Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Skal hilse fra teitingen å si takk til alle dere som gratulerte han :) Veldig koselig. Teiting er og har alltid vært hans kallenavn, derav mitt teite nick her på KG. :ler:

I dag skal jeg til svangerskapslegen min for å forhåpentligvis få sykemelding, fordi jeg får omtrent ikke sove om nettene på grunn av smerter i magen og kvalme, og kramper i leggene, og da skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke en hel arbeidsdag. Håper det går i orden, og at han ikke er så streng på å skrive ut sykemeldinger.

Senere i dag får vi besøk av søsteren til forloveden og mannen hennes og deres to barn. Hun tar heldigvis med seg mat (fordi hun er kokk, og jeg er så sliten), så jeg trenger bare å rydde over det verste, og lage en salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk sykemelding, så det var deilig! Er sykemeldt i førsteomgang i to uker, også skal vi ta en ny vurdering på neste kontroll.

Jeg betalte 500 kroner for å få tatt utvending og innvendig UL for å se at alt er bra med babyen og om det var noe galt med livmor eller morkake pga smertene mine. (svangerskapslegens anbefaling) Jeg fikk se den lille jenta vår som forøvrig er perfekt sa han :) Og ja, det ER helt sikkert en jente. To kjønnslepper med sprekk imellom. Hehe. Så NÅ kan jeg handle rosa uten dårlig samvittighet :)

Han sa at jeg måtte ta det med ro! Og det skal jeg nå. Slappe av så mye som mulig, for å forhåpentligvis bli bedre. Jeg ble sykemeldt grunnet bekkenløsning, magesmerter og benkramper. Ble anbefalt å ta 400 mg magnesium før jeg la meg, så det skal jeg kjøpe i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk sykemelding :klemmer: Er ikke deilig å jobbe når man er dårlig.

Og hurra for at alt er bra med lillejenta og at du nå er helt sikker! :hoppe: Da er det bare å begynne å shoppe! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du fikk sykemelding, det skulle egentlig bare mangle :) Og godt å høre at veslefrøkna har det fint. Er det pga stress plagene har oppstått?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitteliten: Hehe ja, will do :)

HenLu: Ja, er nok på grunn av stress. Har stresset endel i det siste med husarbeid, jobb, gjester og bursdager. Så nå har jeg fått beskjed av legen om å ta det med ro. Og det skal jeg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooo klem til deg <3 Bare å høre på legen og slappe av nå:) Veldig bra legen tok deg på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bekreftet jente! :hoppe:

Og bra du fikk sykemelding så du får slappet av litt framover :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du har innsett at du må ta det rolig :) Håper plagene gir seg snart :) God bedring og god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks ladies :) Jeg er virkelig glad jeg fikk sykemelding, for om jeg skulle vært på jobb i dag med disse smertene, tror jeg at jeg hadde død. Våknet opp med skikkelige kramper i det ene låret og i magen. Kjentes ut som sterke mensenkramper. Ikke deilig! Er heldigvis litt bedre nå. Er bare litt strålinger gjennom låret.

Så kommer min kjære hjem hvert øyeblikk, og da skal vi ha helg sammen :hjerte: Også kan han passe på meg og hjelpe til i heimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med bekreftelse på ei lita jente :rodmer: Ingen tvil her i gården på 2.UL heller. Helt tydelig hva vi så der ja :fnise:

Sykemelding var nok på sin plass. Du er ikke tjent med å slite deg helt ut i svangerskapet. Man trenger all energi man kan få når bebisen kommer. Dessuten er det ikke så mange ganger i livet man er gravid heller og tenker at det er tiden for å ha fokus på kroppen sin og det lille livet man er i ferd med å skape.

Håper du og kjæresten får en hyggelig helg sammen :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så godt med bekreftet jente! Det er deilig å vite at det faktisk blir ei jente, for jeg må innrømme jeg var i tvil etter første ultralyden. :fnise:

Sykemeldingen er på sin plass, og nå skal du slappe godt av med teitingen og ikke overjobbe kroppen din. Du er gravid, og snart på veis ende i andre trimester. Du trenger all energi du kan ha! :klemmer:

Ha en flott helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter :) dagen i dag har vært et smertehelvette uten like. Var sikker på at jeg skulle føde et par ganger også. Sterke menslignende smerter og ilende strålinger i låret og nedover det ene benet. Klarte såvidt å hinke på et ben for å komme meg til toalettet. Tror helt seriøst jeg må skaffe meg krykker om ikke dette gir seg.

Uff, dette var mye klaging, men jeg måtte bare få det ut. Og så vondt var det faktisk også. Føler meg helt invalid. I morgen skal jeg ihverfall få kjøpt meg magnesium ( på eb eller annen måte ) som legen annbefalte. Nå er jeg villig til å prøve det meste!

Håper dere aldri trenger å oppleve disse smertene (untatt for når fødselen setter igang da, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guriland..Men legen sa alt var i orden med den lille, og at livmorhals og alt det der er som det skal?

Håper virkelig smertene gir seg snart, altså! :klemmer: Håper teitingen er flink til å ta vare på deg nå når du har så vodt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Jeg ville nok nesten tatt en telefon til føden om jeg var deg, det der høres virkelig ikke godt ut. Tror ikke du skal lene deg tilbake og bare gå gjennom alle disse smertene egentlig. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei teita :) Ikke koselig å høre at du er så dårlig, håper virkeligen alt er bra med dere begge to :klemmer:

Det var bare på sin rette plass at legen skreiv ut sykemelding til deg. Nå må du hvile deg og ikke gjøre så mye, passe på deg selv og prinsessa di vet du :)

Sender deg godbedringtanker og håper alt er bare bra :)

Og må jo :hoppe: for 26 uker :D

Endret av benni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 uker :hoppe:

Jeg ville definitivt tatt en telefon til føden, en tur på legevakten eller en tur til helsesøster for det der hørtes ikke godt ut :( Har du bekkenløsning? Hvis ikke er jo ilinger/strålinger nedover låret symptom på det. Huffameg, håper det kommer til å gå bedre med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for støtten om omtanken, jente :) Dere er virkelig søte, alle sammen.

Ja, jeg har bekkenløsning, og det er IKKE deilig. Men jeg har fått krykker i dag, slik at jeg lettere kan bevege meg fra A til B. Blir jeg ikke bedre innen sykemeldingen går ut, så tenker jeg nok at jeg blir sykemeldt ut svangerskapet.

Dagen i dag har vært MYE bedre enn i går. Takk og lov. Har til og med klart å være med på en liten handletur, så det var godt. Så koste vi oss med skalldyrmat til middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ta det rolig i resten av svangerskapet dersom du blir sykemeldt :) Håper det går bedre med deg.

NAM, jeg fikk lyst på skalldyr nå :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg prøver å ta det så rolig som jeg kan, og sove så lenge som mulig. Våknet opp med magesmerter i dag, og de er der enda, men ikke så ille som det har vært. Heldigvis.

I morgen drar kjære tilbake på jobb, så jeg vil prøve å ha det litt koselig i dag. Kanskje lage en god frokost sammen? Til middag blir det grillet spareribs :hjerte:

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...