*Lollipop* Skrevet 10. august 2011 #961 Del Skrevet 10. august 2011 Krysser fingrene for EL snart! Kanskje vi har det samtidig også blir vi begge gravide? Jaaa, går an å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. august 2011 Forfatter #962 Del Skrevet 10. august 2011 Krysser fingrene for EL snart! Kanskje vi har det samtidig også blir vi begge gravide? Jaaa, går an å håpe Jeg håper EL er i morgen og ikke i dag Det er første el-testen på lenge dette, og jeg burde egentlig startet senest i går med testing. Det er fortsatt en mulighet for at det er i dag, men det ser jeg jo på tempen i morgen Der er lov til å håpe ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. august 2011 Forfatter #963 Del Skrevet 10. august 2011 Dagens Ny knekt Ny klippet God ettermiddagslur Saltvannslukt solen som titter frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. august 2011 #964 Del Skrevet 10. august 2011 Krysser fingrene for et lite mirakel nå som syklusen er blitt bedre (den er vel det, er den ikke?) Jeg har også tenkt til å bli gravid nå, så da er vi tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. august 2011 #965 Del Skrevet 10. august 2011 Eg har ikkje tenkt å bli gravid med det aller første, så eg legg igjen mengder med blir-gravid-omtrent-berre-mannen-ser-på-meg-støv til alle som vil ha. :strix: Herlige lista di. Eg blir alltid i så godt humør av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. august 2011 #966 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Kan ikke mannen din komme og titte litt på oss også? Edit: Altså... Misforstå meg rett.. Endret 10. august 2011 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. august 2011 #967 Del Skrevet 10. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. august 2011 Forfatter #968 Del Skrevet 10. august 2011 Krysser fingrene for et lite mirakel nå som syklusen er blitt bedre (den er vel det, er den ikke?) Jeg har også tenkt til å bli gravid nå, så da er vi tre! Den som venter får se Eg har ikkje tenkt å bli gravid med det aller første, så eg legg igjen mengder med blir-gravid-omtrent-berre-mannen-ser-på-meg-støv til alle som vil ha. :strix: Herlige lista di. Eg blir alltid i så godt humør av den. Tar i mot det støvet og deler villig med kjære Kan ikke mannen din komme og titte litt på oss også? Edit: Altså... Misforstå meg rett.. Du er herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 11. august 2011 #969 Del Skrevet 11. august 2011 Hahaha, så bra Alabama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. august 2011 #970 Del Skrevet 11. august 2011 Tre mai-babyer er på vei til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. august 2011 Forfatter #971 Del Skrevet 11. august 2011 Lav temp i dag også litt mer EL-smerter enn i går, men kam fortsatt sette meg ned uten at jeg kjenner noe mer av den grunn Tror kanskje jeg tok testen litt tidlig i går jeg, og det var ikke lenge siden jeg hadde vært på do heller. Kjære komme hjem til EL fri Kanskje det funker nå som han har gått på litt vitaminer og mineraler en stund Det er i alle fall lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punky Brewster Skrevet 11. august 2011 #972 Del Skrevet 11. august 2011 Ser ut til at det vil passe godt med litt babystøv her så værsågod: Sånn! Da får du og mannen gjøre jobben deres og så ser vi fram til positiv test om noen uker. P.S. Fikk først følgende feilmelding: "Ditt innlegg inneholder flere uttrykksikoner enn det forumet tillater. Vennligst reduser antallet og prøv igjen." så du får legge til noen ekstra babystøvere når du leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. august 2011 #973 Del Skrevet 11. august 2011 Håper el dukker opp snart De el testene på apoteket er svindyre ja! Pleier å bestille clear blue sine på billigtester jeg, da sparer man nesten 150 kroner Mai spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. august 2011 Forfatter #974 Del Skrevet 11. august 2011 Punky, jeg takker og bukker Vi skal gjøre så godt vi kan de nermeste dagene Krysser for mai-spire. Jeg har funnet ut at jeg ikke liker EL-testene med smilefjes jeg Det blir da ikke noe smilefjes på dem Og nå begynner det å dra seg til med smerter også, har i hele magen og ikke bare på sidene. Det bør virkelig være gullegget dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. august 2011 #975 Del Skrevet 11. august 2011 Gulleggløysing med gullresultat :pls: Kjedelig at kur og aku ikkje hjelper stort denne syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. august 2011 Forfatter #976 Del Skrevet 11. august 2011 På mandag konsentrerte hun seg mest om ryggen min, og kun noen punkter som dreide seg om fertilitet. Jeg må også inrømme at jeg hadde i meg litt hvete og litt philadelphia ost på venninnebesøk, men jeg trodde ikke det skulle gi så stort utslag Men, men, det er bare å bite tennene sammen og komme seg gjennom det Det er ikke på det verste, og det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 11. august 2011 #977 Del Skrevet 11. august 2011 Krysser fingrene, og håper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 11. august 2011 #978 Del Skrevet 11. august 2011 Krysser fingrene for deg, pusia. Det er jo din tur nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 11. august 2011 #979 Del Skrevet 11. august 2011 Krysser fingrene for mai-gull! De er jo så søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. august 2011 Forfatter #980 Del Skrevet 11. august 2011 Takker o'hara, boobla og Pys Denne torsdagen har vært bra God middag og skravling i hyggelg selskap og kjære som kom hjem til ferieplanlegging og torsdagskos Nå går vi for gull på egenhånd noen sykluser og har forsøket ut på høsten i back up. Spent på tempen når jeg våkner iom at EL-testen var negativ i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå