Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.

pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Store klemmer til verdens beste pusilus :hug:

:kyss2:

:klemmer:

:klem:

for ett nydelig dikt :grine:

:Nikke:

:tommelsmil: for at dustetanta faktisk er ute i akkurat passe tid.

:klem:

Hun er nesten som en klokke, og det forundrer meg stadig vekk at det faktisk er noe som virker i dette systemet.

Nå er jeg trøtt som en strømpe etter en shining av topplokket hos frisøren. Et mer behaglig vesen skal en lete lenge etter, jeg sovner nesten hver gang jeg. Jeg liker frisører som ikke spør og graver :Nikke:

Nå er det wok-tid. Kjæresten er på vei hjem :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et nydelig dikt :grine:

Deilig med shining av topplokket da :strix: Frisører som spør og graver er plagsomme! Godt du fikk være i fred ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg masse med wok og kjæresten :hug:

Middagen var en hit :sikle:

For et nydelig dikt :grine:

Deilig med shining av topplokket da :strix: Frisører som spør og graver er plagsomme! Godt du fikk være i fred ;)

Det er en sjelden egenskap hos frisører å kunne se at kunden ikke føler for å mase, så glad at min ser det :tommel:

Kjærestekveld :yvonne:

:strix: Det er herlig. Har blitt stelt godt med, varmeflaske, is og litt :veslejenta: og jeg er klar for sengen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vondt både hist og her, ikke noe særlig når mensen faller sammen med fuktig og varmt vær :riste: Da får jeg alltid ekstremt vondt i magen, ryggen og hodet. Magesmertene går faktisk ned etter bena også :sprettoy: *hurra for tanta* Det var jammen meg herlig å være på jobb i over ti timer i dag :ironi:

Nå er det te og tv-titting, før jeg tar en tidlig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Det hørtes forferdelig slitsomt ut. Håper du får en god natts søvn i det minste så du får litt krefter til morgendagen. Snart er det langhelg igjen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er denne tanta så hardhendt med oss? Har hatt en lignende dag selv i dag, blæh!

Håper te-kos og tv-titting gjorde at resten av dagen ble kraftig forbedret :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for deg! :pls:

Bare et innspill til fryseforsøk.. Jeg har jo bare tatt det, og Progynova fungerte ikke på meg i det hele tatt, så jeg brukte ingen medisiner for å få igang EL. Sånn bare til info, for jeg husker hvor utrolig skuffet jeg ble da jeg ble satt på EL-medisiner og forsøket ble avbrutt, det var jeg overhodet ikke forberedt på...

Får håpe du har litt mindre smerter i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagen i morgen blir en bedre dag :troest::hug:

Takk vennen :klem:

:klemmer: Det hørtes forferdelig slitsomt ut. Håper du får en god natts søvn i det minste så du får litt krefter til morgendagen. Snart er det langhelg igjen!

Sov som en stein i natt, la meg før ti og var ikke våken før klokken ringte. Herlig med langhelg ja :hoppe:

Magesmerter nedover beina? :overrasket::redd:

Håper morgondagen blir bedre. :kose:

Mye bedre i dag med tanke på smerter :Nikke:

Hvorfor er denne tanta så hardhendt med oss? Har hatt en lignende dag selv i dag, blæh!

Håper te-kos og tv-titting gjorde at resten av dagen ble kraftig forbedret :klemmer:

Ikke vet jeg hvorfor det skal være sånn. Det hjelper virkelig med te-kos og bare ha seg selv å ta hensyn til. Varmeflasken hjalp litt i går den også :)

:troest: Håper denne dagen blir bedre snuppa :klemmer:

Flere hakk opp fra i går ja ;)

Krysser fingrene for deg! :pls:

Bare et innspill til fryseforsøk.. Jeg har jo bare tatt det, og Progynova fungerte ikke på meg i det hele tatt, så jeg brukte ingen medisiner for å få igang EL. Sånn bare til info, for jeg husker hvor utrolig skuffet jeg ble da jeg ble satt på EL-medisiner og forsøket ble avbrutt, det var jeg overhodet ikke forberedt på...

Får håpe du har litt mindre smerter i dag :klemmer:

Takk :klem:

Du mener vel at Progynovaen ikke hemmet EL, men at du fikk folikkelvekst og eggløsning av deg selv på tross av medisinene?

Mensen er ikke like vond i dag :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uuuuuuuut i haaaaaveet :plystre: Deeeer tåken er og myggen eeeer :ler:

Han en fin pinse jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...