Gå til innhold

nickless dagbok


nickless

Anbefalte innlegg

Herlig med en rolig morgen før jobb! I dag slutter jeg 17,så da er det mannen som henter jentene og begynner på middagen. Litt godt å komme hjem til dekket bord :biggrin: Skal også møte venninder i kveld , gleder meg :) Da blir det frustrerte fruer og skravling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter jobb og middag i dag bar det til jobb igjen , kurs. Viktig tema , (arb miljø) men ikke noe nytt og ikke veldig underholdene kar som holdt kurset...det ble noen kaffi kopper for å holde seg våken! Mannen og jentene brukte etterniddagen på besøk med svigerinne,svoger og søsken barn , så jeg kom hjem til lykkelige barn som hadde leket og spist kveldsmat på borte bane,og det er alltid stas ! Heldigvis sluttet jeg tidelig i dag så vi fikk noen timer sammen før jeg måtte dra videre! Nå er det en dusj og litt lesing på senga som er planen, full sløving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenen begynte ganske kjipt,da jentene startet en krangel om undertøyet...!! De kjempet om en hello kitty singlet... mannen skulle levere , men jeg kom 5 min for sent på jobb pga liker ikke forlate huset uten gode klemmer og fred mellom søstrene sisters...og det ble det,heldigvis! Etter jobb er det mest :husarbeid: på programmet,men i kveld skal jeg møte ett par venninder,den ene er det leeenge siden jeg har pratet med , så gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

:vinke:

Må bare si at jeg har samme problemet med smågodtet :fnise: Kan spise og spise for så å bli kjempe kvalm :gjeiper:

Endret av Lacus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lacus! Himmel,venninden jeg var hos i dag hadde kjøpt så mye og så DIGG smågodt , og jeg spiser nesten uten å tenke over det..før det er for sent :eeeh: Og nå er det snart helg igjen...HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Jeg er blitt mye flinkere å holder fråtsingen bare til helgene nå :fnise:

Men gud så vanskelig det kan være til tider! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke deg ! Jeg har stort forbedrings potensial , jeg må først kutte det å få det i hus,for da ligger det i skapet og brenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Huff ja... Har jeg det i hus er det ikke mange timene før det er borte! :sjenert:

Er kjempe glad for at matbutikken jeg bruker å handle i har bygget om nå. De har flyttet snopehyllene langt inn i butikken slik at man ikke trenger å gå forbi dem i løpet av handleturen. Veldig smart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart,ja! :idesmil: De fleste butikker har jo mer og mer godis jo nermere en kommer kassa! Fort gjort at noe havner i vognen da ! ;)

Men nå har freddan inntatt stua,pasta salat var fredag kos i dag , og vi jentene gleder oss til norske talenter! Tror bare jeg skal "ut med søppla" først,som i praksis betyr marlboro light på baksiden av garasja...hysj! Er nede 2-3 om dagen,og syntest egentlig jeg er flink,men jentene er jo så glad mamma ikke røyker... :rodme: ønsker dere som er innom nickless hverdagsliv en super duper helg-legg beina høyt OG KOS DEG! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppdatering: jeg og barna på besøk hos min søster , mannen laget deilig pizza,ut å baske i snøen med jentene og nå fyr i peisen og sofa sliting resten av kvelden....er desverre ikke helt i toppform,magen litt vrang,men har planer om at en paracet skal ordne den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at klokken er en time frem , barna er i seng,men bare en sover - "mamma,det er jo lyst ute!" På formiddagen var svoger , svigerinne og tantebarn på besøk , + min søster og hennes datter , mannen fikk full fres på vaffel gjernet så det ble en noe søt lunsj...vaffel med syltetøy og rømme , en favoritt!! Senere dro mannen for å møte noen venner , jeg og barna tok turen innom mommo og morfar , det ble en kakebit der også.. :kaffekopp: ! I morgen begynner jeg på jobb kl 07.00 , jeg er nok ikke så glad for sommertid når vekkerklokken ringer...men det er en herlig tid vi går i møte! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Så flink du er som røyker så lite. :klappe:

Høres ut så du har hatt en koselig helg :) Var en tur ute på fredag og har kost meg med kidden i går og i dag. Var ute på tur i går og matet gakk gakkene :)

Var litt styr her også i kveld med legging. Det tok laaang tid før kidden sovnet. Det var jo lyst ute og hun ville leke må skjønne :fnise:

