Gå til innhold

Velge ut bilder som vises øverst på FBprofilen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo slik på FB at det kommer en rekke med 5 bilder øverst. Det er jo egentlig bilder man er tagget i som kommer opp der, men jeg har på instilling om at ingen kan se de bilene jeg er tagget i. Derfor ser mine venner et utvalg av mine profilbilder der.

Men det jeg lurer på er hvordan jeg kan bestemme HVILKE av profilbildene som dukker på der? Når det er snakk om sånne tagga bilder kan man jo krysse vekk de man vil ha vekk, men siden jeg på min egen side ser de taggete bildene og ikke profilbildene så kan jeg ikke krysse vekk noe! Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Footloose
Skrevet

Du kan ha banner der også, jeg har en regnbue.

Bare gå inn på fbbanners.com

AnonymBruker
Skrevet

?? Du kan velge vekk taggede bilder, jeg gjør det hele tiden

AnonymBruker
Skrevet

?? Du kan velge vekk taggede bilder, jeg gjør det hele tiden

Ja, det vet jeg. Men siden bilder jeg er tagget i ikke vises for mine venner, så får de se profilbildene mine. Så derfor har det ikke noe funkjson at jeg krysser vekk tagga bilder. Og siden JEG kan se bildene jeg selv er tagget i, så er det de JEG ser øverst, og derfor har jeg ingen mulihet til å krysse vekk noen profilbilder f.eks som jeg ikke vil skal vises der. Da kommer bare de 5 siste opp...Skjønnr?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det vet jeg. Men siden bilder jeg er tagget i ikke vises for mine venner, så får de se profilbildene mine. Så derfor har det ikke noe funkjson at jeg krysser vekk tagga bilder. Og siden JEG kan se bildene jeg selv er tagget i, så er det de JEG ser øverst, og derfor har jeg ingen mulihet til å krysse vekk noen profilbilder f.eks som jeg ikke vil skal vises der. Da kommer bare de 5 siste opp...Skjønnr?

Da må du vel bare slette profilbildene du ikke vil at skal vises, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...