Mayami Skrevet 23. juni 2015 #5521 Del Skrevet 23. juni 2015 Haha, nei det er helt sikkert! Lille hadde første dag uten bleie i dag, og fortalte det til tilfeldig forbipasserende på kjøpesenteret! "Hei du! Jeg har ikke bleie på!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #5522 Del Skrevet 24. juni 2015 lita hadde på bleie på st. Hansfeiringen i går. Da fikk de forbipasserende høre "jeg har bæsja i bleien" Jepp, det er greit å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. juli 2015 #5523 Del Skrevet 3. juli 2015 En varm til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #5524 Del Skrevet 6. juli 2015 Blæh. Jeg hadde begynt på et langt innlegg, men det forsvant på den tiden det tok å legge en oppspilt Lita som ikke er to år lenger. Tenk at hun har vært hos oss i tre år nå, det er rart å tenke på. Hun har blitt så "voksen" bare på den siste måneden, har en forklaring på det meste. Er vitebegjæren som det holder, spør og graver og husker det meste. Kjenner stort sett alle bokstavene, teller til 20 på norsk, 10 på engelsk og 3 på tysk (de har tysk assistent på barnehagen) Det kommer både tyske og engelske ord med forklaring for hva de betyr. Hun kan lange sanger med mye tekst som "tusenbein gikk ut i sølevær", og her i kveld slo hun til med en engelsk versjon av "tommeltott-tommeltott hvor er du" Hun elsker å være i fjæren, så dit blir det at vi er minst en dag hver helg. Lita sådde gulrøtter og reddik i pallekarm her tidligere i sommer og beundrer vekstene og hjelper til med å tynne ut. Hun er kjærlig og veldig sosial, hun er flink å inkludere alle i leken men synes det er vanskelig å ta del i en lek som alt er i gang. Hun elsker å være i barnehagen, og er veldig glad i de som jobber på avdelingen. En av de andre heltene er hun som driver åpen barnehage , hun er en av mine helter også. Hun har vært og er en trygg havn for oss begge. Lita går på potten alene nå, og har sjelden uhell I går hadde vi barnebursdag med treerbanden, pøblene fra barselgruppen. Hyggelig gjensyn etter de to andre har vært på ferie i tre uker. De koste seg. Lita er full i vilje og vet hva hun vil. Hun er vanskelig å få i søvn om kvelden igjen etter en periode på 1,5 mnd der hun har sovnet innen en halvtime. Vi håper det retter seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. juli 2015 #5525 Del Skrevet 7. juli 2015 Fine jenta - gratulerer med 3-åringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. juli 2015 #5526 Del Skrevet 7. juli 2015 Gratulerer med 3-åringen! Det er gøy når de holder på å lære nye ting, her jobbes det også med engelsk og lesing faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #5527 Del Skrevet 8. juli 2015 Fine jenta - gratulerer med 3-åringen! Takker Gratulerer med 3-åringen! Det er gøy når de holder på å lære nye ting, her jobbes det også med engelsk og lesing faktisk. Takker Så flink vesla er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. juli 2015 #5528 Del Skrevet 9. juli 2015 Flinke lita!! Det er tydelig forskjell på unger, ja - her er vi mer på "brøle som en skikkelig viking" enn telling på tysk..! Lille er også inne i en vanskelig periode mtp innsovning - håper det går over snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #5529 Del Skrevet 16. juli 2015 11 mnd og tar frem igjen et dikt som jeg skrev i fjor. I måneskinnet om kvelden ser jeg deg, du ler, du løper, du danser Om natten ser jeg deg i mitt indre, jeg kysser, jeg klemmer, jeg synger for deg Morgenen kommer du er ikke her Mammas lille stjerne -evig i mitt hjerte. Hvor de 11 mnd har blitt av vet ikke jeg, husker ekstremt lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 16. juli 2015 #5530 Del Skrevet 16. juli 2015 ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #5531 Del Skrevet 18. juli 2015 Etter dagens besøk på kirkegården løp Lita rett til lillesøsters dukke som står fint i en hylle, den trengte kos. "Lillesøster kan jo ikke kose dukken sin mamma, da må jeg" Godhjertet storesøster. Så snakket vi litt om lillesøster og babyen i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. juli 2015 #5532 Del Skrevet 18. juli 2015 Gode lita! Tenker ekstra mye på dere på denne tiden. Ta vare på hverandre og den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 19. juli 2015 #5533 Del Skrevet 19. juli 2015 Åh, skjønne Lita! Jeg fikk tårer i øynene og klump i halsen av å lese det. Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 21. juli 2015 #5534 Del Skrevet 21. juli 2015 Vesle-store, fine Lita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 27. juli 2015 #5535 Del Skrevet 27. juli 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #5536 Del Skrevet 30. juli 2015 Da er baby og jeg sjekket på kryss og tvers, alt bra og spesielt godt var det å få vite at gjennomstrømningen i navlesnoren var perfekt. Det vil nok hjelpe meg i ukene frem mot ettårsdagen for død og fødsel. Knøttet vokser jevnt, veldig jevnt Blir nok ikke noen kjempe denne babyen heller mtp at jeg blir satt i gang i uke 38. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. juli 2015 #5537 Del Skrevet 30. juli 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 30. juli 2015 #5538 Del Skrevet 30. juli 2015 Det er veldig godt å høre ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. juli 2015 #5539 Del Skrevet 31. juli 2015 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. juli 2015 #5540 Del Skrevet 31. juli 2015 Godt å høre at alt ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå