dreia Skrevet 20. mai 2011 #481 Del Skrevet 20. mai 2011 Hvorfor er det ikke en liker-knapp her? Men det eeeeeeer jo liker-knapp her, jo! Håper dagen i dag er bedre. Og nå er det også heeeeelg! Me har forresten skinnsofa nå. Sidan me uansett skulle ha ny då pjokken var på veg, fann me ut at det burde vera skinn. Sjølv om ingen av oss er spesielt begeistra for det. Og det er me heller ikkje nå. Men eg ser jo fordelene med det, når gulpspruten har stått, då. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. mai 2011 #482 Del Skrevet 20. mai 2011 Men det eeeeeeer jo liker-knapp her, jo! Håper dagen i dag er bedre. Og nå er det også heeeeelg! Me har forresten skinnsofa nå. Sidan me uansett skulle ha ny då pjokken var på veg, fann me ut at det burde vera skinn. Sjølv om ingen av oss er spesielt begeistra for det. Og det er me heller ikkje nå. Men eg ser jo fordelene med det, når gulpspruten har stått, då. Hvor er likerknapp?? :lete: Skinnsofa er gull!!! Her tegnes, gulpes, søles og smøres det utover sofaen. Så er det bare å vaske. Orker ikke tanken på hvordan de har det de som har stoff, velour eller flettestoff.. *stønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. mai 2011 #483 Del Skrevet 20. mai 2011 :ler: :ler: Jeg fant liker-knappen. Hadde jeg aldri trodd..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 20. mai 2011 #484 Del Skrevet 20. mai 2011 Hvor er likerknapp?? :lete: Skinnsofa er gull!!! Her tegnes, gulpes, søles og smøres det utover sofaen. Så er det bare å vaske. Orker ikke tanken på hvordan de har det de som har stoff, velour eller flettestoff.. *stønn* Sofa i flettestoff? Bilde? Nyvaska sofa er deilig :gjeiper: Me har sofa med avtagbart trekk, ordentlig deilig når alt får seg ein runde i maskina. Eg vaks opp med iskald skinnsofa, så det skal eg aldri ha! Huskar ennå at låra hang fast... Håpar det blir fleire fine enn tunge dagar for deg framover, Pusilus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. mai 2011 #485 Del Skrevet 20. mai 2011 Sofa i flettestoff? Bilde? Nyvaska sofa er deilig :gjeiper: Me har sofa med avtagbart trekk, ordentlig deilig når alt får seg ein runde i maskina. Eg vaks opp med iskald skinnsofa, så det skal eg aldri ha! Huskar ennå at låra hang fast... Håpar det blir fleire fine enn tunge dagar for deg framover, Pusilus! Godt argument. Den er skikkelig kald å ligge på om vinteren, og etter at vi har vært borte i jula etc er den totalt ubrukelig i flere timer etter vi har fått opp temperaturen i huset. Litt håpløst. Sånn sett er det ganske greit å kunne vaske sofaen. Nei.. Flettet stoff, det er vel de fleste som har ganske grovt stoff eller? Vanskelig å se, men kanskje denne er et eksempel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #486 Del Skrevet 20. mai 2011 Honning, Aud, Ilja, Anamelona, dreia og Frida Dagen startet litt rufsete, men SÅ- etter en liten KG-tur på iPhonen i lunchen har jeg gått rundt og "gaulet" på " Ingen kan ha fødselsdag hver dag Det er et år fra jul til jul dager fins i alle farger, også grå, men så Den som venter han skal få" Og til sofadiskusjonen, vi har vel en flettesofa vi da Trekkene gikk fint av og på, de burde bare ha gjort det litt oftere Nå er kjære på vei hjem og fredagsmiddagen koser seg i ovnen, helstekt kylling stappet med hvitløk, sitron og fersk timian *håper det blir bra* Serveres med salat, brød og muligens ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #487 Del Skrevet 20. mai 2011 Ferieplanlegging på høyt nivå her nå. Jeg burde egentlig sovet nå siden jeg skal på jobb i morgen, men i stedet er det rødvin i glasset og lengting etter sol og sommer :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. mai 2011 #488 Del Skrevet 20. mai 2011 Ferieplanlegging på høyt nivå her nå. Jeg burde egentlig sovet nå siden jeg skal på jobb i morgen, men i stedet er det rødvin i glasset og lengting etter sol og sommer :gjeiper: Skal du til sol og sommer snart da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #489 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er alt for lenge til, ikke før ut i august Jeg kunne dratt i morgen jeg, og blitt til august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 20. mai 2011 #490 Del Skrevet 20. mai 2011 Vi tjuvstarter ferien med en liten uke litt tidlig i sommer vi