*Frida* Skrevet 10. juli 2011 #361 Del Skrevet 10. juli 2011 Eg merkar og at bekkenet blir stadig vondare, men no har det satt seg mest i korsryggen her. Har hatt så vondt i ryggen dei siste dagane at eg blir heilt fortvila. Vondt i magen har eg og hatt dei siste dagane, men eg lurer på om det kan komme av at eg har lagt mykje på ryggen? Har lagt ein del på ryggen i sofaen, for å kvile ryggen. Er jo noko med den blodåra (Vena cava), som kan gi smerter om ein ligg på ryggen. Merka ikkje noko til det sist, men det kan vel vere sånn denne gang likevel. Har du merka at du får vondt i magen når du ligg på rygg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #362 Del Skrevet 10. juli 2011 Frida: Uff, bekkenløsning er ikke noe deilig! Håper ikke du må slite så altfor mye med det. Jeg vet ikke helt om magen blir vondere etter jeg har ligget på ryggen, men det er mye mulig. Pass på å ta det med ro og hvile deg masse! Det er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #363 Del Skrevet 10. juli 2011 Tok et magebilde i dag til bloggen min, så da legger jeg det liksågodt ut her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. juli 2011 #364 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Utrolig fin mage! Endret 10. juli 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. juli 2011 #365 Del Skrevet 10. juli 2011 Se der ja! Fiiin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #366 Del Skrevet 10. juli 2011 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 10. juli 2011 #367 Del Skrevet 10. juli 2011 Nyyydelig mage Teita Blogger du og, hva er adressa dit da?? :D Håper bekkenet blir litt snillere med deg etterhvert, kan ikke tenke meg det er noe godt. Men ta det med ro da, og ikke slit deg for mye ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. juli 2011 #368 Del Skrevet 10. juli 2011 Fiiiine magen <3 Vet hvordan det er med bekkenvondter:( Ønsker deg gode dager<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #369 Del Skrevet 11. juli 2011 Benni: Tusen takk Bloggen er privat med alle navn og alt, så jeg kan sende deg adressen på pm Skytte: Tusen takk Ja, det er ikke godt. Verst er bena mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 11. juli 2011 #370 Del Skrevet 11. juli 2011 Koooselig :D Da skal jeg ta å stikke innom en tur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 11. juli 2011 #371 Del Skrevet 11. juli 2011 Så flott mage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #372 Del Skrevet 11. juli 2011 Tusen takk, Bygdejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #373 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg veide meg før jeg la meg til å sove i natt.. Da viste vekten 70 kilo. Jeg veide ca. 53 kg før jeg ble gravid. Det vil si at jeg har gått opp ca. 17 kg på 6 måneder!! :sjokkert: Er ikke det UTROLIG mye på så kort tid? Begynner å lure på om det kan være noe galt.. Men så har vi jo alt det jeg putter i meg da. Enorme mengder med mat, potetgull og alt jeg fyser på der og da. Har alltid sagt til meg selv at jeg skal spise akkurat hva jeg vil, når jeg vil, men kanskje jeg bør begynne å tenke litt over hva jeg putter i meg nå? Vær ærlige nå jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juli 2011 #374 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) 17 kg er nok etter boken litt for mye, ja. Du som normalvektig skal (etter boken, må bare presisere det) helst gå opp mellom 12-16 kg gjennom hele svangerskapet, men husk at det er store individuelle forskjeller. Noen legger på seg mye uansett hvilken livsstil de har under graviditeten, mens hos andre skyldes det matinntak/lite aktivitet. Og så har du jo de som spiser hva de vil hele svangerskapet uten å legge på seg for mye. Nå skal du ikke slanke deg som gravid, så bare fortsett å kos deg du. Men ja, hvis det blir veldig mye snop i løpet av uka så ville jeg nok begrenset det litt. Hold snopspising til lørdager, også spiser du heller frukt eller lignende dersom du får lyst på noe mellom måltidene i ukedagene. Det vil du få mye igjen for. Men ikke bli helt fortvilet nå altså, aller mest sannsynlig så forsvinner det meste i månedene som følger etter fødsel! I alle fall om du er flink til å gå trilleturer og trener litt i tillegg. Moren min gikk opp 36 kg med meg! Men hun ble normalvektig og flott