel ein annan garntype. Eg held nemlig på med genser nr. 2 fordi første genseren blei så altfor liten. Der fekk eg igjen for å sjekka strikkefastheten først mot slutten av bolen... :sjenert: )

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Det er ein grunn til at eg held meg unna gensarar utan raglanfelling. *hatar å sy saman ting* ;)

Me too, me too! Syntes det var helt fælt da jeg måtte SY på armer på siste dressen jeg laga :fnise:

(Men pass på strikkefastheten om du vel ein annan garntype. Eg held nemlig på med genser nr. 2 fordi første genseren blei så altfor liten. Der fekk eg igjen for å sjekka strikkefastheten først mot slutten av bolen... :sjenert: )

:fnise: Tror jeg må lage en sånn! Hvilken tråd bruker du nå? Så den var perfekt for Drops Alpaca, men kanskje en annen er bedre?

Sorry for kupping pusilusa, men Dreia gidder jo aldri henge i sin egen dagbok lenger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kupping er helt greit det :Nikke:

Ang. montering så har jeg en backup plan hvis det krøller seg helt og jeg får prestasjonsangst :Nikke: , postmannen kan ta den med til mamma´n min ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den gratisoppskriften jeg tenkte på Dreia - godt å høre at den var enkel :jepp:

Liker backup-planen din Pusilus :fnise: Mødre er kjekke å ha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...