Det er så absolutt en deilig tid som kommer nå! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lacus , kjekt å se deg igjen :) Helgen var koselig og gikk som vanlig fort , nå er vi i gang med ny uke og med nysnø... :frustrert: Måket bil 06.20 i dag , og da var jeg lettere frustrert..! Syntest selv jeg er ganska flink med røykingen , men det hadde vært greit å stumpet den for godt!! :nosmoking: Utrolig vanskelig med de siste pinnene der... Håper du hadde det hyggelig ute på Fredag! Husker ikke sist jeg var ute , alt for lenge siden ! Men i dag fikk vi plutselig barnevakt av min eldste niese på 20 , hun ville gjerne ha tv og pc for seg selv,da dette var opptatt hjemme,så jeg og mannen dro til byen og spiste kebab , superdigg :gjeiper: Nå skal jeg finne sengen,veldig mett og trøtt! Ser du også har en tenkeboks,der stikker jeg innom i morgen! Natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah,kom igjen til deilig potetball middag i dag , da syntest jeg mannen min er best i verden :hjerte: Idyllen sprakk desverre en stund etter middag,når søstrene sisters begynte å tulle etter legging og irritasjonen steg hos hele familien.... :glare: nå er iallefall barna sovnet og jeg og mannen landet i sofaen,og jeg samler motivasjon til en kvelds tur med hunden...den kommer nok om en halv times tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Heldiggris! Jeg vil også ha potetball.

Alltid like "gøy" når de små begynner å tulle etter leggetid :fnise: Velsa mi er heldigvis ikke så fæl på det enda, hun ligger bare å synger i sengen en stund etter at hun har lagt seg.

De siste røykene er veldig vanskelige å kutte ut ja. Jeg holder på å kjempe med saken nå. Stresser virkelig med å snu på vanene og tankegangen, men håper at jeg skal få det til nå når jeg er nede i så få røyk til dagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ble det ikke potetball på meg i dag også,stekt denne gangen :gjeiper: Og nå er det HELG,FRIIII i morgen :biggrin: Har tilogmed vasket huset,så da er helge vasken også i boks! Ikke at det varer så lenge.... Er skikkelig trøtt i kveld,så vurderer å finne sengen om få strakser,det ble litt hektisk med jobb,bhg og sfo henting,kor med jentene,handle,lekser,husvask og legging! Mannen er på jobb enda,så han kommer nok ramlende opp i sengen om en times tid. Bra jeg hadde middag fra i går , som strengt tatt ble kvelds :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deilig med fri dag :briller: Jeg og vovven gikk og hentet jentene tidelig , mannen kom hjem i 15.30 tiden og da var det deilig fredag taco! Enda er det mange gode timer igjen,høydepunktet i dag blir vel norske talenter,da benker vi oss i sofaen :) Mannen har også fri helg,så vi får se hva vi finner på :)

Endret av nickless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble vi invitert på middag hos ett vennepar - TACO! Men taco er godt det , selv to dager på rad :biggrin: Jeg og jentene var også en tur innom min svigerinne , mannen måtte innom jobben en times tid. Ganske typisk! Nå burde jeg egentlig spenne på meg tursko,men det er så innmari møkka regn ute , så jeg tror jeg ser det litt an...har et ferskt ukeblad og ull teppe som frister mere! :biggrin: Lykkelige,trøtte små jenter er en i seng og en på vei , vi og venneparet vi var hos har barn på samme alder , så de har lekt , spillt og spist lørdags godis til øyen lokkene begynnte å bli tunge.... søtnoser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig våknet vi til soool :biggrin: Dagen har blitt meget sosial med div besøk , noe jentene elsker! De er nesten i overkant sosiale! Vel hjemme kom sykklene ut av garasjen :) ,så var det å teste ferdighetene fra i fjor,jeg og :hund: små joggende bak! Vi var vel litt av et syn.. :tongue: Det er jo super fint ute enda,men nå er det på tide å begynne på kvelds og klar gjøre morgen dagen , håper på mange flere sol dager i vår!! :sol: Har en hage som trenger kjærlighet , er det noen som har en hage blogg å anbefale for litt tips? Jeg har IKKE grønne fingrer,så trenger inspirasjon til vakkre,lettstelte farge klatter og annet som kan forskjønne den noe tafatte hagen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke nye muligheter!! Kom hjem til deilig lasagne etter jobb i dag,mannen var ferdig før meg,tilogmed gele til dessert :sikle: Stas på en mandag! Nå er det merkelig stille i huset,mannen tok med jentene en tur til noen venner,og jeg nyter stillheten og en :kaffekopp: Kvelden går med til lettere husarbeid og Farmen tenker jeg , og en :hund::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...