heldigvis, hvis ikke hadde det blitt ALT for lenge å vente til selveste ferien. Så da får vi litt underlag også, så de bleke kroppene ikke får helt sjokk Skal dere langt av gårde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. mai 2011 #491 Del Skrevet 21. mai 2011 Så moro med ferieplanlegging Legger meg gjerne i kofferten din jeg Mannen her vil jo ingen steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #492 Del Skrevet 21. mai 2011 Herlig med en uke tidlig ferie Zia, vi hadde det forsåvidt i mars men da var det ikke sol og sommer. Grunnlag trenger man da ikke, ikke når du er så brun som jeg Jeg fikk et bra kompliment for en månedstid siden, "Pusilus du har en sånn fin kvitfarge " jaha Det er bare å legge seg i kofferten Lucky , men som jeg sa til honning så må du nok finne en annen løsning på hjemveien Kjedelig at mannen ikke vil noen plass da Fem og en halv arbeidsdager igjen til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. mai 2011 #493 Del Skrevet 21. mai 2011 Hjem skal jeg alltid klare å komme meg Veldig kjedelig at mannen ikke vil reise nå, men kan jo hende lysten kommer etterhvert når ting har roet seg litt Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 21. mai 2011 #494 Del Skrevet 21. mai 2011 Høres ut som meg når det kommer til hudfarge du. Jeg ble faktisk sjekket opp av en franskmann en gang, som tydeligvis hadde en fetisj for hvit hud. Han spurte meg ca 20 ganger om jeg var sikker på at jeg virkelig var norsk, og at han aldri hadde sett så hvit hud før... Spooky. Needless to say, så fungerte ikke sjekkereplikken hans særlig bra, men han sørget likevel for å stirre på meg med psykopat-øynene sine resten av kvelden, sånn for sikkerhets skyld... jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChrissyX Skrevet 21. mai 2011 #495 Del Skrevet 21. mai 2011 Ferie.. *drømme seg bort* Heldiggrisen(/pusen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. mai 2011 #496 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) *melder meg inn i bleikfis-klubben* Eg blei ein gong spurt om me ikkje har sol i Trøndelag. Og det var rett etter at eg hadde komme heim frå eit to veker langt opphold i Karibien, der eg omtrent var lenka fast til solsenga. Ferieplanlegging Endret 21. mai 2011 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #497 Del Skrevet 21. mai 2011 Hjem skal jeg alltid klare å komme meg Veldig kjedelig at mannen ikke vil reise nå, men kan jo hende lysten kommer etterhvert når ting har roet seg litt Ha en fin lørdag Håper det snur og det blir tur på dere Høres ut som meg når det kommer til hudfarge du. Jeg ble faktisk sjekket opp av en franskmann en gang, som tydeligvis hadde en fetisj for hvit hud. Han spurte meg ca 20 ganger om jeg var sikker på at jeg virkelig var norsk, og at han aldri hadde sett så hvit hud før... Spooky. Needless to say, så fungerte ikke sjekkereplikken hans særlig bra, men han sørget likevel for å stirre på meg med psykopat-øynene sine resten av kvelden, sånn for sikkerhets skyld... jaja :roll : :fnise : Skummel kar Jeg har enda ikke hørt den linjen jeg da, men der i mot har jeg blitt sjekket opp på grunnlag av føttene mine, de var visst nok eksepsjonelt nydelige Kan bare si at det ikke gikk helt hjem hos meg som har litt lettere fotfobi. Ferie.. *drømme seg bort* Heldiggrisen(/pusen) Det skal bli godt med en tur bort *melder meg inn i bleikfis-klubben* Eg blei ein gong spurt om me ikkje har sol i Trøndelag. Og det var rett etter at eg hadde komme heim frå eit to veker langt opphold i Karibien, der eg omtrent var lenka fast til solsenga. Ferieplanlegging :strix : :sol : Jeg ble spurt om jeg virkelig hadde vært i Thailand i tre uker da jeg kom tilbake på jobb etter ferien sist jeg var der Ja, ja. Godt vi er flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. mai 2011 #498 Del Skrevet 22. mai 2011 Ferie Syns det er alt for lenge til ferien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #499 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Alt for lange til ja ,men vi får kose oss med planleggingen i mellomtiden Endret 22. mai 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. mai 2011 #500 Del Skrevet 22. mai 2011 Noko av det kjekkaste med ferieturar er jo planlegginga, spør du meg. God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå