Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Utrolig hvor små de tiåringene kan bli til tider :hjerte: Ellers i hverdagen skal de jo være så tøffe ;)

Godt dere hadde en fin kveld og at formen er bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

:fnise :

:kaffekopp: kjøttsuppe (av lam) ;) og so you think you can dance :biggrin:

Hørtes koslig ut med tiråingen :) Godt å få soooooovet lenge :rodmer:

:rodmer :

Det hjelper på å få sove ut ja. Jeg kjenner nå at det har gått litt i ett de siste ukene, en langhelg med kjære har gjort underverker på humøret i alle fall :)

God bedring pusilus, håper det er noe som bare kommer og går igjen :klem : Kos deg med teen din :)

Det er nok en forkjølelse som ligger og truer, men skal nok klare å få has på den før ferien begynner :Nikke:

Utrolig hvor små de tiåringene kan bli til tider :hjerte: Ellers i hverdagen skal de jo være så tøffe ; )

Godt dere hadde en fin kveld og at formen er bedre :klemmer:

Hun lille her er til vanlig ganske så turbo og hører knapt på de voksne, og da er det godt å se at hun kan finne et fang når hun føler for det.

----------

Tilbake fra akupunktur :Gjesp: Lukten fra varmebehandlingen med urter sniker seg inn over alt. Det var samme prosedyre i dag som de andre gangene jeg har vært hos henne etter jobb, klærene i vaskemaskinen med en gang og så rett i dusjen :fnise:

Jeg blir fascinert over hvor mye de kan si bare etter å ha kjent på pulsen på begge armene. I dag fikk jeg et spørsmål jeg ble satt helt ut av for det traff spikeren rett på hodet, og det gir meg bare enda mer troen på at denne damen er et lite funn :tommel: I dag var jeg nålepute til de grader, jeg vet ikke hvor mange jeg endte opp med til slutt og tror ikke jeg vil vite det heller. Jeg fikk også elektrostimuli-behandling for en strekk og noen stive skuldrer, jeg føler meg som ny jeg nå :biggrin:

Nå blir det te, kjøttsuppe og de siste so you think you can dance episodene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å føla seg som ny etter ein tur hos alternativ-dama! :strix:

Fornuftig å gjera seg ferdig med sjukdom før ferien. ;) Her er det også snev av sjukdom for tida. Symptomer på barnehagestart, ser det ut til. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra hun fikk løst opp i en stiv kropp også ;)

Utrolig hva de kan kjenne ut av den pulsen ja! Fasinerende er det i allefall :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å føla seg som ny etter ein tur hos alternativ-dama! :strix:

Fornuftig å gjera seg ferdig med sjukdom før ferien. ;) Her er det også snev av sjukdom for tida. Symptomer på barnehagestart, ser det ut til. :eeeh:

:jepp: Det er herlig med en god som ny følelse ja :skya:

Har hørt at barnehageoppstart setter fart i både det ene og andre ja. Håper dere slipper lett unna :pls:

Så bra hun fikk løst opp i en stiv kropp også ;)

Utrolig hva de kan kjenne ut av den pulsen ja! Fasinerende er det i allefall :strix:

:Nikke:

Jeg fikk rett og slett :hakelepp: jeg. Jeg fortalte det til ei venninne tidligere i dag og hun satt nesten stum i andre enden av telefonen og jeg hørte nesten haken deise i bakken :fnise:

______

Gjett hvem som gleder seg til morgendagens sykkeltur til jobb?????

Joda det er meg, det bygger seg opp til noen skikkelige gode store dammer nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en god følelse å få akkurat de riktige spørsmålene så du slipper å drive å fortelle :) Håper du får en fin dag på jobb og at været er litt bedre idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være en god følelse å få akkurat de riktige spørsmålene så du slipper å drive å fortelle :) Håper du får en fin dag på jobb og at været er litt bedre idag.