etter hvert etter jeg var født fordeom. Endret 12. juli 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 12. juli 2011 #375 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg veide meg før jeg la meg til å sove i natt.. Da viste vekten 70 kilo. Jeg veide ca. 53 kg før jeg ble gravid. Det vil si at jeg har gått opp ca. 17 kg på 6 måneder!! :sjokkert: Er ikke det UTROLIG mye på så kort tid? Begynner å lure på om det kan være noe galt.. Men så har vi jo alt det jeg putter i meg da. Enorme mengder med mat, potetgull og alt jeg fyser på der og da. Har alltid sagt til meg selv at jeg skal spise akkurat hva jeg vil, når jeg vil, men kanskje jeg bør begynne å tenke litt over hva jeg putter i meg nå? Vær ærlige nå jenter Jo, det var en del, ja. Det er jo helst de siste månedene man legger på seg en del. Man skal normalt legge på seg mellom 11/12-16 kg for en normalvektig person. Noe høyere om man er undervektig og noe mindre dersom man er overvektig. Pass på hva du spiser. Husk også å spise næringsrik mat. Det er jo anbefalt å spise grovbrød, magert pålegg, drikke melk (skummet/ekstra lett/lettmelk) og spise fisk. Helst kutte ut ting man får mye energi av som det er mye fett og sukker i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 13. juli 2011 #376 Del Skrevet 13. juli 2011 Kjenner selv jeg har litt småangst for den vekta, så kjenner det på følelsen. Jeg tør ikke veie meg her hjemme jeg en gang. Men 17 kg kan kanskje være litt mye ja. Men du veiet deg jo på kvelden, det kan jo komme vertfall 1 kg for mye da Kutt ut litt av det søte og usunne, men ikke slank deg. Det er fy fy man skal kose seg litt ekstra når man er gravid, syns jeg Kg kommer nok til å rase av deg mår prinsessa er født uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #377 Del Skrevet 13. juli 2011 Takk Teriyaki, HenLu og benni for ærlige meninger Trengte å høre at det var for mye, og ikke bli avvist og kalt teit når jeg bringer opp temaet foran forloveden. Misforstå meg rett, det er jo koselig å høre at han fremdeles syns jeg er tynn og at det bare er magen som har blitt stor. Men jeg vet at jeg har lagt på meg jevnt over hele kroppen også. Jeg skal bli litt flinkere i matveien, og tenke litt mer på hva jeg putter i meg til enhver tid. Jeg er ikke god på grovbrød, men jeg tar folat, omega3 og diverse andre vitaminer, i tillegg til en variert kost. Det jeg må bli flinkere på er å begrense godteri og potetgull osv. _______________________ Herlighet, jeg sov helt til nå jeg Utrolig lite energi og trøtt for tiden. Det begynner å bli lill kjedelig å være sykemeldt, men dagene flyr fort forbi, og jeg får virkelig tid til å slappe av. Bekkensmertene og magesmertene har blitt veldig mye bedre etter at jeg lærte meg å ta det med ro. Nå skal jeg se på dagens episode av I gode og onde dager, så skal jeg rydde litt, og begynne å forberede middag til samboeren kommer hjem Gleder meg til å få litt mer tid sammen med han til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 13. juli 2011 #378 Del Skrevet 13. juli 2011 Så klart ble det jeg skrev slettet! Årh, hater denne tullete internetten Jeg har ikke sett magen din før, jeg Guri, så fin den er. Også er du så fin og brun *misunnelig* Har du solt deg? Det er bra du har et variert kosthold og får i deg de riktige/viktige vitaminene Og det var virkelig på tide at smerten skulle begynne og avta. Du får fortsette og ta det rolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 13. juli 2011 #379 Del Skrevet 13. juli 2011 Godt å høre at du slapper skikkelig av, Teita :D Sov så lenge du vil, og nyt det. Kan fort endre seg om noen mnd Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #380 Del Skrevet 13. juli 2011 Så klart ble det jeg skrev slettet! Årh, hater denne tullete internetten Jeg har ikke sett magen din før, jeg Guri, så fin den er. Også er du så fin og brun *misunnelig* Har du solt deg? Det er bra du har et variert kosthold og får i deg de riktige/viktige vitaminene Og det var virkelig på tide at smerten skulle begynne og avta. Du får fortsette og ta det rolig Tusen takk Men jeg er IKKE brun altså, heller tvert imot. Mulig bildet ble tatt i et rart lys, eller at det ser brunt ut på din data eller noe, for jeg er og blir bleikfis, dessverre. Men ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå