Gjest Bygdejenta Skrevet 8. august 2011 #561 Del Skrevet 8. august 2011 Er det bare mine bryster som ikke vokser eller? De har nesten ikke vokst. Hadde DD og har E/F nå. De var ganske store fra før av, men hadde jo gledet meg til å se DET resultatet Neida!! Mine har heller ikke vokst i noen stor grad.. Jeg er fortsatt på en B-cup!!! Jeg som hadde håpt at jeg kanskje hadde gått opp til en C i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. august 2011 Forfatter #562 Del Skrevet 8. august 2011 Er ny her, og ville bare si gratulerer med graviditeten (som har vart en stund ) ! Og lykke til med den siste delen! Christina chr1989. Tusen takk! Er du gravid, eller har dagbok? Hehe, joda det er kanskje litt stort.. Men når jeg tenker store pupper så tenker jeg enda større. Har en venninne som er gravid, og hun hadde bra store pupper fra før av, men nå når hun er gravid har de blitt så utrolig store at hun har rett og slett veldig mye ryggvondt! Du blir nok å få struttfine pupper! Oi, såpass ja! Håper på struttepupper når melken kommer Hørt fra mange jeg kjenner at det blir litt sånn silikonfaktor da. Er det bare mine bryster som ikke vokser eller? De har nesten ikke vokst. Hadde DD og har E/F nå. De var ganske store fra før av, men hadde jo gledet meg til å se DET resultatet Mine har ikke vokst noe nevneverdig, men jeg har vokst en del rundt, og derfor måtte gått opp noen størrelser der. Du har jo store pupper, så trenger ikke noe større Men de blir det når du får melkeproduksjonen i gang De har sluttet å vokse her. Spratt opp et par størrelser så jeg sitter på F-en som deg. Tror uansett når gullungene våre kommer, så eksploderer de i størrelse (og kanskje melkeproduksjonsmessig). Gleder meg ikke til G/H bh altså. Uansett, elsker å gå uten BH i huset og forloveden er vel vant til å se meg med puppa på tørk egentlig. Når det kommer til besøk, så er jeg mer den sjenerte typen. Jeg kler gjerne på meg mens forloveden sprader rundt i pysjen om vi er hos foreldrene, de er så vant til det. Dere er så brystfagre, alle sammen! *misunnelig* Jeg går alltid uten BH hjemme, men kommer det besøk til oss som er noen andre en mine aller nærmeste, så tar jeg det på. Og BH'en er alltid på når jeg er ute av huset. Har ikke akkurat sånne pupper som er pene under en genser uten en BH som kan jukse og forme litt Neida!! Mine har heller ikke vokst i noen stor grad.. Jeg er fortsatt på en B-cup!!! Jeg som hadde håpt at jeg kanskje hadde gått opp til en C i allefall!! Da kan vi håpe sammen, Bygdejenta Jeg håper på eksplosjon når jeg føder og melken kommer! Men til gjengjeld så er jeg jo litt rett for strekkmerker da. Når de vokser så mye, og så fort, kan jo det fort bli et faktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chr1989 Skrevet 8. august 2011 #563 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har ei lita jente på 1 1/2 Jeg har dessverre ingen dagbok... Driver og blogger litt i ny og ne,og føler det holder for meg Men koselig å lese om andre her på forumet og komme med innspill! (der jeg alltid er åpen om hvem jeg er) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. august 2011 Forfatter #564 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har ei lita jente på 1 1/2 Jeg har dessverre ingen dagbok... Driver og blogger litt i ny og ne,og føler det holder for meg Men koselig å lese om andre her på forumet og komme med innspill! (der jeg alltid er åpen om hvem jeg er) Sånn sett ja Men hyggelig at du er innom da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chr1989 Skrevet 8. august 2011 #565 Del Skrevet 8. august 2011 Hyggelig å bli ønsket så varmt velkommen som jeg har blitt her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. august 2011 Forfatter #566 Del Skrevet 9. august 2011 For en natt.. Kjæresten sovnet 00:00, og timene gikk og jeg bare lå å så i taket. Etter en god stund, sovnet jeg, men våknet igjen, og sånn gikk natten.. Utrolig kjedelig, og føler meg ikke opplagt i dag i det hele tatt. Heldigvis fikk jeg gjort unna endel i går Så jeg slipper ihvertfall å tenke på det i dag. Bestevenninna mi kommer en tur til meg om noen timer, for å si hadet, siden hun flytter pga skole til helgen. Syntes alle flytter vekk, bortsett fra oss som blir igjen og skal ha barn. Er ikke helt sånn jeg planla livet mitt, men vi gjør det beste ut av situasjonen ihvertfall. Nå tenker jeg å tvinge meg selv til å reise meg opp, brette klær og spise frokost. Se på dagens episode av i gode og onde dager, og surre rundt mens