Det er godt ja :Nikke:

Være har ikke blitt bedre nei, i dag er det virkelig høst her :nigo:

Den eneste med smil om munnen etter jobb, det var meg det :fnise:

:regn:

Kos deg i søledammane! :fnise:

Oppdrag utført :tommel: Koste meg glugg i regnværet både til jobb og på vei hjem *ja jeg er litt rar*

Nå har jeg spist nok en posjon kjøttsuppe av lam :sikle: Det er så godt altså og passer perfekt i ruskeværet som er nå :Nikke:

Jeg har satt i gang en ny posjon med oksehalesuppe også, nå blir det te og strikking :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være har ikke blitt bedre nei, i dag er det virkelig høst her :nigo:

Den eneste med smil om munnen etter jobb, det var meg det :fnise:

Det er vel fordi dei fleste er ferdig med sin sommarferie, mens du har din igjen. Og skal reisa VEKK frå haustregnet. :snurt:

Forresten, du har vel ikkje oppskrifta på den green curry-gryta du laga frå botnen av for ei stund sidan? Eg har nylig kjøpt grøn karripasta, men veit ikkje heilt kva eg skal bruka den til... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn karripasta; da blander du ut to-tre spiseskjeer av den i en stor boks med kokosmelk i en wokgryte. Har oppi strimler av enten svinekjøtt eller kylling og koker det til kjøttet er mørt. Grønnsaker har du oppi etter gryten har kokt litt.

Her er oppskriften jeg har brukt :) og jeg har i noen biter med sitrongress og kaffirilime blader mot slutten av koketiden. De grønnsakene jeg bruker er mini aubergin og mini eggplant (kjøpes på asiatisk butikk) , men det funker som fjell med paprika og ellers det man måtte ønske :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle:

Eg blei reint sulten, nå rett etter middag. :fnise:

Men det må nok bli rask-varianten hos oss. Butikkjøpt karripasta er avansert nok. ;)

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig høstvær her også og jeg syns det er helt strålende, men føler meg så alene om å mene det :sjenert: Jeg får bare stikke innom boken din når jeg får den følelsen. Men jeg syns høsten har en sjarm den og. Da kan man sitte inne under et deilig pledd og drikke te/kakao og høre at det plasker utenfor :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle:

Eg blei reint sulten, nå rett etter middag. :fnise:

Men det må nok bli rask-varianten hos oss. Butikkjøpt karripasta er avansert nok. ;)

:helen:

Rask-varianten er veldig god den også :Nikke: , men jeg liker å ha kontroll på sukkermengden i maten jeg har i meg eller det å evt kutte den ut ;)

Vil ha green curry jeg også nå :fnise:

Skikkelig høstvær her også og jeg syns det er helt strålende, men føler meg så alene om å mene det :sjenert: Jeg får bare stikke innom boken din når jeg får den følelsen. Men jeg syns høsten har en sjarm den og. Da kan man sitte inne under et deilig pledd og drikke te/kakao og høre at det plasker utenfor :hjerte:

Du er ikke alene :riste: , jeg simpelthen elsker å kle meg godt og varmt i regnklær og gå ut i blåsten og regnet :biggrin:

Bor ikke dere her som jeg bor da? Det var jo kjempedeilig sommervær på formiddagen? :jepp:

Bor neppe på samme kant som deg, her har det nemlig regnet stortsett i hele dag :)

Koselig venninnekveld med dansejenter som har kommet fra ferie :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser deg for meg syklende gjennom alle de stor vanndammene på vei til og fra jobb :fnise:

Herlig med venninnekveld :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver jakten på EL nå, etter såvidt å ha kjent noe i eggstokkområdet i går og pitte litt i dag kjøpte jeg meg EL-tester på apoteket (dyyyyyyre :daane: ) Fremdeles lav temperatur i dag, CD13 (da jeg hadde EL i forrige syklus), ikke sett snurten av noe slim og EL-testen var negativ. Kanskje, kanskje syklusen er på vei til det som er mer normalt for meg? Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...