jeg venter på venninna mi. Etter det skal jeg lage middag til meg og min kjære. Orker nok ikke å gjøre noe mer fornuftig i dag. Håper jeg får sove i natt ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. august 2011 #567 Del Skrevet 9. august 2011 Huff, du sliter virkelig med å sove du. Skal sende deg litt sovestøv jeg. Jeg har ikke det problemet lengre, tvinger meg selv til å sove litt lengre, sovner fort når jeg først legger meg også. Det blir jo koselig med besøk. Ja, man forestiller ikke livet sånn, men det er ikke ulemper med å bli igjen heller. Jeg har flyttet mye og føler jeg nå har funnet et sted jeg trives (annet enn hjembyen min). Jeg skulle ta mastergrad og jobbe et par år før jeg skulle bli mamma.. Plutselig sitter jeg her, med permisjon fra masteren og venter lillegull. Så.. Ting forandrer seg. Synes du er flink som gjør masse. Jeg føler meg ikke så flink, men nå har jeg faktisk lite eller ingenting å rydde. Har en tendens til å gjøre alt på en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. august 2011 Forfatter #568 Del Skrevet 9. august 2011 Huff, du sliter virkelig med å sove du. Skal sende deg litt sovestøv jeg. Jeg har ikke det problemet lengre, tvinger meg selv til å sove litt lengre, sovner fort når jeg først legger meg også. Det blir jo koselig med besøk. Ja, man forestiller ikke livet sånn, men det er ikke ulemper med å bli igjen heller. Jeg har flyttet mye og føler jeg nå har funnet et sted jeg trives (annet enn hjembyen min). Jeg skulle ta mastergrad og jobbe et par år før jeg skulle bli mamma.. Plutselig sitter jeg her, med permisjon fra masteren og venter lillegull. Så.. Ting forandrer seg. Synes du er flink som gjør masse. Jeg føler meg ikke så flink, men nå har jeg faktisk lite eller ingenting å rydde. Har en tendens til å gjøre alt på en dag.. Tusen takk for sovestøv Har egentlig alltid hatt et STORT sovehjerte, og kunne vel omtrent sove rundt, men ikke nå lenger gitt.. Ja, ting forandrer seg virkelig. Jeg skulle vel egentlig pakket for å reise å studere juss i Bergen nå jeg. Men sånn ble det jo ikke Ikke det at jeg er lei for det, men syntes det er trist at alle vennene mine splitter lag og reiser vekk. Blir jo på en måte sittende igjen alene.. Jeg gjorde vel det aller meste av i går. Vasket badet, skiftet håndkler, vasket og skiftet sengetøy, vasket kjøkkenbenk og bord, stuebord, støvsugde hele leiligheten og vasket gulvene. Så er stolt av meg selv nå, og deilig å slippe å tenke på det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 9. august 2011 #569 Del Skrevet 9. august 2011 Hei Det tar litt tid å oppdatere seg rundt omkring etter ferien. Gøy å lese den siste statusoppdateringen din og ikke minst bilder av det fine barnerommet Nydelig prinsesseseng! Her er det fortsatt masse rot... trenger en kommode for å få sortert utstyr og klær... Begynner å kjenne på at ukene går nå. Jeg har også sovet dårlig i natt, så tror jeg skal ta meg en formiddagslur nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 9. august 2011 #570 Del Skrevet 9. august 2011 Du er ikke den eneste som har sovet dårlig i natt Så flink du er å gjøre husarbeid Det må unna det og Jeg og føler at alle flytter utenom vi som har barn/venter barn. De nærmeste vennene mine har flyttet til Oslo, uff, ensomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. august 2011 Forfatter #571 Del Skrevet 9. august 2011 Hei Det tar litt tid å oppdatere seg rundt omkring etter ferien. Gøy å lese den siste statusoppdateringen din og ikke minst bilder av det fine barnerommet Nydelig prinsesseseng! Her er det fortsatt masse rot... trenger en kommode for å få sortert utstyr og klær... Begynner å kjenne på at ukene går nå. Jeg har også sovet dårlig i natt, så tror jeg skal ta meg en formiddagslur nå jeg Velkommen hjem fra ferie, Ripsy Tusen takk Begynner å bli veldig fornøyd med barnerommet nå! Håper du fikk sove nå da Du er ikke den eneste som har sovet dårlig i natt Så flink du er å gjøre husarbeid Det må unna det og Jeg og føler at alle flytter utenom vi som har barn/venter barn. De nærmeste vennene mine har flyttet til Oslo, uff, ensomt Ja, leste om snorkingen til kjæresten din Det er jo litt kjedelig da Ja, det blir litt ensomt Og jeg er jo den eneste fra vennegjengen som er gravid, eller har barn, så jeg blir jo veldig alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 9. august 2011 #572 Del Skrevet 9. august 2011 Synes du kan flytte til Bergen du også, Teita, så kan vi ha det kjekt med smånurkene våre Kanskje de hadde blitt kjærester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. august 2011 Forfatter #573 Del Skrevet 9. august 2011 Synes du kan flytte til Bergen du også, Teita, så kan vi ha det kjekt med smånurkene våre Kanskje de hadde blitt kjærester? Ja, det hadde vært noe Er jo mulig et vindkast flyr meg i den retningen en dag, dersom jeg fremdeles vil studere, og vil studere det jeg opprinnelig hadde planlagt. Vi får se Er aldri for sent, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 9. august 2011 #574 Del Skrevet 9. august 2011 Skriver under på søvnproblemer etter magen har est ut syntes jeg det er vanskelig å finne en god sovestilling og ikke minst at jeg må opp for å tisse 3-4 ganger i løpet av natten Også er det så innmari varmt om dagen, noe jeg egentlig syntes er deilig, men ikke akkurat nå. Å sette seg i bilen å skru på aircondition føles helt himmelsk om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. august 2011 Forfatter #575 Del Skrevet 9. august 2011 Skriver under på søvnproblemer etter magen har est ut syntes jeg det er vanskelig å finne en god sovestilling og ikke minst at jeg må opp for å tisse 3-4 ganger i løpet av natten Også er det så innmari varmt om dagen, noe jeg egentlig syntes er deilig, men ikke akkurat nå. Å sette seg i bilen å skru på aircondition føles helt himmelsk om dagen Ja, det er vanskelig å finne en stilling som er god, og som samtidig ikke presser på blæra. Det er veldig varmt! Har alltid vært en frysepinne, men nå er jeg så varm at jeg til tider ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Svetter sidelengs! Vi er nok godt polstret, og har en hel del hormoner som gir oss heteslag. Aldri gledet meg så mye til vinter før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. august 2011 #576 Del Skrevet 9. august 2011 Ja, det hadde vært noe Er jo mulig et vindkast flyr meg i den retningen en dag, dersom jeg fremdeles vil studere, og vil studere det jeg opprinnelig hadde planlagt. Vi får se Er aldri for sent, tenker jeg. Det er aldri for sent, og Bergen er en fin by! Kanskje vi møtes en dag? Gjelder HenLu også! Må en tur dit om et år uansett pga mastergraden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. august 2011 Forfatter #577 Del Skrevet 9. august 2011 Det er aldri for sent, og Bergen er en fin by! Kanskje vi møtes en dag? Gjelder HenLu også! Må en tur dit om et år uansett pga mastergraden. Vi kan lage en sånn KG - studiegruppe i Bergen og putte de jevnaldrene ungene våre i universitetsbarnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. august 2011 Forfatter #578 Del Skrevet 9. august 2011 Gud, som jeg kjeder meg nå! Sovnet klokken 1900 på grunn av lyn som slo ned her slik at vi mistet internetten. Jeg og kjære la oss i sengen, og hadde virkelig ingenting å gjøre! Herlighet, hva gjorde folk før Internett og TV egentlig? Lurer på hvordan de klarte å sysselsette seg.. Jeg kjedet meg så mye at jeg fant frem strikkepinnene, mens kjære spilte kabal på dataen. Hadde ikke noe fint garn, så var ikke noe gøy å strikken heller. Sitter på KG på mobilen nå, så det tar jo hundre år å skrive. Lurer på når Internett har tenkt til å dukke opp igjen. Og når jeg skal klare å sovne igjen, for den saks skyld. Uff, dette ble et skikkelig sutrete kjedeinnlegg. Dere får unnskylde meg Skulle ønske kjære hadde fri i morgen, sånn at han kunne holdt meg med selskap, men alle sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 10. august 2011 #579 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Ånei! Så kjedelig med internetten. Jeg bruker bare internett på mobilen til å surfe, har touch-telefon så det tar utrolig lang tid å skrive (meldinger) på den Det jeg pleier å gjøre når jeg kjeder meg er å ha en kosekveld med meg selv eller kjæresten. F.eks spakveld med meg selv; tenne alle stearinlys og ta de med inn på badet, fikse meg fra topp til tå med barbering av HELE meg, dusje, rense huden, kure håret også smøre meg inn med en bodylotion som lukter godt (har en fra Body Shop som lukter jordbær ) Ellers pleier jeg å gjøre noe romantisk for kjæresten. Tenne alle stearinlys på rommet vårt (eller i stuen eller andre steder du måtte ønske), å massere han fra topp til tå (NAKEN) Endret 10. august 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. august 2011 #580 Del Skrevet 10. august 2011 Aah..Så kjedelig at dere har mistet internetten. Jeg skjønner hva du mener, da. Hva gjorde egentlig folk før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå